Hakutulokset

  1. A

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Sunburned, paljon voimia ja jaksamista sinulle! :hug: Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja selviätte molempien vauvojen kanssa tästä pelkällä säikähdyksellä. Onneksi pääset tapaamaan tuota spesialistia, jotta saat vauvoille parhaan mahdollisen avun. Momtoo, mulle laitettiin...
  2. A

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Äitiyspakkauksesta mulla on sama käsitys kuin muillakin täällä, eli uutta pakkausta aletaan jakaa vasta maalis-huhtikuussa, kun vanha loppuu. Aika lailla onnen kauppaa siis, koska uusi oikeasti tulee jakeluun. Meistä kukaan ei kuitenkaan siihen ehdi =) . Oon ite miettinyt, otanko koko pakkausta...
  3. A

    Lapsen vammaistuki , näkeekö Kelan asiointisivuilta päätöksen

    Meillä täällä paikallisessa Kelassa kerrottiin, että päätöksessä menee kuukausi ja siitä tulee sitten tieto kotiin kirjeitse. Kohta ollaan kuukausi odoteltukin, mun mielestä ihan TÖRKEÄN pitkä käsittelyaika - usein kaikki terapiapäätökset ym. roikkuvat ilmassa käsittelyn ajan, kun ei ole selvää...
  4. A

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Hienoa kuulla että olet toipumassa, solmussa! Toivottavasti lapsetkin voivat jo paremmin. Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla, miten olet jaksellut. Täällä keskusteltiin aiemmin vauvan vaatehankinnoista ja mulla on ollut kyllä jonkin verran kokoa 50 käytössä heti vauvan synnyttyä. Kaksi...
  5. A

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Aivan ihana ketjun aloitus, olen ihastuksesta sanaton :heart: Kiitos tuhannesti Pippa3! Täydennyksenä omiin puuttuviin tietoihini seuraavat jutut: ikä 39, synnytyssairaala SatKS. Sukupuolesta ei ole vielä tietoa. Iloista pyhäinpäivän iltaa kaikille, kirjoitan myöhemmin lisää!
  6. A

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Moi! MLL, kiitos tiedosta koskien Panadolia! Hyvä että voin rauhallisin mielin napata tuplasatsin, koska tuo yksi ainoa nappi ei kyllä kauheasti lohduta... Onneksi sikainfluenssarokotteen sivuoireet alkavat nyt olla takana - olo on tänään ollut jo tosi paljon parempi, ei kuumetta eikä enää...
  7. A

    3v. pojalla infektio astma..ja pelottaa tuo sikaflunssa!

    Ei näitä sikainfluenssa-avauksia ole pakko Herra Majurin lukea ollenkaan, jos aihe noin tökkii. Tämä on vapaa foorumi. Jos asia ei kiinnosta, älä klikkaa - anna muiden olla rauhassa!
  8. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Yeb, tsemppiä odotteluun! Toivottavasti näytteet lähtevät kasvamaan pulloviljelyssä. Hyvä kuulla, että punktiokokemus oli helppo ja kivuton. Sonnet82, onnea matkaan perjantaille!
  9. A

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Pikaista paranemista MannaHari, toivottavasti ei enää tule mitään allergiareaktioita! Mulla nousi nyt kans kuume :( , eli ei tästä ihan pelkällä kurkkukivulla sit päästykään... Parempia vointeja kaikille flunssaa poteville ja rokoteoireista kärsiville! Auttaako nuo Panadolit teillä...
  10. A

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Moi! Mulle tuli kyllä käsivarsi aika kipeäksi tuosta possurokotteesta, enemmän kuin odotinkaan. Ei se nyt arjen askareita varsinaisesti haittaa, mutta kivun rekisteröi vähän väliä. Muuten ainoat oireet ovat olleet kurkkukivun palautuminen (just pääsin siitä eroon :( ) ja väsähtänyt olo. Onko...
  11. A

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Oli vielä tähän pakko lyhyt kommentti kirjoittaa: meillä mies on toivonut AINA tyttöä. Tulos: kolme poikaa tähän mennessä :) . Tässä raskaudessa sukupuolesta ei ole vielä edes puhuttu ja jotenkin itsekin olen koko ajan asennoitunut niin, että poikahan se tulossa on, kuten ennenkin. Varmasti...
  12. A

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Kiitos kaikille kovasti tervetulotoivotuksista! :flower: Lähdin myös vastailemaan noihin kysymyksiin: Liikkeet tuntuvat mulla myös alavatsassa. Tässä raskaudessa aloin tuntea liikkeet jo aika aikaisin, mutta kai se johtuu siitä kun kyseessä on neljäs kerta :) . Väkisinkin tässä kai alkaa...
  13. A

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Moi kaikki! Uskaltauduin minäkin vihdoin tulemaan tänne, kun olen aiemmin vain pyörinyt tuolla sikiöseulonnoista kiinni jääneiden pinossa. Mulla on neljäs lapsi tulossa, laskettu aika 31.3. Perheeseeni kuuluu tällä hetkellä kolme poikaa, joten katsotaan, jatketaanko nytkin samalla linjalla jos...
  14. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitos Minna77 ja hyvä että olet luottavaisin mielin - kaikki on varmasti kunnossa. Tsemppiä! Mitenkäs muut tuloksia odottelevat, oletteko jo saaneet vastauksia?
  15. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hurjasti onnea solmussa! Ihana uutinen!!! :heart: Mä kävin ultrassa maanantaina ja oli kyllä tosi hyvä käynti. Lääkäri oli oikein asiallinen ja hänellä oli aikaa käydä läpi seulavastauksiakin kunnolla. Ensimmäisen kerran joku lääkäri on sanonut, että ymmärrän kyllä päätöstäsi olla...
  16. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Onpa tosi kiinnostava pohdiskelun aihe! Mua kiinnostaisi myös kovasti tietää, moniko veriseulassa "kiinni jäänyt" mutta np-ultran läpäissyt on sittemmin joutunut toteamaan että jotain on ollut pielessä. Varsinkin 9-11 raskausviikkojen veriseulan paikkansapitävyys askarruttaa senkin vuoksi, että...
  17. A

    Koskahan on Reiman tehtaanmyymälöissä välikausivaatteiden alennusmyynti?

    Tiedoksi vielä, että tämä Hullut Päivät on jo pari vuotta jatkunut perinne, sijoittuu yleensä marraskuun alkuun. Väkeä oli melkoisesti paikalla, ainakin viime vuonna!
  18. A

    Koskahan on Reiman tehtaanmyymälöissä välikausivaatteiden alennusmyynti?

    Ainakin 5-7. marraskuuta on Kankaanpään tehtaanmyymälässä Hullut Päivät, siellä on kaikenlaista kamaa tarjolla, ilmeisesti välikautta myös. Toppaahan tuskin vielä tuossa vaiheessa myydään kovin hurjilla alennuksilla. Reiman nettisivun uutisiin on välillä lisätty tietoa myymälöiden kamppiksista...
  19. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Toivottavasti saat tulokset pian solmussa! Mua jännittää ihan hirmuisesti sun puolesta myös. On varmasti tosi piinaavaa odottaa ja odottaa vaan... Toivon samoin kuin Yeb, että hyvissä uutisissa kestää pidempään! Tsemppiä Ninnille! Tunnen sympatiaa tilannettasi kohtaan, kun itsekin päätin...
  20. A

    auttasko joku kääntämään enkuks

    Kiitos! En tiedä miten paljon tästä oli ap kysyjälle apua mutta MULLE oli, on hyvä saada tietää missä on mokannut :) . Loistava juttu, kielioppi menee mulla aina arpomiseksi kun kouluajoista on niin kauan... Pahimpia on prepositiot, heitän aina jonkun kehiin sen mukaan mikä parhaalta kuulostaa.

Yhteistyössä