Hakutulokset

  1. M

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Meille synty tyttö kiireellisellä hätä sectiolla 11.2 rv 41+6, 3390g ja 52cm
  2. M

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    täällä myös kärvistellään yhtenä vielä..eilen oli yliaikakontrolli ja sain torstaiksi uuden ja viimesen ajan,sieltä reissulta ei enää ilman vaavia tulla kotiin..eipä ollu juurikaan saanu mun supistukset aikaseksi tuolla alakerrassa.torstaina lääkäri sitten päättää millä keinoin tämä vauva...
  3. M

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Edelleen ilmottaudun yhdessä kasassa olijaksi...Huomenna mennään yliaikakontrollii,saapi nähdä mitä ne miulle huomenna siellä sanoo..Sillon painokontrollissa kun käytiin(rv40+0) ni paikat ei ollu ollenkaan pehmentyn saatikka auki..Nyt on tullu kylläkin valvoskeltuu supistusten takia,näinköhän ne...
  4. M

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Täällä ollaan myös yhtenä kappaleena..Mullakaan ei ole tuolla alakerta osastolla tapahtunut yhtään mitään,vaikkakin muutamia öitä saanu valvoa supistusten merkeissä..Ja mulla ei paikat oo ees yhtään pehmentyn/lyhentyn..Eli siis täysin epäkypsät..Maanantaina on yliaikakontrolli..Saapi nähdä mitä...
  5. M

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Tänään oli viimeinen neuvola.Ens viikon maanantaina on yliaikaiskontrolli.Neuvola täti kehotti "hiukan" varautumaan että käynnistäisivät sillon mut sano myös samaan lauseeseen et yhtä hyvin voivat lähettää vielä kotiinkin :kieh: Neuvolassa kaikki oli hyvin, paino jopa hiukan tippunu.Vauva...
  6. M

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    Täällä ollan myös yhdessä kasassa :kieh: ..-Ärsyttää... mude08+pikku2 40+4
  7. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    HuoH... :headwall: Täällä ollaan kans yhdessä kasassa vielä..Perjantaina oli ja meni laskettu aika..Yhden yön valvoin supistusten kanssa en nukkunut silmän räpäystäkään.Perjantaina mentiin painokontrolliin ja siellä oli kaikki niin kuin pitikin eli hyvin..Kauheen pitkään ja tarkasti ultraili...
  8. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Onnea vauvautuneille :flower: :heart: Itsellä ei ole mitään merkkejä lähenevästä synnytyksestä.Kai se voi alkaa ihan yht äkki..Voihan? Meillä olis perjantaina se vaavin painokontrolli, saa nähdä mitä ne meille siellä sitten sanoo..Ja kun tätä mun synnytystä ei käynnistetä,ni kuinkakohan...
  9. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Täällä kans ilmottaudutaan ydessä kasassa olevaksi :headwall: Kaikille vauvan saaneille paljon paljon onnea teitä on niin paljon ettei nyt pysty rupee yksitellen teitä luettelemaan :D Mulla oli neuvola tiistaina kaikki oli siellä hyvin..En halunnu ens viikoksi neuvola aikaa koska joudumme...
  10. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    No niin nyt sain hetken aikaa istuttua tähän koneelle ja kirjottaa..Esikoinen ei oikein tykkää kun äippä välillä istuu koneella :ashamed: Tiistaina käytiin siellä synnytystapa-arviossa..Alakautta lähdetään yrittämään (esikoinen synty sectiolla)Mutta ei kuitenkaan käynnistetä,vaarana sectio...
  11. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    muakin kiinnostais nuo "suomennetut" koot mistä Iiris kyseli ..Mie olin ihan ulalla kun kävin surffailees siel netti sivuilla..Imetystoppia olen yrittänyt metsästää mut en oikein ole mistään löytän..Mulla on myös samaa kokoa kun Iiriksellä ja hyvä et tuon kokoiset liivit päälle mahtuu..Ja...
  12. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Miehistä olitte puhunu..Täältä löytyy yli kiltti, tekee koti hommia pyytämättäkin ja kaikin puolin ihana..ainut mikä välillä ärsyttää niin kuin joku muukin sanoi ettei riitaa saa aikaseksi ei sitten millään ja jaksaa kuunnella vaikka "valittaisin" kuinka..Täytynee olla tyytyväinen..Ja ehkä...
  13. M

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    täällä ei myöskään mitään merkkejä synnytyksestä,onhan tuota aikaakin tuohon laskettuunaikaan.En edes odota et tämä lähtis syntymään ennen LA:ta..Esikko meni 8pvää yli et luulen et tämäkin jaksaa asustella yksiössään yliaikaiseksi =) onnea kovasti kaikille jotka ovat oman nyytin jo saanut...
  14. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Tsemppiä pippur1 :lle koitokseen,kohta siulla on oma nyytti kainalossa :heart: :hug: niinuska taitaa muutama olla vauvan haku reissulla kun ovat kadonneet ihan kuin tuhka tuuleen :D Eilen oli sitten neuvola ja kaikki oli niin kuin pitikin eli hyvin.Yllätys oli suuri kun vaakaan...
  15. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Ensinnäkin :hug: Pörrille ja osan ottoni suureen suruun..Voimia..Ja onneksi tulehdus huomattiin ja saat lääkket sen hoitoon. Vatsan ympärystä en ole minä uskaltanut mittailla Järkyttyisin kuitenkin suuresti :laugh: Tuulipuvuntakki piti heittää varastoon kun ei enään mahtunut menemään...
  16. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Ihan hävettää kuinka laiskasti olen jaksanut tänne kirjoitella :ashamed: mutta joka päivä täytyy kuitenkin käydä teijen juttui lukemassa.. Väpälle kovasti onnea pienokaisesta ja toivotaan että voimistuisi päivä päivältä enemmän :flower: :hug: Hipkukankin lapsoset kasvaa komiasti...
  17. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Pitkästä aikaa taas kirjottelen :ashamed: Neuvolakortti galluppiin mulla lukee G 2 P1 Napa on täälllä pysynyt ihan normaalina ei oo pullahtan ulos ei kylläkään pullahtan ensimmäisessäkään raskaudessa.. Ja tosta kohdunkaulan pituudesta ekassa neuvolalääkärissä oli 3,5 cm ja nyt kun...
  18. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

    Pitkästä aikaa saa itseään niskasta kiinni ja kirjoitella kuulumisia. Tänne on iskeny kauhee väsymys |O ja ei meinaa jaksaa mitään tehdä..Piha haravoimatta,kämppä siivoomatta ja pyykit pesemättä ei kovin hyvältä nyt näytä..Jospa tässä nyt yrittäis ryhdistäytyy.. :whistle: Tänään tuli...
  19. M

    ***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

    Eilen oli se sokerinrasitus ja sainkin tuloksetkin heti eilen..kaikki oli paremmin kuin hyvin =) onneksi...Se istuminen siellä labrassa aiheutti kauheet kivut jalkoihin ja kun pääsin esikoista hakemaan hoidosta ni tuolla alakerrassa alko kauheeht kivut..olisikohan liitoskipuja tiedä sit ku ei...

Yhteistyössä