LOKAKUUN 2007 taaperot, huhtikuussa

Lillis ja Dogtor: Onnea hirmusesti molemmille :heart: :flower:

Meille ei kummempia, sinänsä. Töissä oli tänään lappujen jako päivä, minulle ei onneksi tullut minkäänlaista paperia :D huh.
Heinäkuussa sitten äippälomalle :D

Juho heitti eilen kaameet lipat sisällä, kompuroi joko jalkoihinsa tai sit sukat ei pitäny tarpeeks, juoksikin melkosta vauhtia. Pää kuitenkin kumahti kovasti lattiiaan ja laatan kuva tuli ottaan ja pieni kuhmu, mut siitä selvittiin ja paraneehan tuo nopeaan.

Sairastelijoille paranemisia!!

Jaapa, lähti kotiin, tietty hakeen Juho hoidosta eka.
 
Oikein paljon onnea lillis ja dogtor!!! :heart: :heart: :heart:
Todella ihania uutisia! :heart:

tuutis: En edes huomannut että olit lisäillyt. :D Meille odotellaan saapuvaksi 23.11.09.
Viikko sitten tiistaina kävin varhaisultrassa ja pikkuinen oli 7,5mm pitkä :D Eilen olikin jo tupalnnut pituutensa kun neukussa otettiin ultraa ja oli 14,9mm pitkä :heart: Sara tosin ei ollut samaa mieltä että äitiä tutkitaan tai varsinkaan ultraa otetaan :eek: Hulluna huusi kurkku suorana mun kainalossa kun ultraa otettiin vatsan päältä :whistle: Tai sitten todellisuus siitä että hänen kuopuksen paikka on vaarassa lähteä jonain päivänä iski liian lujaa :D

Täällä sitten muutaman oireettoman päivän jälkeen Sara ja meidän koira ripuloi kilpaa. Alkaa sillai pikkuhiljaa hermot mennä, onkos tämä nyt kolmas viikko tätä helkkarin paskashowta?! :headwall: :headwall: Mikä ihmeen pöpö täällä jyllää tai voiko ylipäänsä lapsi sairastua samaan ripuliin kuin koira?! Ainakin kummankin tuotokset haisevat yhtä pahalle :x Kiukuttaa kun muutenkin aika ällö olo itsellään, niin siivota sitten vuoron perään noiden molempien aikaansaannoksia. Saran huominen neuvolakin piti perua tän jatkuvan ripulin takia :headwall: Vali, vali ja nari nari...mutta alkaa tosiaan nyt mennä hermo lopullisesti :ashamed:
 
tuuti,saat lisätä jos haluat!!
laskettuaika olisi 24.12 :D
milli paljo sulla oli viikkoja varhaisultrassa?mietittiin et jos pääsisin ennen äitienpäivää v.ultraan,ois mummoille hyvät lahjat jos kuvat annettas,ja sillon paljastettas tää homma..sillon ois likelle 8 viikkoa...vasta...
 
noniin...ensinnäki iiisot onnittelut...millille,lillikselle ja dogtorille muistinkohan kaikki :D
dogtorilla hyvä laskettuaika :) ja lilliksellä sit 22.12...oli pakko lakee :ashamed: :D
tänne ei kummempaa...töissä oon ollu...tänään oli pojan 1,5v neuvola....pituus 81 ja paino 10,5kg...ihan tasasesti menee siskonsa kans samaa rataa!!! ja puhua pälpättää ku apina =) ihana ikä!äitin mussukka :D :D



tässä lapset jumppaa :LOL: voi ku äitiki jaksais :ashamed:
 
no voi perse, jos tulee taas joulun lapsi tai kaurin :headwall: :headwall: Eihän noita meidän perheessä vielä olekaan montaa....

Eemelin kummitäti, isännän sisko, mun isä, minä, äipän 2 hyvää ystävää, isoveljeni, minun famu.... olikohan siinä kaikki??? Hmm... Ei tuossa ollut vasta kuin 8... Eli pari ainakin puuttuu vielä.... Ei jumapliuta.... :headwall: Haa, mun kummityttö on 22. päivä...

Kyllä mä toivoin, että ipana syntyis sinä aikana, kun isännän setä on käymässä Kanadasta, mutta onko pakko jouluna? Jos tulis vaikka etuajassa noin viikon tai pari.... tai menis yli sitten oikein kunnolla tammikuun puolelle.... Voi lapsi-rassua. Eipä tule saamaan sitten koskaan kunnollisia synttäreitä kavereiden kanssa....
 
LillaStinalla ja Dogtorilla onkin sitten odotettavissa hieman erilainen joulunaika :D mutta varmasti aivan ihana :heart:

Dogtor minä kävin varhaisraskaudenultrassa Pihlaa odottaessa kun rv oli 7+3 ja hyvin siellä sikiö ja :heart: -syke näkyi. Suosittelevat että olisi se 7 viikkoa täynnä, silloin näkyy jo selkeästi sikiö ja syke. Olisihan siinä mummoille ikimuistoinen äitienpäivälahja :D
 
Lämpimät lämpimät onnittelut Lillikselle ja Dogtorille :heart: :heart: :D ! Ihanaa, kun näin yhtä aikaa olette plussanneet :heart: . Aikamoiset joululahjat jo etukäteen saaneet! Ja kaikki pidetään peukkuja pystyssä :hug:
 
Dogtor ja LS :flower:

Mie tuossa juttelin yhden mamman kanssa, heidän 1½ vuotiaalla oli ollut mahatauti, joka osoittautuikin suolitukokseksi :eek: Oli kaikki mitä söi tullut ylös. Heillä oli ollut ensin kuumetautia ja kuulemma pienillä lapsilla korkea kuume voi aiheuttaa tukoksia. Sairaalassa oli vettä ja nestettä juotettu ja sillä oli tukos liuonnu.
Kaikenlaista sitä voikin tulla :/
 
kiitos kaikille :hug: ihania olette,toivotaan että tällä erää tämä matkustaja pysyisi kyydissä..
mama kiitti vastauksesta,kerkeisin sit hyvinkin käymään ultrassa ennen äitienpäivää,millähän verukkeella mä neuvolassa siihen pääsisin??jos en sitä kautta pääse nii sit yksityiselle..
ma haluan sit kyl syödä ennen synnytystä joulu ruuan :LOL: porkkanalaatikkoa on saatava!!! :D aika hauska sattuma kun aatoks sattu la..

tein tuossa lettuja kasan,hillon ja kermavaahdon kanssa syötiin,sit bailattiin fröbelin palikoiden tahtiin kokonainen tunti,sit poika nukahti isänsä syliin sohvalle :heart:
ei oikeen mitään juttua enempi irtoo kun pää on ihan sekaisin :D
 
Kerros nyt Ruusumaria samalla mitä teille kuuluu :) ?

Ja Mammolta kyllä kaipaisin edes pientä moikkausta, toivottavasti siellä kaikki ihan hyvin :hug:

Onpas Dogtorilla ollut kivaa iltaa ja hieno päivä kaikkinensa, tänäänkö siis testasit :) ? Aika hyvin tuo tuntuu pitävän paikkansa, että km jälkeen tulee yleensä melko herkästi uudestaan raskaaksi :) .

Meillä on ollut täällä myös rauhaisa ja mukava ilta lasten kanssa. Pakkasin niille kamat valmiiksi, kaksi vanhinta lähtee huomenna illalla mamman ja papan kanssa risteilylle. Ihanaa lapsille ja ihanaa mullekin, tulee hetki rauhaisampaa oloa ja vielä tärkeään aikaan. Meillä vietetään viikonloppuna mummun 80v juhlat ja samalla kahtena päivänä keskimmäisen synttäriä. Eli saan perjantain siivota rauhassa :D . No, ihanaa, kun sen saa tehdä rauhassa, joka tapauksessa kun tehtävä on.

Päätin vapauttaa itteni tän illan kuntopyöräilystä, tuntuu vaan että väsyttää eikä jaksa/huvita, niin ei kai se pakko ole :D . Ehkä tähän aikaan on jo lupa rauhottuakin ja lösähtää sohvalle :ashamed: Kun vain osais olla kasaamatta syötävää siihen viekkuun...
 
Onnea plussanneille!!! :hug: :hug: :hug:

Meillä toivutaan korvatulehduksesta, yks yö meni vähillä unilla soffalla... Mutta nyt itellä olo, että oonko tulossa kipeeks... :headwall: :headwall: Nyt töllöö ja Greyn anatomiaa!
 
Kyllähän tämä vieläkin tuntuu aika oudolta... varsinkin, kun jo käskettiin alun alkaen varautua siihen, ettei voi siirtoa edes tehdä endon takia... Näytti jo tosi huonolta jossain vaiheessa. Mutta onpahan tehty. Nyt vain jännätään sitten ekaan ja tokaan ultraan asti. Sen jälkeen varmaan uskaltaa jo sanoa jotain ihan ääneen. Nyt on vielä vähän outo olo... Ei oikein ymmärrä. Onneksi nuo tekee automaattisesti väestöliitossa tuon ekan ultran siinä 6/7 viikolla. Saa varmuuden, että siinä vaiheessa on elossa tai sitten ei.

Mulla olis sunnuntaina isot kevätmarkkinat Lohjalla. Niitä yritän just nyt tehdä. Pitää hinnoitella iso kasa tuotteita, pakata tavarat mukaan jne jne.... Toivottavasti Krisu ja Millin ainakin näkee siellä :wave: Mulla on paikka siinä Lohjantähden vieressä kauppakadulla jalkakäytävällä. Tulkaas moikkaamaan, jos ootta liikkeellä. Eiköhän siellä jotain alennusta löydy teillekin ;) :whistle:
Olen itse ommellut paljon tavaraa sinne ja yritän myös paljon pakata noita varastossa olevia. Väsyttävää hommaa....
 
Hyvää iltaa, ja heti alkuun anteeksipyyntö kun en ole itsestäni ilmoitellut :ashamed: Välillä meinaa heittää melankolian puolelle ja kirjoitusintoa ei ole sitten niin millään... Mutta mieltä se lämmittää kun saa lukea että kaivataan :hug:

Ihan mielettömän ihania uutisia täältä sai lukea!!! Ihan mielettömän isot onnittelut ja tsempit Millille, Dogtorille ja Lillikselle :heart: :heart: :heart: Kaikki peukut ja pottuvarpaat lähtee pystyyn teille! Ite vaan oon tässä ihan vakavasti harkinnu sitä piuhojen solmimista, mutta ukko ei meillä meinaa lämmetä :eek: Kenenkähän se kuvittelee hoitavan ne lisämukulat jos semmosia tässä vielä leivotaan |O Kiitos, mutta ei kiitos :D

Hirveästi en ole kerenny lukemaan teidän juttuja. Satunnaisesti sillon tällön oon pikaisesti piipahtanut, kerran jopa kirjottanut, mutta jäi lähettämättä taas v***tuksissaan. Aloin nimittäin just kertoa teille tätä kilpirauhasmurheenkryyniä kun postista tupsahti uutta matskua ja jäi juttu kesken :kieh:

Ihan ekkana, että olen saanu tietää koepalavastauksen viime viikolla, ja VAIN KOSKA ITSE SOITIN JA KYSYIN :kieh: Edelleenkään sitä kirjallista versiota ei ole saapunut. Eihän siitä kohta ole kuin 4kk kun sen piti ensimmäistä kertaa tulla :eek: :LOL: Noh, joka tapauksessa vastaus oli luokka 2. 1 on puhdas, 2 jotain kudosmuutoksia, 3 leikkuriin heti ja 4 ja 5 jo syöpävaiheessa olevia kasvaimia. Tämä 2 luetaan normaalin piiriin, mutta sitä on seurattava. Mulle ehtikin tulla jo uusi kontrolliaika uuteen ultraan ennen kun edes tiesin vastausta tästä, ja sillon mulla palo päre ja soitin siis itse sinne ja vaadin saada vastauksen puhelimitse :kieh:

Ja lääkäriksi mulle sattu näköjään joku ihmiskammoinen nuorehko naisihminen, joka minut kerran tavattuaan on halunnut jatkon hoitaa kirjeitse :eek: Eli aina vaan pukkaa kutsua labroihin jne, tai ilmoituksia jonoon ottamisesta, mutta yhtään naamat vastatusten aikaa ei ole herumassa. Se minulle ilmoitettiin kun sinne suutuspäissäni soitin. Lääkereseptikin tuli postitse kera kirjeen :eek: Ei muuten, mutta kyllä olis ollu muutama kysymys liittyen lääkitykseen ja koko tautiin, mutta ilmeiseti pitää alkaa kirjeenvaihtoon jos haluaa niile vastaukset :/

Mutta taas tulee tuo kello vastaan, eli jatkan juttua jahka jaksan taas näppistä hakata, mutta aivan ihanaa kevättä teille kaikille :) Niin isoille kuin pienillekkin :flower:

Mammo
 
lillastina ja dogtor mie oon syntynyt 23.joulukuuta..ja arvatkaas olinko aina synnttäreilläni katkera,kun en koskaan saanut kutsua kavereita syntäreille kun oli joulu,ja lahjankin sain aina ottaa yhden joululahjan ennakkoon :eek:
et miulla ankea lapsuus :headwall:
no joo,ei siitä nyt mitään taraumoja jääny,mutta kuitenkin...
 

Yhteistyössä