Hakutulokset

  1. Kärppänä heinälatoon

    Legginsien paikkaus??

    Ootteko jotenkin fiksusti keksineet paikata leggareita? Onko jokin paikkasysteemi, jolla homman voisi hoitaa helposti? Kapeaan punttiin ei sivusaumoja ratkomatta koneella pääse (enkä ole viitsinut alkaa sivusaumoja purkaa, kun uudet maksaa kaupassa sen 4,95 e). En siis ole tähän asti...
  2. Kärppänä heinälatoon

    Mitenkäs minä noi toppakengät nyt kuivatan?

    Mikä on paras tapa saada toppakengät kuiviksi pesun jäljiltä? =) Noi on nyt ihan älyttömän märät tietty, Superfit Goret ...eli oletettavasti ei hirveesti haihdu itse kankaan läpi kosteus. Neiti 4 v. päätti testata, miltä tuntuu pissata housuunsa pihalla, joten piti pestä koko kengät. Ei...
  3. Kärppänä heinälatoon

    Kysymyksiä kihomadoista (YÖK!)

    Eli. Löysin sitten meidän tytöltä kihomatoja. Miten tämä nyt menee? Annan lääkkeen huomenna koko perheelle, perjantaina siivoan (ja niin prrrrrkleesti). Voiko tyttö mennä hoitoon lainkaan koko viikolla vai pidänkö kotona? Kuinka pitkään menee lääkkeenoton jälkeen, että on "turvallista" mennä...
  4. Kärppänä heinälatoon

    No voi apua. Minkä kokoisen takin mä otan tytölle?

    Mulla on kaksi lasta ja pari vaatetta oon ostanut ennenkin... :D Mutta siitä huolimatta kysyn nyt, minkä kokoisen takin ostan tytölle? Olen ostamassa Reiman toppatakkia. Tyttö on n. 104 cm pitkä. Meillä on Name It:n toppatakki kokoa 104 ja se on liian pieni (just ja just sopiva, vähän...
  5. Kärppänä heinälatoon

    Saako uunin ritilät pestä astianpesukoneessa?

    Joo, varmasti sarjassamme tyhmiä kysymyksiä, osa 100000000000... Mutta kysyn silti. Saako uunin metalliset (krominväriset) ritilät ja kannattimet pestä astianpesukoneessa? ...hirvee hinkkaaminen.. =)
  6. Kärppänä heinälatoon

    Legotec-rukkaset? Pitävätkö vettä ja ovatko lämpimät?

    Tilasin Ellokselta kamaa ja otin tuommoset samaan syssyyn. Mutta vaikuttavat aika ohkasilta, onkohan nuo silti yhtään lämpimät? Mites noiden vedenpito käytännössä? Olin tyytyväinen reimatec+-rukkasiin, vastaisko noi niitä? ...vai pitäskö palautta aja käydä vaan hakee ne hyväksihavaitut... :D
  7. Kärppänä heinälatoon

    Hello Kitty -fillarista kokemuksia? Tai Bilteman 16"?

    Tirppana tarvitsisi uuden pyörän. Neiti, kuten monet muut ikäisenä, tykkää hulluna tosta Hello Kittystä (ja kun se on vielä vaaleanpunainen!), joten mietin, oisko tosta Honkkarin Hello Kitty -fillarista yhtään mihinkään? En viittis ottaa kallista, kun luulen, että sillä ajetaan nyt syksy ja...
  8. Kärppänä heinälatoon

    Uimavaippa???

    Tarvitsisin nopeasti uimavaipan tuolle kundille. Siis semmoisen, joka käy uimahalleihin (ja rannalle kesällä). Katselin noita kestojuttuja, mutta niitä on (taas) kovin monenlaisia. Onko niissä mitään, joka pitäisi erityisesti huomioida? Yksi malli parempi kuin toinen? Mitenköhän tiukasti...
  9. Kärppänä heinälatoon

    Kannattaako kurahousuja yrittääkään paikata?

    Ja jos, niin miten? =) Tirppa sai TAAS yhdet rikki (kaatui asfaltille, jossa on sepeliä). Polvessa pieni reikä. Näitä menee vaan niin hyvää tahtia, että rupesin miettimään paikkausta. Onko noihin jotain liimapaikkoja ja jos, kestääkö paikkaus?
  10. Kärppänä heinälatoon

    Mistä ootte ostanut hyvän kolmipyörän?

    Nyt saa suositella kolmipyöriä. Pitää semmosta alkaa katsella. Ei saa olla muovirenkaan (kovamuoviset siis) ja työntöaisa pitää olla. Käytetään lähinnä kävelylenkeillä, joten sitä kovamuovirenkaisten pitämää mekkalaa ei hullukaan kuuntele...
  11. Kärppänä heinälatoon

    Mistä ootte tilannu Julboja lapsille?

    Löysin yhden hyvän paikan, mutta ei oo tirpalle haluamaani väriä. Pitää löytää siis toinen. Näin tänään silmäasemalla toisenkin merkin, joka oli mielenkiintoinen ja hyvin vastaava kuin Julbo. Mutta en muista, mikä se oli. Oisko alkanu c:llä... Eihän kukaan satu tietämään mitään c:llä alkavaa...
  12. Kärppänä heinälatoon

    Pitääkö Julbon aurinkolaseissa koot kuinka paikkaansa?

    Eli kun koot näyttävät menevän 0-1 ja 1-2 v. jne. Onko tuo kakkoskoko oikeasti hyvä jo vuoden vanhalle? ...ettei siis ole liian iso kuitenkin..
  13. Kärppänä heinälatoon

    Laihdutus ja sokeriarvot, kokemuksia?

    Hei, Kun ohjeena on, että laihduttaessa usein sokeriarvotkin paranee, niin onko täällä kellään siitä omakohtaista kokemusta? Onko muutokset olleet suuriakin? Ja toinen, mitä mietin, vaikuttaako se enemmän ruoan jälkeiseen arvoon vai voiko sillä vaikuttaa myös aamuarvoon? ...vai onko kerran...
  14. Kärppänä heinälatoon

    Mitenkä tuo kuppikakkusten kokojuttu menee?

    Selasin huvikseni nettikaupasta aletoppavaatteita ja sielä ois ollu kiva takki kundille ens talveksi. Mutta mä en tajua tota kokomerkintää... Mikä koko on 2, 3, 5 tai 9??
  15. Kärppänä heinälatoon

    Miten tehdään semmoinen tiivis, mutta pehmeä täytekakkupohja?

    Mun pitäs tehdä tytölle synttäreille kakku ja neiti haluaa kuulemma leppäkerttukakun (ei sitten enempää vaatimuksia... :whistle: ) Mitäpä sitä ei äiti lapsensa puolesta, joten kai se on ainakin yritettävä osata tehdä ihan oikea kakku. Mutta se pohja. Mä haluisin semmosen tiiviin, mutta...
  16. Kärppänä heinälatoon

    Millä tuon "Lisää henkilökohtaiset yhteystietosi kavereiksesi" -ilmotuksen saa pois?

    Ärsyttävä. FB pukkasi tommosen etusivulle enkä mä keksi, kuinka ton saa pois. En mä halua mitään tietoja tonne lisätä. Onko toi nyt joku uus pakkopulla vai?
  17. Kärppänä heinälatoon

    Mitä minä teen tuosta seitistä? :D

    Pistäkääpä jooko äkkiä joku hyvä resepti. Ostin seitä (seitiä what ever) ekaa kertaa elämässäni ja nyt en keksi, miten siitä sais hyvää. =) Reseptiä siis, kiitos. :D
  18. Kärppänä heinälatoon

    Enterorokko? Kuinka kauan tartuttaa?

    En tiiä, onko mun tytöllä enterorokko, mutta ilmeisesti. Sille nousi 38 asteen kuume eilen, käytiin lääkärissä, koska ei ollut mitään muita näkyviä oireita ja tyttö valitteli korvaansa. Ihan pirteä sinänsä, päällepäin ei olisi kipeäksi uskonut. Epäilin siis korvatulehdusta. Mutta ei ollut, korva...
  19. Kärppänä heinälatoon

    Tylsää? Keksi mun lapsille vaatteet! :D

    Mun pitäs keksiä sekä tytölle että pojalle vaatteet kuvaa varten (ja samoilla mennään kevään muut juhlat maaliskuuhun asti, joten siistimmät on siis hakusessa). Mutta en keksi. Sais tietty olla jotenkin toisiinsa sopiva tyyli, mutten löydä mistään nettikaupasta mieleisiäni... Jos joku...
  20. Kärppänä heinälatoon

    Rattaiden lähettäminen matkahuollolla?

    Eikös rattaat (tuplat) ole halvinta lähettää matkahuollolla eikä postitse? Paljonkohan se yleensä kustantaa?

Yhteistyössä