Hakutulokset

  1. Ä

    Vauvan kaa kotona :/

    Voi niihin perhekerhoihin mennä vaikka olis vaan vauva, niin minäki oon käyny esikoiseni kanssa. Ja huusihan se ajoittain. Mutta tykkäsi kyllä muiden lasten seurastaki.
  2. Ä

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Peppi 1981 Kuuleppas :) Elä ota sitä nuin raskaasti. Tuosta raskausdiabetesksesta aattelin kysyä ja kerto pikkusen.. No ekaksi onko sulle sanottu et se on muka noin tarkkaa ruokien tarkkailua? Mulla oli nimittäin edellisessä raskaudessa RD, ja mie en missään vaiheessa punninnu ja mittäillu...
  3. Ä

    Miten noissa lasisissa tuttipulloissa voi maidon lämmittää kun ei mikroon saa laittaa?

    kuuman vesihanan alla maito lämpiää lasisessa pullossa nopeasti, mutta muovisessapa ei. Kokeileppa.
  4. Ä

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Meillä on ollu vanhan (110v.) talon ahkeraa remontointia kesä kuukaudet, joten kirjottelu ja nettien selailut on jääneet hyvin vähälle. Nyt ollaan päästy onnellisesti muuttamaan remontoidulle puolelle, ja arki on näin ollen huomattavasti helpompaa kolmen...
  5. Ä

    Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

    Heippa pitkästä aikaa. Omaa napaa. Hiema huonoa oloa, väsyttää ja itkettää tosi helposti.En haluais jäähä yksin lasten kans ku sillon se itku tulee helposti. Koko ajan siis jossaki tuolla rinnassa puristava tunne. Vitamiineista käytän Lady vita mam.Se on mulle paras, multivitasta ja...
  6. Ä

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Heippa! Täältä varovasti ilmottautuisin joukkoonne neljättä ootellaan 28.12 viimestään syntyväksi ;) Jonkin aikaa oon jo käyny lukemassa juttujanne, mut mulla päivät on täynnä työtä kolmen pikku pojan ja kotimme rempan kans. Mulla testiin tai oikiastaan kahteen on tullu selvä haamu, ja...
  7. Ä

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Meille syntyi 31.8 poika Painoa 3680g, ja pituutta 51cm. rv38+4 Synnytys käynnistettiin, ja alkoi loppujen lopuksi vesien menolla, josta viiden tunnin päästä vauva oli maailmassa. Helpoin synnytykseni. Selvisin hengissä, vaikka pelkäsin ihan hulluna. Äpyli ja poika 6vrk
  8. Ä

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

    Heissan! Täällä voidaan hyvin. Lukemassa käyn, mut en jouda noiden pienten touhukkaiden poikien kans istumaan pitkään konneella. Tännään käyty rakenneultrassa, kaikki hyvin terve POIKA sieltä ois tulossa! Ja niin esikoisen kasvon piirteet, että tuli ihan hellyttävä olo ku näin...
  9. Ä

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Jiimii82 Mitenhän sulla laskettuaika 4.9 ja 12+3, kun mulla LA 10.9 ja 12+4 Näitä aina pohiskelee?! Äpyli
  10. Ä

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Heips! Halit tehillalle :hug: Voi että oon laiska kirjotteleen, nolottaa ihan:ashamed: Lääkärineuvolassa kävin maanantaina, ultrattiin ja siellähän se pieni köllötteli peukku suussa. :heart: Niskapoimu-ultraan oli aika, mut peruin, en jaksanu mennä, ku kuitenki seuraavana päivänä ois...
  11. Ä

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Heissan! Ekassa neuvolassa käyty. Syke löyty iloisesti pampaten. Siellä siis on sittenkin joku, vaikka oireita ei juurikaan ole. :heart: Kahen viikon päästä lääkärineuvola ja siellä kai katellaan ultrallakin. Varsinainen ultra-aika pittää ite varata terveystalolta. Täällä on muute mies...
  12. Ä

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Vitamiineista: Oon huomannu et Multivita raskaus -tableteista tulee mulle niin yököttävä olo, ettei tosikaan. Siis kahessa ekassa raskauessa, joten niitä en nyt ole ees kokeillut, vaan oon käyttäny Ladyvita Mam, sen 3kpl illalla niin ei väsytä tolkuttomasti. ( Mangesiumi väsyttää, jos sen tai...
  13. Ä

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Javelia Oulun seudulla asustellaan, eli Oysiin kuuluisin, mut oon miettiny, jotta pääsiskö tuonne Oulaskankaalle synnyttään, jos vaan suinkin ehtis. Tokan synnytyksestä jäi semmonen kammo, en saanu sitä ammetta vaikka oisin halunnu. Mut en taida mittää kauhukertomuksia kertoa, ettei muilla ala...
  14. Ä

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Hei! Olen monet, monet kerrat käynyt lukemassa kuulumisianne. =) Meille ootellaan kolmosta, viikkoja ois tällä hetkellä kasassa 8+6, sairaala ois OYS, mut jos voin vaikuttaa niin Oulaskangas. Pahoinvointi on hyvin lievää, makiaa ei tee mieli. Tai siis sittä tullee se yököttävä olo. Käyn...
  15. Ä

    Mitkä pienellä pojalla on?

    =) Meillä niitä sanottu nappuliksi ;)
  16. Ä

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Tännää oli vielä pakkao ostaa digitesti, RASKAANA 2-3viikkoa. :heart: Kai mun täytyy siis uskoa. En vielä tohi liittyä tuonne odotuspuolelle. Käyn lukkeen sekä teän, että odotuspuolen juttuja. Paljon PLUSSATUULIA kaikille! Toivon etenkin niille jotka ovat pidempään jo yrittäneet tuloksetta...
  17. Ä

    Voiko Nasolinia tms käyttää raskauden aikana vähän? On niin tukossa eikä keittosuolat auta, en kestä tätä oloa..

    kokeileppa lämmittää poskia lämmitetyllä kauratyynyllä, mulla tepsiny semmone.
  18. Ä

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Kyllä se plussa on! Sen mieskin vahvisti, kun aamulla uuden testin tein. Noista Rh.. (mikäsenmerkkinytonkaa?!:ashamed:) no se r-testi, joita saa marketeista kahen pakkauksissa, tikku siis?? Tiiättäkö Kuuluuko se plussaviivan näkyä hieman hailakamman punasena, ku testiviivan? Ja toisaalta en oo...
  19. Ä

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    Kääk!! Mun oli pakko testata! Otin kuvankin, mutta en ossaa sitä tänne laittaa. Mun mielestä se on selkeä haamu. Päivällä testasin, ja pissa ollu rakossa ehkä kolme tuntia.:confused: ÄÄK MIE EN TIIÄ MITEN PÄIN OISIN!! voiko tää olla totta!?
  20. Ä

    Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

    kiitos uudesta pinosta! Ja Onnea tähän vuoteen! ON: Kp ois jo 28 eikä menkkoja oo kuulunu vielä!! Ootanko sinne 35päivään asti eli vielä ens lauantaihi enne ku testaan!! Viime yön ramppasin vessassa, ku nippaili masua vähän väliä ja luulin tätin saapuvan minä hetkenä hyvänsä. Nii ei, sitä...

Yhteistyössä