Hakutulokset

  1. Ninnatar

    Mistä uusi Baby Björn sitteri kaikista halvimmalla?

    Saako ko. sitteriä mistään uutena alle 119 euron? Käytetyt ovat erikseen, mutta siis uutta metsästämässä?
  2. Ninnatar

    Lelukirppistä Helsingissä? Ja mistä lasisia tuttipulloja?

    Onko Helsingissä lelukirppiksiä olemassakaan? Toinen kyssäri koskee lasisia tuttipulloja. Mistä voisi ostaa Helsingissä? Kiitos vastauksista?
  3. Ninnatar

    Hyötyä Bola-korusta?

    Eli väitetään, että lapsi rauhoittuu kun kuulee Bolan äänen myös synnyttyään. Onko joku testannut asiaa? BOLA - filigrain (hopea) - BOLA KORUT / Bola perusriipus / Hopeoitu Bola / Bola Crystal / Kuvioidut Bola korut /
  4. Ninnatar

    Mitä tälle palstalle on tapahtunut?

    Pitkän tauon jälkeen palstalle saapuessani olen ihan ymmyrkäisenä. Kaikki on myllätty ja näyttää enemmän kuin sekavalta. Alkaako kaikki alusta, ei yksärit eivät ole tallessa eikä tietyissä ketjuissa kirjoittelut? Plääh, voi elämä.
  5. Ninnatar

    Mistä voisi latailla hauskoja leffoja?

    Haluisin kovasti kattella leffoja tietokoneella. Mistä voisi latailla komedioita, joissa jopa tekstitys suomeksi? Jos ei suomitekstiä, niin kyllä enkkukin käy.
  6. Ninnatar

    Mitkä tahot välittävät vuokra-asuntoja HELSINGISSÄ?

    Itse tiedän VVO, Sato, Avara ja Helsingin kaupungin asunnot. Aiemmin olen kuullut, että jotkut vakuutusyhtiöt tai eläkekassatkin saattaisivat myös vuokrata. Voisitteko auttaa ja kertoa miltä yritykseltä/taholta (yksityiset tahot pois lukien) olette itse vuokranneet asunnon Helsingissä...
  7. Ninnatar

    Mitä mieltä Me&I -tuotteista

    Kauniita ovat mutta kovin hinnakkaita. Kestääkö värit pesussa ja miten plyyshin kestävyys käytössä ja pesussa? Olettko tilailleet niitä aikuistenkin vaatteita?
  8. Ninnatar

    Minkämaalainen lastenvaatemerkki on Zip zap?

    Tietääkö kukaan?
  9. Ninnatar

    Grillauspaikat (piknik) Helsingissä

    Missä Helsingin ulkoilualueilla voisi grillata, koska esim. Suomenlinnassa ei saa tehdä tulta. Onko joissakin paikoissa grillit valmiina?
  10. Ninnatar

    Raskausajanmasennus

    Etyyli-EPA paransi raskausmasennuksen Julkaistu 31.07.2004 (http://www.biovita.fi/uusi/news.php?lang=fi&id=671) Johtava psykiatrien ammattilehti - American Journal of Psychiatry - julkaisi harvinaisen tapausselostuksen E-EPA-hoidosta. Joka viides nainen potee masennusta raskauden aikana...
  11. Ninnatar

    Vitamiinit ehkäisevät keskenmenossa

    Vitamiinit ehkäisevät keskenmenoa Päivitetty 15.06.2009 http://www.biovita.fi/uusi/news.php?lang=fi&id=1374 Vitamiinit ravintolisinä vähentävät riskiä saada keskenmeno, raportoivat amerikkalaiset tutkijat American Journal of Epidemiology -lehden kesäkuun numerossa (2009). Kanadalaisen...
  12. Ninnatar

    Kuinka pitkään vuotoa km:n jälkeen?

    Kuinka pitkään teillä on kestänyt vuoto keskenmenon jälkeen? Minulla todettiin tuulimuna 10.5. ja 11.5. oli lääkkeellinen tyhjennys. Pari päivää tuli suurta vuotoa ja sen jälkeen vain ruskeaa tuhrua. Viikon kuluttua tyhjennyksestä minulla alkoivat kovat kivut ja sain kahden antibiootit sekä...
  13. Ninnatar

    Keskenmenon / tuulimunan syitä

    Mitä syitä voi olla keskenmenoon / tuulimunan syntyyn sen lisäksi, että ei ole mitään selitystä?
  14. Ninnatar

    Käsityöideoita pienokaiselle

    Olen yrittänyt löytää netistä kauniita vauvan neulemalleja, mutta aika laihaksi on saalis jäänyt. Jotain perus hattua ja villatakkia. Olisiko teillä antaa vinkkejä? Olen myös suunnitellut itse ompelevani vauvan lakanat ja esim. reunapehmusteen, kun tarjolla olevat on ainakin minun...
  15. Ninnatar

    Raskaustesti

    Hei! Onko tietoa, että onko kovinkin tärkeää raskaustestiä tehdessä antaa testivirtsan lämpötilan laskea huoneenlämpötilan tasolle kuten testiohjeissa sanotaan? Entä testausajankohta. Kannattaako testata aamulla vai onko väliä?
  16. Ninnatar

    Hyvää lukemista?

    Hei! Onko Suomessa olemassa muita vauvajulkaisuja kuin KaksPlus- ja Vauva lehti? Eroavatko toisistaan ja kummasta pidät enemmän?
  17. Ninnatar

    Mikä särkylääke, entä tuote raskausarpien ehkäisyyn?

    Hellou! Parasetamooli sopii kuulemma raskaana oleville. Korjatkaa jos olen väärässä. Minkä merkkisissä särkylääkkeissä sitä on, eli mitä voisi ostaa apteekista? Oletteko käyttäneet raskausarpien ehkäisyyn jotakin tuotetta ja olette havainneet sen hyväksi?
  18. Ninnatar

    Vitamiinit ja raskaus

    Hei! Moni näyttäisi käyttävän vitamiineja raskausaikana ja suuri osa raskaus Multitabsia. Raskaus Multitabsin sisällysluettelon mukaan esim. kalkkia ei saa purkista lähellekkään tarpeeksi eikä varsinkaan jos ei käytä maitotaloustuotteita. Koska minulla on myös keliakia, ei ruokailuni ole...

Yhteistyössä