Hakutulokset

  1. M

    Puuhamaalla. nettisivuja?

    Sama ongelma oli viime vuonna sivuille en päässyt,joten eipä sitten menty. Aukioloaikaa sekä hintoja ois kiva tietää,mutta kun ei sivut toimi. puuhamaa.fi olen kokeillut. sekä googlaamalla,mutta ei löydy sivuja. hieman outoa
  2. M

    yökasteluun apua!!

    meidän huomenn kolme v tyttö on loman jälkeen eli nyt kaksi viikkoa pissinyt sänkyynsä yöllä melkein joka päivä. aikaisemmin tällaista ei ollut. oppi kuivaksi kaksi vuotiaana. onko kellään mitään ehdotusta mitä voisin tehdä? Sanoin tytölle,että ostetaan kohta vaipat,mutta tosi nolona sanoi,että...
  3. M

    Kannattaako kirppikselle viedä lastenvaatteet?

    Meneekö kirppiksellä lasten vaatteet kaupaksi eli kannattaako lähteä jos suurin osa on lastenvaatteita?
  4. M

    Lapsen paino... (viittaus päivän paino keskusteluun)vieläkö läski?

    Arvion pojan 4,5 v pituudeksi 105 ja painoksi 25... noo :ashamed: todellisuudessa pituus 107,5 ja paino 19,1.... hiukan meni pieleen.. jäi vähän häiritsemään ne läski puheet :whistle:
  5. M

    Vihkivalojen uusiminen

    Mentiin naimisiin 02/06. Häät oli todella pienet. Vieraita noin 10. Tässä on ollut tuulta ja myrskyä,mutta nyt näyttää jo paremmalta. Olisiko ihan hölmöä käydä uusimassa vihkivala ja pitää vähän isommat juhlat kuin ekalla kerralla? On jäänyt vähän harmittamaan,ettei yhtään isompia juhlia tullut...
  6. M

    Ihanne/normaali paino iso povisella

    Painoa on kertynyt liikaa ja nyt onkin painon pudotus menossa,mutt aloin miettimään,että mikä mun normaalipainoa on. 68kg on 165cm juuri ylärajalla painoindeksin 25. Hoikkanakin olen painanut noin 72. Poveni on siis iso ja mietin tässä,että kuinkahan paljon povi vaikuttaa painoon? Vähän ehkä...
  7. M

    Katkaravuista..

    iIten on, osaako joku sanoa että voiko nuita kaupan pakaste katkarapuja syödä kun on tässä kauhia mieliteko niihin tullut.. Enpä löytänyt mistään mainintaa aiheesta niin jospa tätä kautt akun seuraava neuvola vasta viikon päästä ja kaveri pelotellut noilla katkiksilla.. =)
  8. M

    Raskaanako?

    Viimeviikolla tuli hiukan verta yhtenä aamuna, siis ihan kuin menkkaverta. Päivän aikana sitä ei kuitenkaan enää tullut, eikä myöskään seuraavina päivinä. Eli ei sitten olleetkaan menkat alkamassa. Nyt on sitten muutaman päivän ajan tuntunut alapäässä pientä vihlontaa, tälläista ei ole aiemmin...
  9. M

    poltatko?

    Tuntuu että mä olen "ainoa joka lemuu kuin tuhkakuppi,ei vais vaan tuntuu siltä että minä olen se ainut äiti joka tupakoi.10-20 savuketta palaa päivässä.En tietenkään polta leikkipuistossa tai kärrätessä lastani eikä sisällä polteta.Mutta minkäs teet kun eroon en pääse.Mielen kiinnolla nyt...
  10. M

    Miten muilla ukot..

    ..on suhtautunut siihen, kun on kertonut muuttavansa lapsen/lasten kanssa pois? Meillä nyt tämä tilanne, ja kämppä katsottuna, mutta vielä mietityttää tuon miehen reaktio. Eli kertoakko lähempänä muuttoa vai heti (muutto helmikuussa)? Onko muilla kokemuksia?
  11. M

    kuinka paljon saatte yyhoot rahaa kuussa?

    tässä vaan mietiskelen että pärjäiskö sitä yksin..
  12. M

    annatko kanaa muna-allergiselle??

    meidän tytöllä (kohta 1vee) on todettu reilu puoli vuotta sitten muna-allergia, ei kovin paha mutta ei ihan lieväkään. en anna siis tytölle mitään mikä sisältää kananmunaa ja itsekin vältän moisia ruokia koska imetän vielä. olen kuullut että muna-allerginen voi saada oireita myös kanan lihasta...
  13. M

    allergiaa vai tottumattomuutta?? apua!!

    varoitus heti alkuun että seuraa piiiiiiiiiitkä vuodatus mutta olen hirvittävän kiitollinen jos joku jaksaa lukea ja paneutua tähän huoleeni... kyselinkin jo aikaisemmin maitoallergiasta mutta kerron nyt vielä tarkemmin millainen tarina meillä on takanamme. tyttö (11kk) nukkui vastasyntyneenä...
  14. M

    maitoallergisten äidit apua kaivataan!!!

    meidän tytöllä (11kk) epäillään maitoallergiaa ja nyt kyselisin onko olemassa laktoositonta korviketta/maitoa ja mistä sitä saa??? mielellään kuulisin myös tarinoita miten muilla on allergia todettu, millaisia oireita oli ja kuinka kauan oireet kesti??? aihetta on varmasti käsitelty miljoona...
  15. M

    kakkagallup

    voi vitsit...minä joka vannoin ettei minusta tule äitiä joka puhuu vain kakka-ja pissajuttuja heitän nyt tällasen gallupin ilmoille.. mutta on ihan oikeesti alkanu mietityttään että mikä on normaalia ja mikä ei eli toivoisin että mahd. moni vastaisi: -kuinka usein lapsesi kakkaa? -kakkaako...
  16. M

    tuulimunasta sydänäänet

    Olin neuvolassa rv 11 ja terveydenhoitaja (sijainen) kuuli sydänäänet ja sykekin oli kuulemma 124. Rv 12 todettiin tuulimunaraskaus. En tiedä mitä törpön terkan päässä liikkui..Onko muita kohtalotovereita?
  17. M

    vinkkejä pikkujouluihin!??

    aattelin että täällä käy varmaan idearikkaita ja myös huumorintajusia tyyppejä joilta voisin saada hyviä vinkkejä pikkujouluihin. en siis ole itse järjestämässä juhlia vaan olen menossa vanhojen kavereitten järjestämiin pikkujouluihin jonne kaikilla tulisi olla yksi ns. ohjelmanro. se voi olla...

Yhteistyössä