Hakutulokset

  1. tilda

    Hiivatulehdus ;(

    Mä jo eilen pyörittelin sitä yhdistelmäpakkausta käsissäni.. voi elämä ku pitää olla typerä :headwall:
  2. tilda

    Hiivatulehdus ;(

    Viiliä löytyis.. mut kyll uskon että pärjään.. ostin eilen jotai maitohappobakteereja, joita olen nyt 3 laittanu. Sit ostin Bebanthenia, että sain iholle, jos ei menis iho rikki... mut kiitti vinkistä, katon jos pitää sitä viiliä alkaa laittamaan
  3. tilda

    Hiivatulehdus ;(

    Mulla ei oo vuosiin ollu.. enkä siis ollu varautunu.. enkä typerys eilen tajunnu ostaa sitä lääkettä ku ajattelin ettei tää oo hiivaa vaan jotai muuta :headwall: noh, nyt on pakko odottaa että apteekki avautuu.. täytyy sit saada kunnon lääkkeet että huomenna voi töihin mennä. Onko tuo Canesten...
  4. tilda

    Hiivatulehdus ;(

    Mulla ei oo pitkään aikaan ollu.. eilen kävin jo apteekissa, mutta en typeryyttäni ostanu hiivalääkkeitä.. nyt sit kutisee, kutisee, kutisee :headwall: odottelen että päivystävä apteekki aukee ja pääsen hakeen lääkkeet... ku ei vaan iho kerkeis mennä rikki.. mulla niin tapahtui nuoruudessa...
  5. tilda

    tällästä se on ku nainen ratissa :(

    :laugh:
  6. tilda

    tällästä se on ku nainen ratissa :(

    :laugh: :laugh: :laugh: näin tämän jo viime viikolla ja yhtä paljon ku silloin... *pyyhkii vettä silmistään*
  7. tilda

    Nyt tuo mies teki viimesen tempun...

    kauheeta ... hui !!! laita isommalle.. kyllä yhteen sydämeen mahtuu kaks miestä vaikka kahta ämmää ei mahdukaan ;) :whistle:
  8. tilda

    miten 2-3 lapsiset perheet

    Meillä menee n. 400-500 kuussa kauppaan. Perheessä on 2 aikuista, 2 lasta (5 ja 7v) sekä 2 koiraa. Aika tarkkaan mietitään mitä ostetaan, mutta vihannekset ostetaan lähes aina suomalaista, ruoka tehdään itse pääsääntöisesti ja mietitään tarkkaan mitä lihaa milloinki ostetaan. Meillä on 2...
  9. tilda

    meillä tapahtuu outoja

    Mies epäili että tulee jotakin virtapiikkejä jotka sit aiheuttaa tuon tv:n päälle menon... tosin toinen tv ei oo koskaan menny itsekseen päälle :snotty:
  10. tilda

    meillä tapahtuu outoja

    Meillä on makuuhuoneessa n. ½ vuotta vanha taulutv ja se menee aina silloin tällöin itsekseen päälle. Kyllä eka yönä säikähdin ku se alkoi touhuamaan omiaan... oonki nyt sitten ottanut johdon kokonaan irti seinästä kun sitä ei kukaan katso. kiva jos yksin menee päälle ku ollaan töissä
  11. tilda

    Ihana remppamies:)

    Se on se kohtalo ;)
  12. tilda

    Kokemuksia vyöhyketerapiasta?

    Itse olen käynyt joskus aikanani... mulla ei ollut lähes 4 vuoteen ollut kuukautisia, eikä siis hormooneillakaan saatu kuin kerran tulemaan. Kun kävin 3 kertaa vyöhyketerapiassa, alkoivat menkat ihan "omasta halustaan". Mä ainakin sain silloin avun ja skeptisenä sinne menin kun tavallinen...
  13. tilda

    Nyt on uus vuokrasopimus allekirjotettu =D

    Onnea uudesta asunnosta! Mihis päin kaupunkia muutat?
  14. tilda

    Liian lihava missiksi

    Mun mielestä olet todella kaunis ja sopusuhtainen!!! Tähän se on tämä nykyinen ihannointi mennyt ettei normaali painoisilla ole mitään asiaa missikisoihin ym. kauneuskilpailuihin. Sä oot oikeasti tosi kaunis! Hienoa, että jollakin pysyy järki päässä tuossa missitouhussa, ei kaikkien tarvitse...
  15. tilda

    Sijaisperheille kysymys

    No netin mukaan katselin, että se hoitopalkkio on 360e (riippuen kunnasta) ja kulukorvaus on n. 400e... nuo tosiaan riippuu hoidon määrästä ja kunnasta. En ole kysellyt vielä täälläpäin sos.työntekijöiltä asiasta. Kunhan saan aikaiseksi sen niin sitten tiedän tarkemmin... oletko itse miettinyt...
  16. tilda

    Sijaisperheille kysymys

    Kiitos vastanneille!! Kyllä toki olenkin valmis jäämään kotiin, vuodeksi nyt ainakin. Jossakin vaiheessa kuitenkin haluan mennä takaisin töihin, vuodeksi saan kyllä virkavapaata, se ei ole ongelma, mutta irtisanoutua en halua. Lähinnä mietin noita raha-asioita, koska kyllä sitä pitää elää ja...
  17. tilda

    Sijaisperheille kysymys

    Kun teille tuli pienokainen kotiin, jäittekö itse myös kotiin? Onko kellekään tullut alle vuoden ikäistä taaperoa? Miten saitte töistä vapaata ja tuliko mistään rahaa, muuta kuin ne perusrahat (hoitopalkkio + kulukorvaus)? Meillä on asia aika vakavasti harkinnassa, mutta mietin tuota töistä...
  18. tilda

    VOI Luoja et tulikii tehtyä hyvää sapuskaa

    Kookosmaito on hyvää, mutta jos tarvitsee katsoa sydänystävällistä ruokaa niin siihen se ei ihan niitä maailman parhaita vaihtoehtoja ole... mutta kyllähän kaikki saavat joskus nauttia ja herkutella, myös ne sydän potilaat ;)
  19. tilda

    millainen luonne on partacolliella?

    Ihana häseltäjä :heart: itsellä ollut sellainen reilun vuoden hoidossa ja oli aivan ihana koira. Mahtava laumanvartija, paimenkoira kun on niin ei päästä perhettään silmistään ollenkaan, kuitenkaan ei ole mikään vihainen. Helppo kouluttaa ja kun saat koulutettua, ihan unelma! Liikuntaa...
  20. tilda

    Meidän nelivuotiaalla on vauvakuume!

    Meillä 5 vuotiaamme haluaisi itselleen pikkusisaruksen... hänen ystävänsä sai juuri siskon ja se on selkeästi meillä aiheuttanut vauvakuumeen. Itkien ilmoitti pari viikkoa sitten "äiti, minä HALUAN vauvan meille"... minä en ihan helposti asiaan lämmennyt

Yhteistyössä