Hakutulokset

  1. I

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Heippa kaikille! Olen tuolla facebook ryhmässä ollut aktiivisempi, mutta käynyt täällä kuitenkin lueskelemassa välillä. :) Täällä on kaikki hyvin, maanantaina kävin alkuraskaudenultrassa ja siellähän se pieni polskutteli ja hyvin vastasi viikkoja. Nyt 8+0. :) Laitoin sulle yksäriä piupom! :)
  2. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Meillä eka neuvola on vk 8-9 eli mulla 18.11, ei kuunnella sydänääniä sillon kun eivät tosiaan kuulu (ainakaan mulla kun on tuota mahaläskiä jonkin verran :D). Rv 10-11 on sitten eka ultra neuvolassa. Neuvolassa on hyvä lääkäri ja ihan ok ultra, ollaan taidettu kuunnella sitten sillä niitä...
  3. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Moi kaikille. :) Tänään tehty toinen digitesti ja lukema oli muuttunu "raskaana 2-3". :) Milloin teillä tuntui ekat raskausoireet? Mulla on nyt muutaman päivän ajan ollut etovaa oloa, varsinkin iltaisin. Turvottaa ja röyhtäyttää myös.. Minua kiinnostaisi myös liittyä facebook ryhmään, miten...
  4. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Moi kaikille! Pikkuhiljaa jos hivuttaisi tänne teidän seuraan. Eilen illalla testattu haamu ja tänään aamupäivällä digillä "raskaana 1-2". Menkkojen olisi pitänyt alkaa viimeistään tänään. Viikoista ei oikein ole tietoa, 3+6-4+1.. INSKUN / 24v / 3.LAPSI / KAKS LA alustavasti 24.6. :)
  5. I

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Äsken tehty digitesti "raskaana 1-2", eiköhän sitä sinne plussanneisiin jouda. :)
  6. I

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Moikka! Viime käynnistä täällä on aikaa. Ollaan vähän jätetty kuumeilua vähemmälle ja menty tulee jos on tullakseen meiningillä. Tässä kierrossa ei ollut kuin yksi mahdollisuus raskautua ja se pari päivää ennen ovista. Äsken testasi davidin testillä tälläisen:2014-10-15 21.36.26 Ovistestin tein...
  7. I

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Moi! Täällä on hiljais eloa pidetty. Toivottavasti saatais tästä ketju käyntiin! :) Nyt on menossa kp 24/24 mutta menkkoja ei kuulu eikä näy. :O Huomenna testiä kehiin jos ei ala.
  8. I

    Neulojat!! Paljonko silmukoita lapsen pipoon?

    Lankana novitan hile.
  9. I

    Neulojat!! Paljonko silmukoita lapsen pipoon?

    Suvikumpu: The PiPO-ohje Haluaisin tehdä tälläisen pipon lapselle. Paljonko silmukoita? Py jotain 53cm.
  10. I

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Onnittelut plussanneille!! <3 Testeistä: Esikoisesta plussasin vahvan plussan rv 3+6, muistin menkkojen alkamispäivän väärin ja luulin niiden olevan myöhässä viikon vaikka oikeasti niiden piti olla vasta tulossa.. Kuopuksesta plussa rv 4+2, menkkoja vaan odotin mutta kun aamulla ei mennyt...
  11. I

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Boomka: Vau! Varovaiset onnittelut täältäkin!! :) Menkat alkaa täälläkin olla lopuillaan ja kun tuo kierto on niin lyhyt niin pitää varmaan alkaa ovista testailla parin päivän päästä.. Meillä varmaan tuo keväällä 6 vuotta täyttävä saa korokkeelle siirtyä istumaan, varsinkin jos ei autoa...
  12. I

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    InkeriIisakki: Toivottavasti auto tulee kuntoon! :) Kuinka monella muuten menee auto vaihtoon? Me ajateltiin mahduttaa tuon octavian takapenkille istuinkoroke, selkä menosuuntaan istuin ja kaukalo, saa nähdä onko mahdoton tehtävä. :D
  13. I

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Mulle voi päivittää kp 1/24..
  14. I

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Moij kaikille! Täältä ilmoittautuisi uusi kuumeilija joukkoonne. :) Kolmas siis olisi toiveissa, kaksi tyttöä (-09 ja -12) on päiviämme sulostuttamassa ennestään. :) On vielä hyvin alkuvaiheessa tämä kolmosen yrittäminen, yk1 alkaa olla lopuillaan ja menkkojen pitäis alkaa parin päivän...
  15. I

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Sen verran vielä tuosta kertomisesta, mun vanhemmat ja sisarukset tietää sekä muutama kaveri. Meidän äidille tämä on kymmenes lastenlapsi joten melko rutiinilla meni ja se arvas mun raskauden heti kun menin kotikotona käymään, viikkoja mulla oli silloin ehkä nippanappa 5. :D Mun mummolle tämä...
  16. I

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Meillä oli eilen ultra, siinä kaikki oli hyvin ja pikkuinen heilutteli käsiään mahdottomasti. :) Pieni sydän lyödä jumpsutti. :) Neuvolan mukaan viikot nyt 9+6 ja LA 16.9, sen voi muuttaa listaan. Hyvin vastasi pikkuinen viikkoja. :) Varattiin samalla nt-ultra ja se on 7.3. :) Ensi viikolla...
  17. I

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Paljon oli kerennyt tekstiä tulla kun muutaman päivän olin käymättä täällä. :O Nyt siis olen lukenut kaikki ja yritän muistaa mitä piti kommentoida. :D Olitte aiemmin jutellu tukiverkoista. Meillä on ihan ok tukiverkko. :) Mun vanhemmat ja sisarukset asuu 160km kilometrin päässä ja sieltä saa...
  18. I

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa uusille! :) Tupakointi Minäkin poltin ennen raskautta, plussaamiseen lopetin ja alku oli kyllä vaikeeta mutta nyt ei enää tee edes mieli tupakkaa.. En aio aloittaa enää uudelleen koko hommaa. Saa nähdä. :D Röyhtäily Täällä röyhtäyttää kans koko ajan, varsinkin syönnin jälkeen...
  19. I

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Hui miten paljon tekstiä on tullut! :) Siidulainen Pahoitteluni! :hug: Raivoaminen Mä olen aina ollut vähän herkkä itkupotkuraivareihin mutta nyt semmosta ei oo ollu, lähinnä oon vaan ärtynyt ja ärähtelen helposti.. :D Kipuilut Mulla on ollu kans kipuja alavatsassa, välillä vihloo ja...
  20. I

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa uusille! :) Mukavaa että meitä on näin paljon. :) Kotityöt on täälläkin jäänyt tekemättä.. :/ Ruokaa olen laittanut ja pyykkiä pessy niin sepä onkin riittäny.. Onneksi mies on ollut ahkerana.. :) Odottelen sitä pesänrakennusviettiä.. :D Kahvia en voi enää juoda vaikka ennen meni...

Yhteistyössä