Hakutulokset

  1. M

    Miten jaksatte sairaana hoitaa vauvaa?

    se on vaan jaksettava!kun ei ole vaihtoehtoja eikä mamman marina auta.batterya vetelen että saan lisäenergiaa.ja lapsia neljä; 1v,3v,5v ja 6v.
  2. M

    Synnytysten välillä vuosia.

    \ Itseasiassa mietin juuri tuota ensikertalais juttua. Jossain ketjussa olin lukevinani että viiden vuoden päästä olisi niin palautunut että synnytystä voidaan verrata ensisynnytykseen. :/ Kuulosti kyllä omituiselta mutta raskaana ollessaan takertuu kaikkiin pikkuseikkoihin :whistle:
  3. M

    Synnytysten välillä vuosia.

    Laskettua aikaa olin ensin kertomassa mutta päädyin raskausviikkoihin. Siitä tuo LA :laugh:
  4. M

    Synnytysten välillä vuosia.

    Heippa! Miten muilla mennyt seuraava synnytys jos välillä on useamman vuoden "tauko" :) Kesto, menikö yli-ajalle, yms? Meillä esikoinen täyttää keväällä kahdeksan ja LA pikkukakkonen huristaa raskausviikolla 35+5. Eli noin kahdeksan vuotta on vierähtänyt kun viimeksi tässä tilanteessa on oltu...
  5. M

    Pottailusta...taas..

    Meillä pienestä pitäen pissatettu/kakatettu poika sanoo nyt yhdeksänkuisena satunnaisesti 'kakka' juuri ennen kakkaamista tai kakatessaan (eikä siis muuten käytä kakka-sanaa ollenkaan). Pissan tulo ilmaistaan toistaiseksi muilla keinoin - kiemurtelulla tai äännähdyksin. Odotan kovasti että...
  6. M

    Mitä järkeä on aloittaa pottailu tyyliin puolivuotiaana?

    Meillä on vajaan 9 kk:n ikäinen poika, jota on pissatettu 2,5 kk:n ikäisestä alkaen eli siitä lähtien kun tajusin, että sellainenkin vaihtoehto on olemassa ja että se voi todella toimia tässäkin ympäristössä ja kulttuurissa. Poikamme on ollut lähes täysin yökuiva tuosta 2,5 kk:n iästä ja alkaa...
  7. M

    ONKO MUITA 1967 SYNTYNEITÄ?

    Onpa mukava huomata kuinka paljon meitä upean vuosimallin omaavia onkaan täällä... mun mies muuten harrastaa vanhojen jenkkiautojen entisöintiä ja en itse ole kovin paljon perehtynyt asiaan mutta mun mielestä sattuu olemaan Chervolet Impala vm. 67 kaikista upein Impala.... enkä ole...
  8. M

    Etsitään ystäviä

    Minäkin olen lähettänyt sinulle mailin omalla nimelläni, mutta ei ole ainakaan vielä vastausta kuulunut, onkohan tullut perille?? t: katri :snotty:
  9. M

    Häkkisängystä tavalliseen

    Meillä poika siirtyi 1.5 vuotiaana tavan lastensänkyyn ja hyvin meni. Nyt on tytär 1.5 v. ja tuossa kesän mittaan ajattelimme siirtää tavan sänkyyn nukkumaan. Jännittää kuin käy kun on kans sellaista pyörivää ja unissaan seisomaan nousevaa sorttia. Täytyy kokeilla ja katsella.
  10. M

    ONKO MUITA 1967 SYNTYNEITÄ?

    Tässä on yksi kolmen lapsen opiskeleva äiti. Lapset 12 v., 4 v. ja 1.5 v. Mies on vm. 1973 ja töissä käy. Tässä on vuosia mennyt etten ole törmäillyt useinkaan ikätovereihini mutta nyt heitä on alkanut ilmaantumaan ihan ihme paikoista. Siksi tässä kyselenkin että löytyisikö täältäkin vuohen...
  11. M

    Kokemuksia steriloinnista?

    Mulle tehtiin sterilisaatio 1.5 v. sitten kolmannen sektiosynnytykseni yhteydessä eli napsaistiin sentin pätkät munanjohtimista pois. En osaa vielä "sivuvaikutuksia" kommentoida kun on noin lyhyt aika. Mutta kuukautisten pituus hieman lyheni, kivut lisääntyi (täytyy ottaa huomioon myös nuo...
  12. M

    Suurperheelliset, milloin lapsiluku on täynnä?

    Meidätkin kuulema lasketaan jo suurperheellisiksi kun meillä on 3 lasta. Kiintiö on täynnä. Itse omasta halusta ja siksi että olen synnyttänyt vain sektioilla.
  13. M

    ONKO NORMAALIA???

    Vaikka omat lapseni ovat olleet kehityksensä puolesta varsinaisia vauhtivekaroita, olen seurannut läheltä ja kaukaa ystävieni ja sukulaisteni lasten kehitystä. Tämän perusteella sanoisin että SUN LAPSELLASI EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ!!! Vaikuttaa ihan normaalilta 1 vuotiaalta. Nyt vaan keskityt...
  14. M

    varkaudesta uusia ystäviä

    Kertokaas mulle millainen kaupunki Varkaus on asua ja muutenkin. Voipi tulla muutto sinne vuoden sisään... hui. :/
  15. M

    yli 35v

    Mä sain kuopukseni 36 vuotiaana. :wave:
  16. M

    ei tottele mitään!!!!!!!!!!

    Kuulostaa ihan mun siskon pojalta!!! Ei totellut pienenä eikä tottele vieläkään - on pian 4-vuotias. Hänen isoveljellään on todettu jonkun asteen keskittymishäiriö ja nyt sitten ovat alkaneet paneutua sen hoitamiseen tms. kun kouluun lähtökin on jo ovella. Sitten tämä 4-vuotias saa omanhoitajan...
  17. M

    Puhuuko teiän 1-vuotiaat jo?

    Mulla esikoinen aikoinaan oppi kaiken todella nopeasti. 10 kk ikäisenä oppi kävelemään ja saman tien oppi puhumaankin. Monta sanaa jo osasi 1 v. päivänä. Oikea vauhtiville. Keskimmäinen oppi puhumaan muutamia sanoja alle vuosikkaana. Sitten oppi kävelemään 1 v. päivän jälkeen melkein heti ja...
  18. M

    karkkipaivä vai ei?

    Meidän perheessä on 12 v., 4 v. ja reilu vuosikas. Meidän perheessä on myös karkkipäivä perjantai-iltana alkaa ja lauantai-iltana päättyy. Siinä sitten aterioiden välissä saa karkkia syödä niin paljon kuin sielu sietää - eikä se nyt niin mahdotonta se karkin syönti ole. Lapset osaavat tosi...
  19. M

    APUA! Kaipaan neuvoja laihdutuksen alkuun!

    Mäkin suosittelen Painonvartijoita. Kun "syöt pisteitä", et tarvii nälässä olla ja paino putoaa kuin itsestään. Tällä tavalla myös opit niitä tarpeellisia terveellisiä elämäntapoja, jotta saisit myös pidettyä sen painosi siellä alhaalla kun olet laihtunut. Jos et yksin uskalla ryhmään mennä...
  20. M

    Kilopino vko 15

    :wave: Voi että mä olen tyytyväinen itseeni. Aloitin viikko sitten Vartijoissa ja tänään oli vaakalla - 2.2 kg pudonnut!!! Vaikka tänään alkoi menkatkin ja olen turvoksissa kuin ilmapallo. Kyllä nyt on pakko tämän läskin lähteä tavalla tai toisella hitaasti mutta varmasti. :)

Yhteistyössä