Hakutulokset

  1. P

    3v pojalla melkein 200€ joululahjatoiveet.

    En ostaisi. Meillä ostetaan luultavammin yksi vähän kalliimpi kaikille ja sitten jotakin muuta vaatteita ym. Mutta ei todellakaan kaikkia niitä mitä toivotaan. Koska ostamisen sais alottaa jo hyvissä ajoin edellisenä vuonna jotta ei konkurssia tulis.
  2. P

    Kondomit ehkäisynä

    Kannattaa kokeilla erimerkkisiä kondomia jos toisella tuntuu että se on sama kun sanois kädellä päivää..
  3. P

    Runsas vuoto heti hormonikierukan laiton jälkeen?

    Mulla on laitettu vajaa vuosi sitte kierrukka ja laiton jälkeen vuoto oli runsasta muutamia päiviä ja menkat jatkuu normaalista jonkin aikaa. Mutta nyt ei oo mitään ongelmaa..
  4. P

    Paljonko ekaluokkalaisesi iltapäiväkerho maksaa??

    täällä on 70e kuukausi ja 10pv 30e
  5. P

    mua masentaa ;( ei oo ystäviä..

    Mulla oli ennen juuri näin..ja vaikka kavereilla oli lapsia niin kuitenkin se yhteyden pito jäi. Täältä foorumilta löysin hyvä ystävän jonka kanssa jaan elämän ilot ja surut. kumpikin meistä on eepeeltä
  6. P

    Etelä-Pohjanmaalta kirpputoreja

    Lapualla on Onnimanni keskustien varressa ja sieltä mä oon löytäny edullisia vaatteita lapsille ja joskun itellekin.
  7. P

    Hormonikierukka :(

    mujlla on ollu nyt 2kk ja oon ollu tyytyväinen. Seksiin se ei oo vaikuttanu. Paino koittaa mennä ylös päin mutta mä oon asiasta aivan toista mieltä. B)
  8. P

    ikäerona 1v8kk

    Meillä oli pojille 1v 9kk ja hyvin meni kuhan arjen sai ensi alkuun rullaamaan. Että mä kävin lenkillä paljon poikien päiväunien aikaa ja sen vuoksi mulla olikin kaksosten rattaa kun kumpikin nukku vaunuissa. näin sain sitten sitä omaa aikaa :) . Joten ikäero ei kamala ole. Paljon vain...
  9. P

    Mies oli pikkujouluissa, heräsin kun tuli kotiin ja kysyin paljon kello on. Se vastas että viisi. Taksikuitin mukaan se on tullut kotiin 7.48

    Voin sanoa että meillä mä kuulustelisin kanssa jos mies tulisi tuohon aikaa kotia. Pistä kuitti talteen ja pikkusen jututat tyypilliseen tapaan kuten aikasemmin sanoit miten on ollu tapana kun ootte hyppööllä ollu. Ja kun rupeaa kotiin tuloaika selitykset häämöttämään nii sitten nostat kissan...
  10. P

    Aeg:n pyykkikone

    Mä tänään ostin pyykkikoneen meille ja mulle suositeltiin lg suoraveto konetta. Siinä moottorissa on meijän omassa ainakin 7v takuu.
  11. P

    Sähkönkulutuksesta kysyttävää, kaivakaa sähkölaskunne esiin :)

    Meillä laskut pyörii siinä 120 ja 170e riippuu paljonko on ulkon kylmä. Ja lämmitetään takalla neliöitä on 93 ja kokonais vuosikulutus on ollut vajaa 12000kwh vuodessa.
  12. P

    Lapsi kävelee jatkuvasti varpaillaan!

    Kannattaa viedä lapsi lääkäriin joka kattoo onko kyseessä synnynnäinen vika. Oon nähny neurologisella osatolla lapsen joka käveli varpaillaan ja kun käski kävellä normaalisti se ei onnistunu..juokseminen on vaikeaa ja samoin ylösnousu kyykystä..että vie ihmeessä lääkäriin..varsinkin jos ei...
  13. P

    Saako 2-vuotiasta pakottaa maistamaan päiväkodissa?

    Tässä on se yksi pointti..Jos kaikille lapsille on sama sääntö niin sillon siitä ei voi tinkiä. Mä oon sitä mieltä että maistaa pitää vaikka vain sen kerran. Ilman maistamista ei voi tietää onko se hyvää vai ei. Että omatkin lapset istuu vaikka maailman tappiin saakka lautanen nenän alla kunnes...
  14. P

    apua! vauvalle ummetusta, mikä helpottaisi ?

    luumua tai levolacia nämä vaikuttaa nopeamapaa. mallasuutteella vaikutus on hitaampaa. Ja mustikkaa ei todella kannata antaa
  15. P

    Minkä ikäiselle olette antaneet nakkikeittoa?

    Heti kun on omalle ruualle laitettu. keskimmäinen on ollu 7kk ja tätä pienintä en muista olisko ollu nuoreen
  16. P

    Miksi en saa kertoa kenellekkään, että OLEN RASKAANA?

    Ehkä se halua olla varovainen.
  17. P

    Oliko se sooda vai mikä millä pystyis astianpesukonetta pesemään?

    kannattaa hakea kaupasta oma aineensa siihen nii tulee varmasti puhdasta. Ei välttämättä likaannu mutta yleensä auttaa vanhan koneen pesuihin. kun se takkuaa
  18. P

    Osaako sun mies rakentaa talon tai korjata auton?

    Meillä rakentaa talon mutta autoa ei osaa korjata
  19. P

    Kuinka aikaisin maitohampaat voivat oikein lähteä??!

    ap:lle turhaa mökötät. Jos se oli vetoketju kerran nii aivan syyttä suotta ja jos oli jo lähössä.
  20. P

    Kuinka aikaisin maitohampaat voivat oikein lähteä??!

    Meillä on esikko täyttäny 4½v kun ensimmäinen on irronnut.

Yhteistyössä