40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

Riikkaliisa :hug:

Murmur, ihanan kuvan laitoit =)

Kävin eilen np-ultrassa. Kaikki oli hyvin ja pikkainen heilutteli pieniä käsiään ja jalkojaan. Ultraaja kehui että kylläpä pieni esittelee hienosti itseään: pieni kääntyili ja esitteli profiiliaan niin että sain monta kuvaa kotiinviemisiksi. Viikon ajan vielä pitää jännittää verikokeen tuloksia. Ultraaja sanoi sanottiin 40 v. täyttäneistä 25% jää kiinni verikokeen jälkeen. Toivotaan parasta.
 
Hejpsan.
Mahtuuko mukaan ihan vastikään plussannut nelikymppinen...
Olen kuumeillut kokonaan toisella saitilla vajaa vuoden verran, mutta siellä nelikymppisten yrjöklubi on kovin hiljainen.
Takana on siis yksi keskenmeno ja siksi sovittiin miehen kanssa, että tällä kertaa emme kerro kenellekkään, ennenkuin tiedämme mikä tilanne massussa on. Mutta pakkohan näitä tuntoja on johonkin purkaa :) Varsinkin, jos ei tälläkään kertaa natsaa, niin "vertaistuki" on aina paikallaan. Että jos vain siis huolitte remmiin...
 
Padmashree mie toivotelen siut lämpimästi tervetulleeksi täältä "taustajoukoista":wave:
..tämä juurikin oikia paikka purkaa tuntoja&saada vertaistukea - Hyppää remmiin vaan!!! =)

Onnittelut plussasta - pienen pienelle masuasukille paljon vaaviliimaa&tarraa!!!:heart::flower:
 
jääris niin..ehkäpä tamä vaihe on siulla sellaista hiljaiseloa - hetken verran, vaan kylläpä niitä "oireita" kuule alkaa taas pukkaamaan kun masu kasvaa ja pieni alkaa mylkkyämään kunnolla!! =) :heart:..Älä siis huoli laisinkaan, kyllä sie raskahana olet!! :)
 
Hei, pitkästä aikaa
Olen taustaillut ja nyt ajattelin , että voisin tänne jo jotain kirjoittaakin.
jääräpää - sama fiilis täällä..Olenko raskaana vai enkö ole?? Tänään tasan rv15..tosin rinnat on ihan sairaan kipeet ja yksi kuppi koko on kasvanut :whistle: Mikä sinänsä ihan jees kun ottaa huomioon, että kun laihdutin tuossa melkein -25kg niin pelkät lätkät jäi mutta nyt ei todellakaan ole lätkiä tuossa edessä :)

ON -Mulla on seuraava neuvola 16.6 jolloin toivon mukaan ne sydänäänet kuuluu ja rakenneultra sitten 13.7.
np-ultrassa kaikki ok ja verikokeiden tulokset normaalit eli jatkotutkimuksia ei tarvita. Hieno asia !
Muuten elämä onkin yhtä hullun myllyä ollut..Kirjoittelin tänne aikaisemmin että mies sanoi heippa . Tosin nyt ei siitäkään ole varmuutta. Viimeisin tieto oli ettei hän halua lähteä..Tjaa..en tiedä mitä tuostakaan osaan ajatella kun jotain meni rikki eikä sitä saa enää paikattua mutta aika näyttää..Katsellaan päivä kerrallaan

Teille kaikille oikein ihanaa masunkasvatusta :heart:

-Jannika-
 
Onneksi olkoon kovasti ja tervetuloa Padmis tänne puolelle jutskailemaan, ihanaa saada sut tänne :flower: . Nikki on eri kuin helistimessä mutta tiedät varmaan kuka täällä onnittelee...

Nyt täytyy lähteä ulkoiluttamaan tota meidän tyttöstä vähän naapuriin ettei me naiset täällä ihan mökkihöperöiksi tulla, kurjan kylmä sää ulkona. Mies lähtee kaverinsa varpajaisiin, heille syntyi pieni poika sunnuntaina.

 
miks multa puhti täysin poissa..pitäisi olla kaikin tavoin niin onnellinen ja kaikkee, mut puhti poissa, en vaan jaksa..mitään en oo saanu vielä pakattua..ajattelen että teen niin ja näin mut mitään ei tuu tehtyä...tietty tää pelkkä perheen pyörittäminen vie aikaa, mut...

nirzu 27+3
 
Pinkki muistit oikein, minulla on niitä allergioita paljon, en saa valmisruokia kaupasta oikein mitään. Tuo on hyvä idea osatta mehukeittoa, yksi merkki sopii minullekin, huomenna käyn sitä ostamassa. Tuoremehua menee paljon kylläkin, mutta onhan tuo keitto täyteläisempää. Tänään en pystynyt valmistamaan mitään liharuokaa pakastettavaksi. Pakko huomenna tehdä, että on mitä ensivkollakin ottaa pakkasesta evääksi.

Riikkaliisa :hug:

tete-a-tete ihme juttu, että siinnä pakkauksessa on niin selkeä poika fiilis, kun ei kuitenkaan ole eri pakkauksia tytöille ja pojille.

Ninni ihanat np-ultra kuulumiset sinulla :heart:

padmashree tervetuloa mukaan.

jääris ja jannika kiva kuulla, että jos hyvin käy niin tuollainen "seesteinen" vaihe olisi myös mahdollista kokea.

Hyvä yötä kaikille!

Oivikka ja Suoma
 
Tervetuloa Padamshree ja onnittelut plussasta.

Tulin vaan nyt hehkuttamaan että nyt se äitiysloma sitten alkoi :) ihanaa...alkoi tosiaan istumatyö tuntua masussakin epämiellyttävänä. Vähän jäi p-maku viimeisestä päivästä kun firmassa alkoi alkukeväästä yleiset palkankorotusneuvotteut ja pomo lupaili korotusta (ei tiennyt silloin että olen raskaana) ja nyt perjantaina perui. Helppo arvata mistä johtuu, annoin kyllä palautetta pomolle, sanoin ihan suoraan että raskaudesta johtui että kiitos vaan ...kele. Mutta enpä aio tuolla äitiyslomaani ja vauvan tuloa pilata.

 
tete-a-tete ja muutkin, kiitos lohduttavista sanoista.
Olo on ihan kammottava. Ihan kuin kylmää vettä olisi tullut niskaan. Ei mene jakeluun että näin kävi.
Välillä olen vihaa täynnä, ja mietin vaan kostoa, ja sitä että millä estän isää ikinä näkemästä lasta ja onko minun ihan pakko suostua antamaan vauva hänelle tapaamisiin kaiken tämän jälkeen mitä teki minulle? Halveksin häntä todella paljon.
Sitten toiseen asiaan, ai että äitiyspakkauskin on pettymys, silloin kun isommat lapset syntyi se oli laatutavaraa täynnä, harmin paikka, laskin paljon sen varaan.
 
Heivaan Hepulipuli ja kaikki muut. Kiitos tervetulotoivotuksista.
Tosiaan meillä on ollut yritystä kohta vuoden verran ja lapseton olen, joten ensimmäistä pukkaa... jos pukkaa...
Ihan kauhuissani olen, kun mulla oli clomit käytössä, eikä seurantaultraa, että jos siellä sattuis olemaan elämää, niin minkälaista ja kuinka monta.... Varmaankin alkuraskauden ultran paikka ettei tarvi hyppiä seinille, syystä tai toisesta.
Miehellekin sanoin pari päivää sitten, että ainiin, sellaista unohdin sanoa noista clomeista, että siellä voi sitten olla useampikin kuin yksi.Se tais olla aika järkyttynyt...

Tänään aion lueskella vähän tätä pinoa taaksepäin ja tutustua teidän tarinoihinne.

Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille.
 
Tervetuloa Padma. Ei ne kaksoset niin kauheeta ole ;)

Nirzu sitä pitää levätä silloin, kun siltä tuntuu.

Mulla on kurkku kipee jo toista päivää =(. Se yhdistettynä äklöön oloon ei ole kivaa. Oksu ei oo enää kaukana. Kävin aikaisin aamulla juomassa jogurttia jääkaapilla ja se vähän auttoi. Pitää ostaa tuota mehukeittoakin jääkaappiin valmiiksi. Huomenna pitäis sitte istua useampi tunti valvomassa pääsykoetta. :x

-Happis 5+5
 
vauvatoive10 osaan vain kuvitella siun oloisesi..laitan hirmuisen ISON halituksen:hug:täältä ja toivotan jaksuja kovasti..tiedätkö, se paha olo, suruinen, pettymys, vihakin - kaikki helpottaa vielä aivan varmasti!!:heart:
 
ON..miekin täällä pikkasen ittiäni lettusilla lohduttelein - paistelin äskettäin..

..epäilen nimittäin, jotta hyvistä talletuksista huolimati, miulla ei tällä kiertoa munista irronnutkaan :( ..kyllä pistää vihaksi..ja suruksikin :ashamed: :'(

..kun sitä "yritys" aikaa on enään niin rajallisesti..vai liekkö jo loppu osaltani..tämän kesän ja ehkäpä syksynkin vielä yritän..haaveeni sydän murtuen kuoppaan jos mitään tulosta ei synny..
 
Tervehdys taasen, omaa napaa lähinnä tulin tänne tuijottelemaan ;) ...

Aamulla kävin neuvolalääkärissä, rv 36+4. Kuulemma ei ollut ihan sormelle auki, mut melkein, sen verran alapää jo pehmennyt ettei kuulemma kovin kauas kannata matkustella. Vauva ei ollut vielä kiinnittynyt, mutta on oleillut varsin alhana jo hyvän tovin. Nyt alkaa jo jännittämään vähäsen jotta koska tositoimiin pääsee... no varmaankin 2-4 vkon kuluessa, luulis... mutta mitään supisteluja ei juurikaan ole ollut, että voihan tässä vielä aikaa mennä.

Mieskin tuli omatoimisesti tällä kertaa mukaan neuvolaan. Ekassa raskaudessa kävi useammankin kerran neuvolassa mun seurana, mutta näin toisellla kierroksella ei ole tullut juurikaan mukaan pyydettyä eikä sitä ole neuvolankaan suunnalta mitenkään ehdoteltu. No kiva oli että tuli, on sitten hällekin tää loppuodotus vähän konkreettisempaa... hän häveliäästi siirtyi toiselle tuolille istumaan kun mun alapäätä alettiin siellä ronkkia. Ihan kun tuo ei olis sitä ennen nähnyt, söpöö...

Voi murmur, toivotaan nyt kumminkin että olis munis sulla irronnut. Kun ite niitä ovulaatioita kyttäsi niin "perstuntumalla" veikkaukset ei mulla juurikaan kohdilleen osuneet, ovistestit sen totuuden kertoivat. Oma stressinsä kyllä siinä testailussakin, kieltämättä.
 
Juuuh, eilen oli hyvinkin alavireinen oloinen - hetken:ashamed:
..vaan, kylläpä se taas tästä..

Hepuli71
kylläpä miekin niitä O-testejä dippailen ja tällä kiertoa en saanutkaan aivan yhtä vahvaa viivasta ja sitten testit loppuivat ja en "jaksanut" lisää lähteä ostelemaan :/ ..
Lähinnä lämpöjen perusteella luulen olevan ovuloimattoman kierron - eivät nousseet normisti Oilin jälkeen..olen yli vuoden niitä mittaillut ja tiedän aika hyvin miten kierron eri vaiheessa käyttäytyvät.

..näin eilen ja tänään jo pirteämpi mieli :) Mukavaisen kesäistä viikon alkua kaikille!!:wave::flower:
 
Tänään viikot 11+4.np-ultrassa palleroinen,vastaa päivälleen raskausviikkoja.turvotusta 1.1mm
kaikki paikoillaan, sormia myöten.Nyt vähän oloa helpottaa vielä saa jännätä verikokeen tuloksia.Ihanaa, mun lapsi voi näillä näkymin oikein hyvin.Oli aika poikamainen.....

Isästä ei ole kuulunut...paitsi kaupungilta juoruja,että kovasti bilettää ja kiertelee kuppiloita.... :LOL: Mutta ei se mitään jos hänestä ei ollut lapselleni, isäksi minä olen sitten lapselleni oikein hyvä äidiksi.
 
Happis toivottavasti meni tänään ok sinun päivä, oliko vointi yhtään parempi?

Surina onnitelut hyvälle äidille ihanista ultra kuulumisita :heart:

ON minkin tänään olin ultrassa, pikkuisen sydän siellä edelleen sykki :heart: . koko oli päivää pienmpi kuin rv päivät, mutta en tajunnut kysyä pitäisikö siitä huolestua, sitten vasta myöshemmin aloin sitä pohtia. Kohdussa näkyi kohta, josta ehkä vuoto on tullut, saatta vielä tulla lisää rukskeaa vuotoa kuitenkin. Tänään ei ollenkaan niin voimakasta pahaaoloa :)
 
Heips vaan!

Kyllä sitä on käynyt laiskaksi, kun ei jaksa edes kirjotella :LOL: käyn lukemassa teidän juttuja varmaan päivittäin, mutta ei vaan saa itse aikaiseksi tekstiä. Tosin ei kyllä mitään uutta ole tapahtunut, joten eipä ole mistä kirjoittaakaan :)

Sokeriarvot olen saanut nyt kohdalleen, siihen tarvittiin 34 ky Protaphanea! Eli ihan kohtuullinen määrä...pikainsuliinia pistän lisäksi tarvittaessa.
Toivo liikkuu kovasti, on ihana tunne kun tämä pieni oikein vatsassa räpeltää :heart:

vauvatoive ymmärrän olosi... :hug: sinulle ja pienellesi.

surina
onnea ihanista ultrakuulumisista :flower:

Ja kaikille muille masunkasvattelua ja kesäisiä päiviä :hug:

Mulla jatkuu sairasloma vielä tämän viikon, sitten alkaakin kesäloma =)

T. Unna ja Toivo 20+4
 
Kiitos!

Mur-mur, millä viikoilla sulla loppui edellinen raskaus, tai milloin huomattiin? Jos et jaksa kertoa, ymmärrän kyllä.

Oivikki, ihanaa että pienen sydän siellä sykkii! Nuorin lapseni oli alkuraskauden ultrassa päivää pienempi kuin piti, mutta oikein suloinen ja terve tyttö syntyi. Uskoisin, että yksilöllistä vauhtia kasvavat jo pienestä taimesta.

Surinalle ja muille myös onnittelut, että ultrassa kaikki hyvin!

Minulla on nyt sitten aika sairaalaan tyhjennykseen torstaina. Olo on yllättävän seesteinen, varmaan raskaushormonia ei ole niin paljon veressä, kun ei edes juuri itketä. Ehkä se suru tulee sitten, kun tyhjennys tapahtuu. Ja paljon touhua ollut, ettei ole ehtinyt ajatella niin paljoa..

 

Yhteistyössä