Hakutulokset

  1. B

    40+ so what wol.13

    Heipat tänne palstalle pitkästä aikaa :heart:=) Pakko on tulla kertomaan ja jakamaan vauvakuulumiset. Eli raskauteni sai onnellisen päätöksensä maanantaina 22.10., jolloin tyttäremme syntyi raskausviikolla rv 40+5. Kaikki meni iästäni (42 v.) huolimatta onneksi hienosti koko raskausaikana ja...
  2. B

    40+ so what wol.12

    Heipat pitkästä aikaa! Terveisiä ihunat naiset täällä olohuoneessa! Lueskelin pitkästä aikaa kesälomallani viestejä täältä kun edellisestä kerrasta oli jo niiin pitkä aika. Eli taisin käydä täällä viimeksi helmikuun alkupuolella kertomassa iloiset raskausuutiseni (tämän ylläriluomuraskauden...
  3. B

    40+ so what wol.12

    Kiitos mur-mur onnitteluista sekä ohjeesta, tässäpä nyt se testitulos! Osoitteessa: Aijaa.com - Kp 29/26-28. Apteekin raskaustesti - 9531276.jpg
  4. B

    40+ so what wol.12

    [Mrs Bee] Kovasti voimia sinulle testitulosten odotteluun! Joka tapauksessa saat varmasti mitä pikimmin nopeaa ja asiaankuuluvaa hoitoa ja tietoa asiaan! TSEMPPIÄ! T: Ballerina Bolero
  5. B

    40+ so what wol.12

    Heipparallaa leidit! Täällä Ballerina Bolero huhuilee. Olen ollut tuolla taustailijoissa jo aika kauan, en ihan vuotta mutta pitkään kuitenkin... Onko täällä "vanhoja tuttuja", ainakin Mur-mur, Ottis ja Mrs Bee? Entä muita? Taustastani sen verran, että olin se kahden lapsen äiti (ikää nyt 41...
  6. B

    40+ so what wol.12

    Keväinen tervehdys vanhalta taustailijalta :wave: Moi kaikille, tulin pitkästä aikaa kurkistamaan mitä teille tänne kuuluu. Täytyy tunnustaa, että taidan olla pudonnut jo aikaa sitten kärryiltä, mutta muutamalle "vanhalle tutulle" haluaisin kirjoittaa muutamia kommentteja. Ensinnäkin Hystis...
  7. B

    40+ so what wol.12

    Ottis Laita vaan taustailemaan minut, kiitos :) - vaikka sitten taustalla saattaisinkin käydä täällä vierailulla ja näitä oviksia tikutella vielä jonkin aikaa (ennen kuin luovun siitä viimeisestäkin toivenrippeestä). Heh, muuten täytin joku aikaa sitten hedelmällisyyslaskurin (oli jonkun...
  8. B

    40+ so what wol.12

    Hei ladyt pitkästä aikaa! Ajattelin käydä kurkkaamassa miten täällä teillä sujuu kuumeilujen kanssa. Enpäs muista milloin viimeksi kirjoitin omia mietteitäni, mutta kun jäin tuonne taustailemaan ja rauhoittumaan, niin alan vihdoin toipua omasta vauvakuumeestani. Yli kolme vuottahan tässä...
  9. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Iida-Karoliina Kiitos viestistä! Takaisin tulen varmasti, jos alkaa tuntumaan siltä! Peukkuja sinullekin kovasti, onkos sulla jo haamua testissä ;) ? Toivotaan ISOA PLUSSAA ja hyvää tulosta hcg-testiin! !
  10. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Ottikselle tsemppejä ovikseen, näyttää pian olevan H-hetket taas käsillä :wave:
  11. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hei kaikille pitkästä aikaa! ! ! Olen sen epäonnistuneen PAS:n jälkeen viettänyt nyt hiljaiseloa, mutta tulin kurkkaamaan mitä teille kuuluu. Mulla on muuten menossa kp 20. Ovis tuli tässä kierrossa jo kp 11, sillä menkat olivat lugesteronien takia vähän myöhässä. Ovikset on hyödynnetty, kuten...
  12. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    mur-mur Olen tosi pahoillani hcg-arvon laskemisesta! Tuo on niin kamalaa, ensin saa ruveta toivomaan ja hieman jo iloitsemaan plussasta ja sitten pettymysten pettymys. En muuten edes ehtinyt onnittelemaan sinua vaikka olen silloin tällöin käynyt lukemassa viestejä täällä. Tulin tänään vaan...
  13. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Heips, vielä jatkan parilla kommentilla ennen kuin nukahdan tähän koneelle |O. Mimmimamma: Onnea plussastasi! Peukkuja kovasti jatkoon! mur-mur: Kovasti peukkuja sinullekin ja pidähän täti nyt poissa! Olen lukenut viestejä niin vähän viime päivinä etten tiedä minkälaisia oireita sulla on...
  14. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Mahdotontako PEUKUTTELEN SINULLE TOSI KOVASTI, toivottavasti viivat vahvistuisivat testeissä!! Onko sulla millaisia oireita ollut nyt tässä kierrossa? Ja mikä kp/dpo on sulla nyt menossa??? Tervetuloa kaikki uudet minunkin puolestani tänne ihanaisten naisten ketjuun!!! ON En uskalla...
  15. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Rominas Ja voihan pirskuleen perskules minkälainen lääkäri sinulla. Todella ärsyttävää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tässä hänelle terveisiä jo 40-vuotiaalta naiselta: :mad: :stick:
  16. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Rominas Olen todella pahoillani tapahtuneesta, monta monta lohtuhalausta sinulle :hug: Tuo on niin väärin, miten kaikki voikin muuttua hetkessä taas siihen alkutilanteeseen. Tässä vaiheessa ei varmasti ole voimia eikä fiiliksiä ajatella tulevaisuutta positiivisesti, mutta kyllä kaikki ihan...
  17. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Ottis Täältä isot lohtuhalit kissanne menetyksen vuoksi :hug: En osaa itse edes kuvitella millaiselta lemmikin menetys tuntuu sillä itselläni ei valitettavasti ole ollut vielä koskaan lemmikkieläintä perheessä (allergian takia). Surkaa rauhassa, kyllä se jossain vaiheessa sitten varmasti...
  18. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Ai niin, sen verran omaa napaa vielä... Saas nähdä voidaanko mulle sitä PAS:ia tehdä ensi viikolla. Tarkoitushan olisi siirtää alkio 2. tai 3. päivänä ovisplussasta, jotta kohdun limakalvo olisi silloin hyvä. Nyt mulla kp 11 ja yleensä ovistestissä alkaa näkyä jotain hailua vahvempaa jo tässä...
  19. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Wiivi67 Onpas teillä jännittävää, onnea uusille huoltajille! Vanhemmilta aika rohkea päätös antaa tytär muille huollettavaksi. On siinä varmasti sopeutumista kaikille osapuolille, joten kovasti onnea teille! Ja kiva kuulla, että kannatte hienosti kummin velvollisuuksia!! :heart: Itsekin...
  20. B

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Mahdotontako Kiitos kysymästä! Kahvin vähentäminen on mennyt ihan ok. Juon vain n. kupillisen päivässä, sen aamukahvin. Ja siitä en pysty ainakaan ihan heti luopumaankaan. Mutta kiitos kannustuksestasi =) ON lyhyesti. Valittelin tuossa alkuviikosta vähän virtsatieinfektion oireita. Tauti...

Yhteistyössä