Hakutulokset

  1. S

    40+ so what wol.13

    Heipähei kaikille :wave: Tulinpas kertoilemaan kuulumiset kun jossain vaiheessa hyvinkin aktiivisesti tänne kirjoittelin. Rakenneultra maanantaina käyty ja pikkuisella kaikki oikein hyvin. Koko vastasi viikkoja ja painoarvio oli 370G. Kaveri oli oikein vilkas ja aiheutti kätilölle sillä...
  2. S

    40+ so what wol.13

    Heipä hei! Perhiksellä Plussa :heart: Ihanaa! Täällä perjantaina käyty np-ultrassa ja siellähän se vilkas kaveri löytyi :heart: Kätilö ei mainannut saada niskaturvotusta mitattua kun kaveri vaan pyöri muttei tietenkään oikeeseen asentoon. Viimein sai kuitenkin mitattua ja kaikki ihan...
  3. S

    40+ so what wol.12

    Hei kaikki ihanat :heart: Tulin tänne ilmoittautumaan kun en ole aikoihin ehtinyt/ jaksanut lueskella. Huono olo on vaivannut, matala verenpaine, joka on aiheuttanut osaltaan huimausta ja huonoo oloa. Mutta toivotaan että masuasukilla olis kaikki hyvin. Tiistaina olis varhaisultra ja katotaan...
  4. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    mamuska7 On painontunnetta alavatsalla, erityisesti ku nojaa eteenpäin ja tasaisin väliajoin vihloo. Tissit on tulleet myös nyt muutaman päivän sisällä helliksi ja eilen isäntä huomasi saunassa että ovat kasvaneetkin ( oli kovin kiinnostunut niistä) :laugh:
  5. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Hei vaan kaikille! Sussu uskaltautuu tänne mukaan eli ikää 40 vuotta ja 1. lapsi la 23.4, km 3/2012. Mielellään jakaisin raskauden aikaisia kokemuksia myös fb:ssä :) Maaliskuisen keskenmenon takia olen todella peloissani tän raskauden suhteen ja ar-ultra on jo varattu ens perjantaille. Sussu...
  6. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    On kai se pakko uskoa että tukevasti raskaana ollaan :heart:
  7. S

    40+ so what wol.12

    Vaikka kukaan täällä ei jaksakaan enää olla kiinnostuneita mun kuvista niin laitan siltikin aamullisen digin tuloksen näytille. Pikkuhiljaa mä alan jopa iloita tästä alkaneesta raskaudesta ja haluan uskoa, että on meidän vuoro olla onnellisia:heart:
  8. S

    40+ so what wol.12

    Huomenta kaikille ja Isot kiitokset Onnitteluista :) Kyllä kai tää alkaa sitten todellista olemaan :D Ja mikä ihmeellisintä, tässä kierrossa ei ollut minkäänlaista oiretta.. ei tissikipua tms. ( nyt tosin alkavat jo aristaa). Olen tässä pähkäillyt, että taidan kuitenkin varata ajan...
  9. S

    40+ so what wol.12

    Digi sanoi: raskaana 2-3..voinko varovasti ja ihan pienesti tuulettaa. WIIIII!!!!=)
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Äsken tein digin ja siihen tuli teksti: raskaana 2-3.. joko vähän uskaltaa tuulettaa :whistle:
  11. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    suski90 : Dpo:sta ei täyttä varmuutta..mutta olisko jotain 16?
  12. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Miima..Haamu! Varovaiset onnittelut :hug:
  13. S

    40+ so what wol.12

    Aijaa.com - 10721120Siis linkki uudelleen:
  14. S

    40+ so what wol.12

    http://http://aijaa.com/0053910721120 Pyydän anteeksi jatkuvasti tuottamaani kuvasaastetta. Mutta pakko varmaan alkaa uskoa, että joku siellä pesää rakentaa :heart: Mä olen ollut ihan paniikissa kokoajan ja jatkuvasti pelottaa vieläkin.. Olisko kuitenkin meidöän vuoro? Ei oo helppoo ei kun...
  15. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    Tällanen tänä aamuna..ei vissiin enää haamuksi lasketa ;) Aijaa.com - 10721120
  16. S

    40+ so what wol.12

    Heipähei Mur-mur ja kaikki muutkin ihanat :heart: Tänään uskaltauduin tekemään digitestin heti töistä tullessa ja nakkaan siis teille taas kuvasaastetta :laugh: Toivottavasti pian lukemat isommat ( olin kyllä litratolkulla juonut teetä ja vettä ennen testiä) Aijaa.com - 10712443
  17. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    No niin..digillä varmistettu tänään, että jotai tuolla masussa tapahtuu :heart: Aijaa.com - 10712443
  18. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Aijaa.com - 10703823 Kesä mennyt lähes raskautumista ajattelematta ja tänään siis tällainen tulos r-testissä ( menkat päivän myöhässä) JÄNNITTÄÄ!!!!:)
  19. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

    No niin arvon leidit :) Näettekös testissä saman kuin minä? Viisi kuukautta keskenmenosta ja ajatukset ihan muualla jo kun raskautumisessa ( alussa olin kovin toiveikaskin, mutta melkein jo toivoni heittäneenä ajattelin testata negan pois kun menkat päivän myöhässä) :) Aijaa.com - 10703823
  20. S

    40+ so what wol.12

    Heippa ihanaiset pitkästä aikaa :) Niinhän siinä nyt kävi, että kun koko raskautumisasiaa en lomalla ajatellut niin menkat päivän myöhässä ja haalea viivanen testattu. Vai näettekö saman kuin minä? Aijaa.com - 10703823

Yhteistyössä