Hakutulokset

  1. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Meille syntyiTyttövauva 24.1 (rv.40+4), 3650g ja 50cm. TÄnään kotiuduttiin. Tarinaa tulee myöhemmin=)
  2. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    :flower: Onnea, onnea kaikki vauvaantuneet :flower: Onnittelujen lisäksi inkalillalle voimia:hug: Mulla herrrmot melko kireällä, odottavan aika ON pitkä. Aamulla supisteli tunnin ajan hyvinkin kipeästi ja sitten ne loppuivat kuin seinään, huoh :mad: Mukavaa vaali-iltaa kaikille:wave:
  3. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Hyvää huomenta kaikille mammoille:wave: Ja ONNEA vauvaantuneille:flower: Melko hyvin nukuttu yö takana ja laskettu aika tänään. Yli taitaapi mennä...Jännittää synnytys vaikka kolmas kerta onkin jo edessä. Ekasta on aikaa 16 vuotta ja toisesta 9 vuotta! 40+0
  4. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Hei vaan kaikille :wave: ONNEA kaikille vauvaantuneille :flower: Mulla on ollut ihan outo päivä; suht hyvin nukuttu yö takana,aamupäivällä iski aivan älyttömän huono olo! Pyörrytti, vatsassa vään ja kääns. Olen nukkunut pätkissä melkein koko tän päivän. Mikä lie...... Ei noilla oireilla...
  5. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Täällä vielä ollaan sitkeästi yhtenä kappaleena. Olo on tällä hetkellä suoraan sanoen p***a:x Turvottaa, turvottaa ja olo kaikin puolin ähky....vali vali 39+5
  6. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Huomenta kaikille:wave: ONNEA raparperitaivas pojasta:) Nyt on tapahtunut jonkinlainen ihme, nukuin 6 tuntia putkeen heräämättä kertaakaan! Tunnin päästä pitäis lyllertää neuvolaan. Varmaan "pääsen" sinne neuvolaan vielä ens viikollakin, tuntuu vauva niin hyvin viihtyvän täällä mahassa...
  7. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Ihanaa, vauvoja tullut=) Onnea LYYDIA ja MAIRA :flower:
  8. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Samaa mietin, että taitaa tammivauvoja tulla nyt rytinällä, kun on niin hiljainen palsta :) Tosin mulla vauva tuntuu pysyvän visusti mahassa. Pientä supistelua on, muttei mitään suurempaa.... 39+2
  9. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 tammikuussa ~*~ <3 MEIDÄN KUU <3

    Lukemassa olen käynyt teidän juttujanne päivittäin, mutta en vaaaan ole saanut kirjoitetuksi. Alkaa olla melko tukala tämä olo...rv. 39+1. Raskaus sujunut oikein mukavasti..melkein koko ajan.. Tossa pari viikkoa sitten sydän päätti siirtyä ihan omille taajuuksille: syke 200, RR 130/117. Otin...
  10. M

    40+ so what wol.12

    Juu, tänään rv. 6+6. Ja ultrassa viikot vastasivat.
  11. M

    ~*~ Tammikuun Vauvat 2012 kesäkuussa ~*~

    Hei:wave: Tänään käyty ekaa kertaa lääkärissä ja KYLLÄ :D Siellä se meidän "Onni" köllötteli ja komiasti löi:heart: Synnytyssairaala KOKS
  12. M

    40+ so what wol.12

    Hei:wave: Lääkäritädin luona käyty:uä:ssä näkyi :heart: :n syke....voi että:eek:
  13. M

    40+ odottajat Vol 3.

    ¨Hei kaikille:wave: Täällä ilmoittautuu uusi, "vanha" :laugh: odottaja: Muutaman kk:n päästä 40 vuotta, rv. 5+4. Kolmas lapsi, miehen kanssa eka yhteinen. Miehellä myös kaksi lasta ennestään. Tässä kai tärkeimmät =)
  14. M

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Hei:wave: Uusi odottaja ilmoittautuu teidän joukkoon. Ikää kohta 40v, kolmas tulossa =) Tein testin maanantaina (x2:laugh:) ja kyllä se nyt on vaan uskottava! Rv. 4+5 eli l.a 21.1.12. Nythän onkin sitten jännät viikot edessä.....
  15. M

    40+ so what wol.12

    Putuselle ja Mindylle LÄMPIMÄT ONNITTELUT :hug:=) Ja muut toivotan tervetulleeksi plussajunaan:)
  16. M

    40+ so what wol.12

    Iltaa:wave: Lämmin kiitos kaikille ihanista onnitteluista:hug: Juu, tehtiin tässä illalla miehen eli tulevan iskän:D kanssa vielä ClearBluen digitaalinäyttötesti ja KYLLÄ: raskaana 2-3. Tänään rv. 4+2. Kävin ekalta sivulta kurkkaamasta mun tietoja ja muuten meni oikein, mutta IKÄ on 39v...
  17. M

    40+ so what wol.12

    Hei vaan Ihanaiset :wave: On tullut taukoa kirjoitteluun, kun on myyty asunto ja ostettu myös! Ihan ajatuksissani tein tänään raskaustestin ja PLUSSA TULI:laugh: ei voi ymmärtää...
  18. M

    40+ so what wol.12

    Täti kurvasi tänä aamuna paikalle:kieh::headwall::'( KP 1 ja minnuu ottaa päähän ja surettaa:(
  19. M

    40+ so what wol.12

    mur-mur : En tiiä.... Ihan on olo, että täti kurvais kylään hetkenä minä hyvänsä...:headwall: Jos nyt oisin raskaana niin mahtais vauvasta tulla äkäinen, kun äitikin käy koko ajan pikkasen kierroksilla:laugh:

Yhteistyössä