40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

Tervetuloa Happihyppy!! Olenkin kivikkoista tietäsi seurannut ja toivotaan, että tällä kertaa kaikki menee hyvin loppuun asti :hug:

Mitenhän Oivikilla on tänään mennyt?? Huhuu?

Itse olen lähdössä viikonlopuksi reissuun..jos siellä sadetta joutuu pitelemään niin toivottavasti pääsen edes nettiin et on jotain "mielekästä" tekemistä :LOL:

Nyt pakkailemaan... :wave:

Pinkkis 25+4
 
Lääkärillä ultrassa näkyi syke :heart: . Aivan mahtava yllätys! Mitään vuotoa selittävää ei kohdussa näkynyt, mutta vuoto jatkuu vähäisenä, mutta aikaisempaa enemmän sitä kuitenkin tulee :( . Nyt voin vai odottaa, toivoa parasta ja rukoilla.

Oivikki ja Suoma
 
jääräpää Tuollaiset unet kai kuuluu raskauteen. Alitajunta käsittelee asioita, pelkoja. Mä näin tällä viikolla unen, jossa vauvan piti syntyä, mutta olikin kuollut. Oli inhottavaa herätä, koska uni jäi päälle koko päiväksi. Onneksi vauva potki pitkin päivää, joten ei tarvinnut pelätä, että jokin pielessä.

Oivikki Kiva, kun syke näkyi. Se aina helpottaa oloa.
 
Happis tervetuola tänne mukaan!

Happis, tete-a-tete, prima vera, jääris ja rinja kiitos =)

Pinkkis toivottavsti ei kuitenkaan sada koko aikaa siellä mökillä vaan saate nauttia myös toisenlaisesta kesäkelistä.

Oivikki ja Suoma
 
Eipä ole tullut vähään aikaan tänne kirjoiteltua, tervetulotoivotukset kaikille uusille odottelijoille :) .

Keskiviikkona alkoi äitiysloma, jippii! Työt jäi levälleen, se vähän harmittaa, mutta mitäs ei ole työnantaja hankkinut sijaista, siinähän ihmettelevät sitten... Toivottavasti pystyisin sen 2 vuotta kitkutteleen poissa töistä, ainakin esikoisen kanssa se oli soppeli aika olla kotona.

Vointi on taas vaihteeksi ollut hyvä ja unikin maittanut, liitoskivutkin on hellittäneet ja kävelenkin suht normisti (eli en enää niin kun vaappuva ankka :) ). Viikko sitten neuvolassa kokelilivat että vauva on jo melko alhaalla (minkä mies vahvistaa, on kuulemma ahdasta... :p ) ja se ennakoisi vissiin että saattaisi syntyä jo ennen laskettua aikaa. No, nyt on viikkoja jo 35+1, joten eipä tässä hätiä mitiä, tosin ainakin sinne rv 38 soisin vauvelin malttavan mielensä.

Kaikenlaista pitäisi vielä ennen vaavin tuloa saada tehtyä. Suurin osa hankinnoista alkaa olla valmiina, viimeistely eli tavaroiden laittelu paikoilleen ja siivous vielä uupuu... mut kaitpa sitä nyt sitten ehtii kaikenlaista puuhata, kun on lomalainen.

Näin muutes viime yönä unta miltä mun maha näyttää synnytyksen jälkeen. Ihan kun se nyt sitten suurin huolen aihe olis, hah! Mutta kait sitä jollain tasolla mietiskelee jo miten kroppa tällä kertaa palautuu raskauden aikaisista muutoksista, kun ei tässä enää ihan nuori kuitenkaan oo. Esikoinen (5 v.) ei mun muotoja muuttanut suuntaan eikä toiseen, saapa nähdä miten nyt käy.
 
Moikka moi kaikille!!Minä vietin NELJÄ TUNTIA hellan äärellä ja tein kiinalaista pataa tänään!!Kyllä siitä loppujen lopuksi tuli hyvää,mutta sain käydä kaupassa siin välissä hakemassa vähän lisää aineksia!! :LOL: B)Tuli sit melkoinen pata...meinaan riittää n.10 ihmiselle!! B)

Miita1969 & Walter 23 + 1
 
Eilen alkoi virallinen äippäloma!

Vähän liikaa taas nyt supistelee ja melko tiukastikin tänä iltana. Saa nähdä mitä yöstä tulee, viime yö oli jo aikamoinen liskojen " yö kun vaavi raivosi vähän väliä mahassa ja suoistelikin aikalailla välillä...aivan kuin sillä olisi jo aika tukalat oltavat!

T Star-67 ja Nuppu POKS 35
 
Hepuli ja Star hyvää äitiyskomaa teille.

Hepuli on varmaan mukava tunne, kun hakinnat on jo tehty ja nyt vain viimestelyä vaille kaikki valmiina, pienen tulla.

Miita sinullahan on ollut oikea ruuanvalmistus projekti. Oliko teille tulossa veiraita vain muuten vaanko päätit tehdä suurempi töisempää ruokaa.

Oivikki ja Suoma
 
miita Täällä toinen kahjo, joka haksahti siivoamaan ensin eilen illalla ja jatkoin tänään aamupäivän. Oli ihan pakko saada lattiat pestyä, pölyjä pyyhittyä, vietyä roskat ja n. 21.30 vielä loput kukat istutettua parvekkeelle ja laitettua pehmusteet parvekkeen tuoleihin ja sinne raahaamaani keinutuoliin. Sit se piti imuroida, vaika olin edellisenä iltana imuroinut. Sitten tänään aamusta kylppärin puunaus ja toisen veskin pikasiivous sekä lattian pesu konttaamalla "ergonomisesti" =). Eteinen ja keittiö piti imuroida, vaikka eilen nekin vetäsin.

Mutta nyt on nättiä! Oikein silmä lepää. On meillä kotityölistakin, johon jokainen laittaa tekemänsä hommat, mutta oli sellainen energiapuuska, että tein vain enkä kertaakaan pärähtänyt muille, kuten olen lukuisat kerrat tehnyt aiemmin.

Mulla on koko viikon muutenkin ollut sisustusinto päällä: pöytäliinaa sinne, kukkia tänne, kynttilää kaapeista esiin, kirpparilta kivoja esineitä hyllyyn.

Yhtään ei ole supistellut ja mennyt voimat, päinvastoin. Otin sellaisen parvekesisustuskirjan hyllystä ja sain taas usia ideoita parvekkeen laittamiseen. Pitäs löytää halpa sänky sinne ja siihen tyynyjä ja peitto...

Kivaa, kun on energiaa! Niinhän sitä sanotaan, että raskauden toinen kolmannes on energistä aikaa, kun alkuraskauden pahoinvointi ja väsymys on ohi. Mulla on nyt menossa 24. viikko.

Nyt lähden tyttöjeni kanssa syömään ravintolaan. Se on synttärilahja molemmille. Annoin tänä vuonna lahjaksi ravintolassa ja elokuvissa käynnin oman valinnan mukaan, kun tavaraa on muutenkin ihan riittävästi.
 
No niin, mies on sitten lähtenyt, vei tavaransa ja jätti minut,
liityn siis yksinodottajiin, viikolla 22.
Puhuu minusta törkeyksiä, ja kunnianloukkauksesta on varmaankin pakko tehdä rikosilmoitus,
en jaksaisi mutta taitaa olla pakko reagoida, jutut on sitä luokkaa että käyttää kaikkea minua vastaan ja valehtelee, tuntuu että jos olen hiljaa on kuin myöntäsin väitteet tosiksi.
En viitsi kertoa yksityiskohtia, mutta aivan kauheata henkistä kiusaamista ja mustamaalaamista.
Narsisti paska, en osaa edes itkeä kun lähti, vaikka ollaan neljä vuotta oltu yhdessä ja olen rakastanut häntä todella paljon, niin shokissa olen ja pöyristynyt.
Mielenkiintoista nähdä mitä tekee 4 kuukauden kuluttua kun vauva syntyy, sittenkö on taas kiinnostunut vai unohtaako kokonaan etttä sai lapsen?
Olen ihan yksin täällä, outo olotila, pojat on isän luona viikonlopun ja vain minä ja mahani täällä kotona hämmennyksen vallassa.
 
vauvatoive jaksamishaleja

oivikki ihania kuulumisia
Miita1969 kun sulla kerran hommahanskassa ton ruuanlaiton suhteen, niin tervetuloa täällä olis keittäjän paikka vapaana
;) , juu mä inhoon ruuanlaittoa ja meillä muksut ja mies on oikeen suursyömäreitä..soppaa meillä tehdään aina 10L kattilallinen joka riittää hyvällä säkällä 2 päivää.. perunoita kuluu noin 3-4kg kerralla ..
yrk..
mulla jaksaminen täysin kortilla..ei jaksa mitään..mitään ei saa pakattua..pyykit 20 korillista sain pois ja imuroitua, mut siihen puhti loppu :ashamed:
nyt pitää vielä yrittää lähtee ajamaan katsomaan heppaa..
mun istuminen on vaan niin vaikeeta tänään varmaan siitä eilisesta 500km johtuen..alavatsaa painaa ja tuntuu ku jotain tippuis kohta ulos :$ ..

nirzu 26+3
 
tete-a-tete oi kuulostaa ihanan energiseltä ja on todella mukavaa, kun kotonta on siistiä ja kaunista =)

Vauvatoive olet vahva tsemppiä :hug:

Nirzu olit ahkera, kun selvitit tuon pyykkin ja imuroit.

ON vuoto on jatkunut ja painaa meiltäni tietysti. Ma menen loman jälkeen töihin. Työni on osin fyysistä, joten pelottaa miten käy, mutta jos tulee lisää vuotoa ja tai kipua, lähden kotiin ja soitan neuvolaan.

Oivikki ja Suoma
 



Nimimerkki............monesko..........LA

Hepuli71 (38).........2 lapsi...............1.7.2010, TAYS
Star (43)................3 lapsi...............2.7.2010
Päikki (41)..............2 lapsi...............3.7.2010
Jadette (40)............3 lapsi...............6.7.2010
Minni (46)...............2 lapsi...............12.7.2010
Kääkkänä (33)........5 lapsi...............27.7.2010, EKKS
Sukulaku ................2 lapsi...............27.7.2010, Naistenklinikka
Kaislakerttu (43).....3 lapsi...............9.8.2010
Nirzu (42)................8 lapsi...............1.9.2010
Pinkki69 (xx)...........x lapsi................6.9.2010
Miina70 (39)...........4 lapsi................6.9.2010, LKS
Emily67 (42)...........1 yhteinen.........xx.xx.xxxx
Roosamaria69 (40).3 lapsi...............17.9.2010, Naistenklinikka
vauvatoive10 (42)..3 lapsi...............28.9.2010 Kätilöopisto
tete-a-tete (41)......5 lapsi...............20.9.2010
miita1969 (40)........3 lapsi...............23.9.2010 Tyks
Discovery (40++)....6 lapsi...............10.10.2010
Unna68 (41)...........3 lapsi...............18.10.2010
Rinja (39)................x lapsi...............15.11.2010
Tirlittan1968 (42)....2 lapsi...............15.11.2010 Jorvi
Jääräpää (xx)..........3 lapsi...............xx.xx.xxxx
Siiri S (39)................1.lapsi..............20.12.2010, TAYS
minnihiiri68(41)........2.lapsi..............22.12.2010, PS
Surina70(40v.).........x lapsi..............23.12.2010 PS
Prima vera (40+)......1 lapsi..............6.1.2011
Riikkaliisa (41)..........4 lapsi..............10.1.2011
Maikki (43)...............2 lapsi...............01/2011
Oivikki (xx)................x lapsi...............xx.xx.xxxx
Naappuli (44)............3 lapsi...............xx.xx.xxxx
happihyppy (39)........x lapsi...............xx.xx.xxxx



Syntyneet:..............................LA..................Syntynyt
Tirulii (41)................1 yht........24.01.10.........22.1.2010 tyttö :flower:
Äiti murmeli (42).....4 lapsi.......27.01 2010.....1.2.2010, tyttö :flower:
Johanna68 (41)......4 lapsi.......24.4.2010.......28.2.2010 poika :flower:

Kadonneet lampaat
Metsämamma.(43)..xx lapsi..................LA.21.12.2009

Taustajännäilijät:
Annekristiina
Uudi
Mur-mur

 
Tervetuloa uudet oivikki, Naappuli ja happihyppy ja onnittelut plussasta.

Jaksuja vauvatoive10:lle.

Oivikille tsemppiä, aika piinaavaa tuo vuoto.

ON: Ensiviikko vielä töitä ja sitten ä-loma....sitä odotellen. Voisi sanoa että kaikki tavarat on nyt hankittu (no joo hoitopöytä vielä uupuu) ja äitiyspakkauskin tullut. Vaatteet vielä pitäisi pestä ja vauvan huone laittaa kuntoon, sänky toki tulee meidän makkariin. Ehtiihän nuo kun jää ä-lomalle. Viikko sitten olin ultrassa ja kaikki hyvin, vaavi painoi vähän yli 2000 gr. :heart:
 
oivikki Niin teet ja muista etä nyt täytyykin ajatella vauvaa ja itseään. Kuka muu sen tekisi. Anna toisten nostella, oletko töissä kertonut että odotat, kerro niin kyllähän työkaverit jelppii. Ja haet lisää saikkua heti kun tuntuu siltä.

Vauvatoive
Lepää nyt, tuo on tosi rankkaa. Muistathan huolehtia itsestäsi. sinä ja vauva nyt vaan on tärkeitä..
:heart: :heart:
 
vauvatoive10 iso, lämmin, jaksurutistus:hug:siulle..voimia kovasti tulevaan, sie kyllä pärjäät!!:):heart:
..vaikka nyt alkuun tyhjä, väsynyt, pettynyt, suruinen ja vihainenhin olo varmasti on, se helpottaa vielä varmasti:heart:
 
Minni kiitos. Minulle voi laitta iäksi 42 ja 1 lapsi, la ilmoitan sitten myöshemmin, kun se annetaan. Ihanaa, että sinulla alkaa juuri äitiysloma =) olet jo hyvin saannut kaikki hankittua.

Iida-K en ole töissä kertonut kuin yhdelle, en haluaisi vielä ketoa, kun on niin epävarmaan tämän kanssa, mutta pitää pyytää apua kuitenkin. Ja tosiaan olen hokenut itselleni, että nyt vaan olen tiukkana ja heti jos alkaa jotain ongelmaa tulla niin kotiin ja saikkua hakemaan, yleensä viimesin voimin raahaudun töihin.

Tilanne on täällä edelleen sama kuin jo vko ajan vähän on vuotoa edelleen.

Oivikki ja Suoma
 

Yhteistyössä