Hakutulokset

  1. iiris-77

    Kantokoppa vai lämpöpussi?

    Ostettiin käytettynä tommoiset Emma Jule Twin sisarusrattaat isoveljelle ja 1,5 kk ikäiselle pikkusiskolle. Rattaiden mukana ei tullut mitään koppaa, mutta olen ostanut aikaisempiin Emmaljungiin meille semmoisen lämpöpussin johon tulee myös valjaat läpi - on ollut siis isoveljellä käytössä...
  2. iiris-77

    Erilaiset kasvatusperiaatteet

    Lapsen alkanut uhmaikä pistää liiton koville. Niin varmaan muissakin perheissä? Olis kiva kuulla, että miten olette onnistuneet perheessä sopimaan yhteisistä kasvatusperiaatteista ja tavoista? Meillä on vielä ihan vaiheessa. Isä ei ole oppinut sanomaan "EI" ja ite olen meistä se jämäkämpi...
  3. iiris-77

    Poika isänsä perään

    Meillä on 2-vuotias poju joka on varmaan vuoden jo kohta ollut vaan isänsä perään. Tai siis, meidän ollessa kahdestaan tietenkin minäkin kelpaan (ja viihtyy kanssani hienosti, leikimme paljon mutta antaa mun tehdä mm. kotitöitäkin) , mutta heti kun ovi pamahtaa työpäivän jälkeen ja isän ääni...
  4. iiris-77

    Kuinka paljon liikutte lasten kanssa luonnossa?

    Tuli mieleen kun uutisoitiin siitä, että nykyään nuoret aikuiset ei käy mustikassa ja mustikat mädäntyy metsiin. Ittelläni vasta 2-vuotias taapero ja havahduin kyllä nopsaa, että nyt kun meidän vene on tän kesän ollut telakalla, eipä ole tullut paljoakaan liikuttua luonnossa. Päätettiin...
  5. iiris-77

    Töistä poissaolo lapsen sairauden takia

    Nyt visainen kysymys. Lapsella alkoi kuumeinen nuha ja olin omalla ilmoituksella ma-ti pois töistä (käytiin kyl lääkärissä mut en pyytänyt todistusta kun en sitä periaattessa olis tarvinnut meil saa olla sen 3 pv ilman todistusta). Nyt kuitenkin kuume nousi uudestaan ja lääkäri totes...
  6. iiris-77

    Perhepäivähoitajalla eri-ikäiset lapset

    Poju on menossa pph:lle 1 vuoden ja 1 kk ikäisenä. Kaksi muuta lasta ovat 2v ja 4 kk sekä 3 v. Jääköhän meidän pieni ihan yksikseen ja leikkivätkö nuo isommat vaan keskenään?
  7. iiris-77

    pph vs. ryhmis

    Nyt kaipaan kokemuksia ja kommentteja. Meidän reilulle vuosikkaalle olisi syksyllä tarjolla perhepäivähoitaja. Kyseessä on vähän vanhempi rouvashenkilö jolla ei omia lapsia enää. Puhelimen tämä täti laittaa aina kiinni kun viimeinen lapsi lähtee, joten en ole saanut häneen edes yhteyttä kun ei...
  8. iiris-77

    Kuinka monta kertaa päivässä imetätte noin vuosikkaita? Ja milloin?

    Itsellä poju 9 kk ja yöllä imee 2-3 kertaa, päivällä unien jälkeen/ennen eli ehkä sen parisen kertaa. Välillä tuntuu ettei saa tarpeeks maitoa (mistäpä sen tietää?). Vettä juopi ruoan kanssa. Kuinkas monta kertaa teillä muilla ja tuntuuko rinnat edes täydeltä 5-6 tunnin tauon jälkeen?
  9. iiris-77

    Äidinmaidosta ruokaa?

    http://www.savonsanomat.fi/viihde/viihdeuutiset/rintamaitoa-aikuiseen-suuhun/484928 Oletteko kokeilleet ja mitä hyviä reseptejä tiedätte? Itelle ei kyllä oo tullut mieleen, oon ylimääräisiä pakastanut lähinnä vauvan tarpeita ajatellen.

Yhteistyössä