Hakutulokset

  1. E

    kun olette saunoneet, jätättekö ovet auki vai ette?

    taas tällainen tooodella järisyttävän tärkeä pohdinta... :D mut on tullu niin paljon erilaisia väitteitä miten kuuluu tehdä ja miksi.. :whistle:
  2. E

    ex soitti viideltä, että tuo pojan kotiin puoli seitsemäksi...

    eikä näy eikä kuulu |O oikeesti mä osaan olla kiitollinen siitä että se on lapsensa kanssa ja vartti sinne tai tänne, mutta meil olis ollu sovittua menoa seitsemältä.. sovin sen menon seitsemäksi kun ex itse soitti et tuo puol seitsemään mennessä.. ja ei oo eka eikä vika kerta, lopettais ton...
  3. E

    tiedättekö kun jossain hetkessä tulee sellainen onnellinen olo? :D

    mä tossa siivouksen päätteeks menin suihkuun. en laittanu valoja päälle (koska tällä hetkellä rempan takia se on normaalia hankalampaa). siellä sitten pimeässä lämpimässä suihkussa viruessani katsoin ikkunasta ulos. aivan sairaan kaunis maisema. peltoa, jonka reunassa metsä, kirkas puolikuu ja...
  4. E

    tulisko joku peseen meille lattioita?

    kun mua ei huvita :xmas: mä kyllä ihan mielellään imuroin ja pyyhin pölyt, mutta ketuttaa toi lattioiden luuttuaminen, mä en vaan tykkää siitä hommasta... :snotty: sit pääsis suihkuun ja vois alottaa illan vieton makaamalla sohvalla taju kankaalla lapsen kanssa :D mies toi laivatuliaisina...
  5. E

    ensimmäinen reissu edessä lapsen kanssa.. vinkkejä..

    on sen kans siis reissattu pitkin suomee omalla autolla, mutta nyt ollaan lähdössä ekaa kertaa kaveriperheen kanssa reissuun ja junalla.. mä itse olen ollut junassa varmaan 2kertaa ja nekin kerrat tullu vietettyä ravintolavaunussa sillon aikanaan :ashamed: eli kyseessä 4v lapsi joka ainakin...
  6. E

    miten on mahdollista..?

    että meidän ympärillä on viimeset 2vko ollu porukkaa sikainfluenssassa, siis sellaista porukkaa joita oikeasti ollaan nähty tyyliin päivällä ja illalla on heille kuume noussut jne, että meille ei ole sitä tullut??? mä vihaan tätä sikainfluenssahysteriaa ja oon jotenkin ekasta läheisellä...
  7. E

    mä en nyt tiedä mitä tehdä, lapsen voinnista..

    4veelle nousi viikonloppuna kuume, laski kuumelääkkeellä ja se siitä. ei kuitenkaan sen jälkeen ole ollut oma itsensä, syö, juo, pissaa, kakkaa, nukkuu normaalisti jne, mutta on silti jotenkin tosi väsynyt ja itkuinen. lääkärissä ei löytynyt mitään vikaa, mutta lapsi ei kyllä ole oma itsensä...
  8. E

    kaunko olitte yhdessä ennen naimisiin menoa? =) <3

    me ollaan oltu reilu 4v yhdessä, mä rakastan mun miestä enemmän kun mitään ja olen halunnut naimisiin jo alusta asti, jotenkin olen vaan tiennyt että se on mulle se oikea :heart: mies kyllä haluaa mun kanssa naimisiin, mutta sitä selvästi pelottaa.. sen lapsuudenkodista on tullut vähän...
  9. E

    mä oon niin kyllästynyt olemaan tällainen levoton sielu!!

    en vaan osaa rauhoittua paikalleni ja nauttia omasta ajasta, mä tarvitsen ympärilleni elämää, ääniä, ihmisiä..... joku antais vasemman jalkansa oikeasti mun tilanteesta ja mä epäkiitollinen en osaa nauttia :ashamed: tälläkin hetkellä lapsi mummulassa yötä, mies vanhemmillaan varmaan puoleen...
  10. E

    tää on varmaan virheliike ja täysin turha avaus

    MUTTA MÄ EN JAKSA TÄTÄ SIKAINFLUENSSAHYSTERIAA ENÄÄ YHTÄÄN!!! |O aamusta alkaa töissä, sit se jatkuu kaveripiirissä, facebookissa, mitäs nyt-palstalla, uutisissa, JOKA FUCK´N PUOLELLA!!!! |O mä en TODELLAKAAN tarkoita vähätellä taudin vakavuutta, mutta mä en jaksa tätä hysteriaa...
  11. E

    mä en kestä tätä kylmyyttä ja pimeää.. :(

    en vaan saa tästä vuodenajasta mitään irti. mua itkettää, väsyttää, masentaa, surettaa, paleltaa ja ällöttää koko talvi. kaikki jauhaa et "pukeutumiskysymys" mutkun ei ole!! mä palelen koko talven, jopa sisällä villasukat jalassa ja peitto päällä. puhumattakaan ulkoilusta, vaikka olis...
  12. E

    kertokaa mulle liskoista ja kilpikonnista, millaisia lemmikkeinä?

    poika täyttää 5v keväällä ja haluais kovasti jonkun oman lemmikin. koska kyseessä kuitenkin vasta 5v niin koko perheen juttuhan tää on ja mä en henkilökohtaisesti tykkää mistään marsuista tai hamstereista tms, haluaisin liskon tai kilpikonnan.. akvaariotakin mietittiin, mutta se on sit vasta se...
  13. E

    miksi koiran ripuli iskee just silloin

    kun on univelkaa tai on sairaana; vatsataudissa, kuumeessa tms. meidän 2v koiralla on nyt elämänsä 4.ripuli ja taas ollaan koko perhe sairaana.. viimeks kun sille iski ripuli, niin oli lopputalvea ja tosi liukasta, mies reissussa ja minä kävelin kepeillä :xmas: kaveri kävi käyttämässä sen...
  14. E

    mitä tikusta asiaa vois keksiä naapurille..?

    meidän naapuriin rakentaa sellainen eläkeläispariskunta jotka häärää ja pyörii tossa pitkin tonttiaan aamukuudesta iltakymmeneenkin välillä. viikonloppuisin ne yöpyy tos pihassaan olevassa asuntovaunussa. nyt niitä ei oo näkyny koko päivänä, kummankin auto pihassa ja koira haukkunut...
  15. E

    voiko jauhelihan kypsentää mikrossa? millaisessa astiassa..?

    meil ei oo hella toiminnassa ja mun tekis julmetusti mieli tortilloja... :snotty:
  16. E

    onneks en repiny noista housuista noita lappuja vielä irti ja kuittikin on tallella..

    kaupassa kokeilin kokoa 38 mitä mul on suurin osa housuista ja jäi ihan pienestä kiinni ettei istunu, meni kii, mut oli tiukat. otin kiireessä sitten koon 40 kokeilematta ja lähdin kotiin. kotona sit kokeilin niitä housuja niin ne ei mee lähellekään kiinni??!! :o WTF?! ja H&M-sammareista...
  17. E

    rattoisaa sunnuntaita vaan meillekin....

    :whistle: lapsi on onneks isällään, koska mä olen hirveässä flunssassa, mies on sairaslomalla ja vahvalla lääkityksellä jalastaan ja koiralla alkoi juoksut :xmas: minä makaan nenäliinojen keskellä tukka pystyssä sohvalla ja niistän nenääni kipeäksi, mies makaa toisessa päässä sohvaa...
  18. E

    mistä kannattais ostaa tai tilata singstar-levyjä?

    niin moni puhuu että niitä on varmaan 100 erilaista, mut mä en kyllä ole törmännyt kun ehkä 10 erilaiseen?
  19. E

    iski flunssa ja poskissa sellainen paine, että itkua täällä väännän!!

    mulla menee AINA flunssa poskionteloihin ja punkteerauksesta on ollu puhetta varmaan 5viimesen poskiontelotulehduksen aikana, mutta eipä oo tehty.. ei sillä et haittais, ällö toimenpide :x mut mun ongelma nyt se, että millä mä pystyn elään tän paineen kanssa huomiseen kunnes pääsen...
  20. E

    nyt ei polla leikkaa: millainen verhotanko erkkeriin???

    mä en nyt jotenkin vaan kykene saamaan loogista vastausta tähän :D kun kapan haluaisin meidän keittiön erkkeriin (siellä ei siis vielä ole verhotankoa..) mut millainen ja mistä löytyy? :ashamed: :D

Yhteistyössä