Hakutulokset

  1. S

    Lapsi nukahtaa vain sylissä heilutteluun, neuvokaa ?!

    Meillä on kaksi lasta pienempi nyt melkein 7 kuukautta ja isompi kohta neljä vuotta. Meillä molemmat lapset on olleet just tuota hytkyttelyä ja nytkyttelyä kaipaavaa mallia joten tiedän miltä susta tuntuu. :hug: Pienemmällä on ollut muutenkin masuvaivaa ja itkuisuutta joten hänen kanssa...
  2. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Meillä on tarkotus reissata Turkuun Muumimaailmaan ja sit Ahvenanmaan risteilylle. Tosiaan jännittää matkustaminen pojun kanssa. Matkaa tulee yhteen suuntaan yli 600 kilometriä ja meillä on osa automatkoista silkkaa huutoa. Matkan teko sujuu siis todella lasten tahtiin =) Mulla on jäänyt jo...
  3. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Mä olen nyt kevyempi kuin ennen raskautta. Vatsan kodalla on vähän pömppöä. Pitäs kai tehdä jotain nuille vatsalihaksille. Ja hiukset tippu, ne on alkanut lähteä nyt ihan tukoittain. Muita sulkasatoisia? Johtunee imetyksestä, tuntuu vaan että lähtis enemmän kuin mitä esikoisen jälkeen. Pelkään...
  4. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Allergiaverikokeen vastauksia ei ollut valmiina ainakaan vielä tämän viikon lopulla kun soitteli niiden perään. Soittelen maanantaina uudestaan, jos ei ne vieläkään ole valmistuneet niin tuo tiistain lääkärikaika on sitten melkosen turha ilman niitä vastauksia. Onko muilla syöntiväli...
  5. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Hepulis, Täällä tuntuu kärttyily ja unille asettuminen helpottuvan pikkuhiljaa. Tällä viikolla ei enää yllättäen ole alkanutkaan nukkumaan syliin päiväunille mentäessä vaan herra on pitänyt viedä sänkyyn hereillä mutta rauhallisena jolloin sitten jää nukahtamaan itsekseen. Mutta yöunille...
  6. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Pehmeä matka höyhensaarille on Elisabeth Pantleyn kirjoittama, ja siinä on kyllä tosi hyviä vinkkejä. Toinen hyvä "vauvakuiskaaja" on Tracy Hogg, jolta suomennettuna löytyy mm. opi kuuntelemaan vauvaasi missä on muutenkin hyviä ideoita vauva ajasta, myös tuosta unesta. Nyt olen saanut tämän...
  7. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Täällä tänään ollut onneksi vaihteeksi vähän parempi päivä unien suhteen, vastapainona eiliselle joka oli taas täysi painajainen. Helpotti kyllä sekin että anoppi oli tänään auttamassa vauvanhoidossa. Ja huomenna iltapäivästä tulee taas perhetyöntekijä. Kiitoksia vaan teille tsemppauksista...
  8. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Heips pitkästä aikaa, täällä ollaan melko väsyneitä. Sekä poika että minä. Nukahtaminen on edelleen vaikeeta ja kaikki nukkumaan laittaminen tapahtuu huudon kanssa. Ja nukutaan tosi lyhyitä pätkiä. Illalla laitetaan nukkumaan 20-21 välillä ja ekan kerran herätään syömään 12-01 välillä sit taas...
  9. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Heissan, Kotiudunpas minäki vihdoin tälle puolelle palstailemaan. Meille syntyi siis poika 15.2. rv 39+4 (laskettu aika olisi ollut 19.2.) 3080g ja 49cm. Ei olla paljon ehditty koneella roikkumaan ;) kyllä tuo sylivauva ja kolmevuotias neiti pitää tämän äitin päivisin lähes...
  10. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Kotiuduimme eilen pikkuisen pojan kanssa. Leikkauksen piti siis olla maanantaina mutta oli niin monta hätäsectiota sinä päivänä että leikkaus siirtyi tiistaille eli pojan syntymäpäiväksi tuli siis 15.2. Painoa hänellä oli syntyessään 3080g ja pituutta 49cm. Käyn lueskelemassa teidän kuulumiset...
  11. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Täällä on nyt sitten onneksi vähän paremmin tullu nukuttua viime yönä. Mulle laitettiin nyt sitten sektioaika maanantaille. Lapsen hoitojärjestely aiheuttaa vaan vähän päänvaivaa kun sairaalassa pitää olla jo 6.30 aamulla. Mutta kyllähän sen nyt aina jotenki saa sumplittua. Ja huoli...
  12. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Voimia kaks plus 5 ja koko perheelle, suru on varmasti jotakin sanoin kuvaamatonta. :hug:
  13. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Huomenta, Onhan täällä muitakin yö/aamukukkujia. Tosi huonosti nukuttu yö takana. Heräsin kahdentoista aikaan ja oli pakko tulla pariksi tunniksi katsomaan telkkaria ennenku uni tuli uudestaan silmään. Kädet puutuu nukkuessa niin että on ihan yhtä tuskaa ja huono olo vaivaa aamuisin. Nytkin...
  14. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Mukavaa helmikuun alkua kaikille mammoille ja kiitokset uudesta pinosta! Mullakin oli tosiaan perjantaina äitipolikäynnillä painoarvion n. 2600g jolloin oli viikkoja tasan 37. Ja syntymäpainoksi arvioi nuilla mitoilla 3200g. Täällä nyt sit mietin viikonlopun yli sitä sektioasiaa ja päädyin...
  15. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Vauvaonnittelut nyyttinsä jo saaneille! :flower:
  16. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Heissan, Nyt on synnytystapa-arviossa käyty äitiyspoliklinikalla. Lääkäri piti molempia synnytystapoja mun kohdallani mahdollisena. Eli saan/joudun päättämään itse leikataanko vai synnytänkö alateitse. Laitettiin nyt sitten uusi aika äitipolille kahden viikon päähän jossa katsotaan vielä vauvan...
  17. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Von Lin Lin vois julkistaa sen närästyslääkkeen nimen jollei se ole kauhea salaisuus ;) Täällä kanssa toisinaan ihan kauhee närästys niin ettei meinaa saada oikein kunnolla nukutuksi. Meillä on myös kolme kissaa, vanhin jo 12-vuotias ja nuo kaksi muuta on 7-vuotiaita. Kissat on luonteeltaan...
  18. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Meilläkin nimi vauvalle on jo suunnilleen mietittynä. Oon kyllä yrittäny ajatela sitä vähemmän kuin esikoisen aikaan. Ekasta ultrasta lähtien puhuttiin keskenämme tuosta tytöstä hänen omalla nimellään. Sehän oli sitten ristiäisiin mennessä jo niin tuttu omaan suuhun ettei se ollut mikään yllätys...
  19. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Hei, Tällekkin mammalle voisi päivittää iäksi 27. Semmonen ikä tuli saavutettua 19. päivä tätä kuuta. Täällä on olo aika tasanen, mitä nyt pikkanen möyrii tuolla varsinki nukkumaan mennessä niin kauheesti että ihan kipeetä käy. Ja aika huono löytää nukkuma-asentoa. Ja välillä tuntuu semmosta...
  20. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Mulla siis nyt tehdään tuo synnytystapa arvio edellisessä synnytyksessä tulleen repeämän takia. Ekassa raskaudessa sitä ei tehty. Pelkään vaan että saan yksin siellä käydä itkemässä. Herkistyn tosi helposti kun puhun jollekkin tuntemattomalle itselle kipeästä aiheesta. Neuvolasta vähän kyselin...

Yhteistyössä