+Maaliskuussa poksuvat+

Elppa iso :hug:

Iästä mä oon vm-75, niin ku nimimerkistä voipi päätellä. Ehdin just 35 täyttää ennen vauvan syntymää.

Nimistä Pojan nimi mulla olis heti valmiina, tytölle on tällä hetkellä 3 vaihtoehtoa, yks alkaa kyllä olla pikkuhiljaa vahvempi ku muut.

Muuten tänne ei mitään ihmeellistä, edelleen vaan tosi lievää etovaa oloa, onneksi ;)

Tipi75 ja masuasukki 5+4
 
solmussa jaksuja kipujen kekelle :hug:

tiitu87 tervetuloa mukaan vaan =) Mullakaan ei viimeks mennyt niin kuin piti, mut jospa nyt ei ois yhtä huono tuuri :( =)

Täällä oli aamulla aikainen herätys ja olo on sen mukainen.
Eilen kun grillattiin niin pystyin kuitenkin ihan hyvin syömään pihvejäkin niin kenellekkään ei tainnut herätä mitään epäilyksiä :D
Mietin kyllä tuota masua et sitä on jo kohta vaikeaa pitää piilossa, varsinkin kun illalla sitä turvottaa niin kovasti et se on jo ihan mahdottoman näköinen ja kyllä se jo heti aamupäivästä jonkin verran pömpöttää mut sen voi vielä ainakin hetken laittaa kesäkilojen piikkiin :D
Mut nyt on mentävä suihkuun ja aamupalalle :wave:

Metästähti ja pienenpieni 7+3
 
Solmussa,Mulla oli pojasta tollasia toispuoleisia ,viiltäviä kipuiluja jotka ihan pysäytti...tuli parikertaa ihan alussa. Keskenmenossa taas oli koko maha kipeenä ja olin tositosi kipee...mut tietty sehän näissä aina on et mikään ei oo varmaa...uskon kuiteskin et sun kipuilut on ihan vaarattomia,voimia :hug:
 
Huomenta!
Voisin tulla varovaisesti teidän pinoon.. Ois kenen kanssa jutella samoista asioista.
Plussasin tuossa viikolla. Tammikuussa oli keskenmeno, eli varovaiset on tunteet ja
pelottaa todella paljon.

Tästä asiasta ollaan kerrottu vasta yhdelle ystävälleni.
Viikkoja nyt vasta 4+4..
Helpottais kyllä jos kertois muillekin. Sen näki tammikuussa, miten korvaamaton apu oli ystävistä ja perheen jäsenistä.

Jos joku päivittäis;
LA 24.3
ilona10/esikoinen/28v/OYS
 
Heipsis!

Teretulemast kaikille uusille :)

Mulla oli eilen polttarit, oli aivan superhauskaa! Ihanasti kaasot oli ajatelleet koko porukkaa, että voitiin olla yhdessä eikä mun tarttenu mihinkään jäädä yksin. Perinteiset morsiussaunataiatkin tehtiin. Kun kananmuna rikottiin päähän ja haistoin raa'an kananmunan hajun, meinas tulla oksennus :eek: Toooooosi voimakas yökötys tuli siitä, en tajua. Ei tartte vissiin paljo leipoa hetkeen..

Mä en oikein tiedä mitä mä ajattelisin näistä maha- ja selkäjomotuksista. Näin jo viime yönä unta, et menin käymään lääkärillä näiden takia. Ei nää oo niin pahoja et tartteis lääkettä ottaa (normaalisti otan tosi herkästi) eikä oo jatkuvia (itse asiassa on vähentyny ja lievittyny tooooooooosi paljon niistä ekoista plussan jälkeisistä päivistä ku oli ihan menkkakivun tyyppisiä). Yleensä illalla on selkä eniten kipeä (oisko rasituksesta sitten vaan herkästi kipeytyvä?) ja maha jomottelee yleensä aamuisin (jostain syystä kerää ilmaa yön aikana :/ ). Mut kaipa tää ihan normaalia on, kun ei mitään voimakkaita kipuja oo ollu. Kait nää vaan niitä kasvukipuja on.. Silti vaan mietityttää :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annien:
Kyllä taas eilen tiesi olevansa niiiiin raskaana. Illalla oli aivan kamala olo ja ei tää nyt aamuoloksikaan kovin hieno ole. Vielä pitäs ainakin kuukaus jaksaa tälläst oloa........
Voih... niin tuttua! Isäntä meinas eilen etten ollut tytön aikaan näin huonossa kunnossa, mutta kyllä mä olin. Muutama viikko vielä sitten helpottaa ja tää on kuitenkin positiivista huonoa oloa! :LOL:
 
Sunnuntaita =)

Voi elämä että voi etoa...oltiin miehen kanssa pari päivää mökillä veden äärellä ja olo oli mitä loistavin. Liekö raikkaalla ulkoilmalla tekemistä asian kanssa...

Reissusta väsyneinä nukuttiin tänä aamuna tyytyväisenä puoli yhteentoista saakka, joten varmasti verensokerit olivat jo tosi alhaalla mikä tietysti tuo tullessaan huonoa oloa :/

Mutta tosiaankin...mitään ei jaksaisi tehdä. Sängystä nouseminen ja aamupala oli jo iso suoritus. Nyt taas pötköttelen voipuneena sohvalla. Onneks on sentään kesäloma, mutta harmittaa kun menee ihan punaiselle ristille...*huokaus*..

Niin...olen vuosimalli -77 ja esikoista pukkaa =)

IntoOlivia 6+0 "poks"
 
Oon ollu koko viikonlopun niin poikki ja huonovointinen, et en oo kerenny tänne ollenkaan. Tää väsymys on niin rankkaa. Tuntuu, ettei mitään jaksais ja tekis mieli vaan maata sohvalla koko päivän...

Tervetuloa uusille, joita oli taas ihanan paljon tullut! :)

Pahoittelut Lilla ja Elppa: Suuren suuri :hug:

Mulla ois huomenna neuvola aamulla 10.00. Kiva mennä, vaik eihän siel ekalla käynnillä paljookaan tehdä! Tulee vaan askelta todellisemmaks tää raskaus! :)

Minky ja *POKS* 8+0 (Siis jo 9. rv menossa, ihanaa :))
 
Varovaisesti kurkkaan tännekin, nimittäin testit olleet plussaa jo 5 päivää vahvistuen koko ajan mutta menkat on vasta huomenna myöhässä =)

Tinkerbelle, toinen lapsi, esikoinen tyttö 06/07, HYS. Laskettu aika 29.3.2010 eli sama kuin minttumaarialla :wave:

 
Heipparallaa!
Alina78: Mulla toimii välipalana pähkinät. Niitä on helppo kuljettaa mukanakin. :)

repa: Sama täällä, siis meripäivien kanssa. En tiiä kuinka moni hoksas ontuvista esikoiseen liittyvistä selittelyistä huolimatta miksi ei pieni janojuoma maistunut... (Esikoinen oli mummolassa hoidossa ja olisin voinut huoleti juhlia.) Toisaalta en ole juurikaan pariin vuoteen juomia maistellut eli taitavat olla jo tottuneet siihen.

Mulle on turvotuksessa ollut avuksi bellybelt, joka mahdollistaa vyötärön leventämistä housuissa ja hameissa. Samaa tässä tuumaan kuin joku muukin, että miten tää maha voi pömpöttää jo näin!! Viimeksi mentiin jo useamman kuukauden kohdalla ennenkuin se alkoi.
 
Valdemaria... Minäkään en oo juuri ottanut mitään kahteen vuoteen,mutta just olin kerenny mainostaa et olkaa kaikki sit skarppina kun tää mamma pääsee kerrankin ulos :LOL: Tuli nimittäin hiukka yllärinä tää raskaus...oli kakkosta mietitty,mut ei oltu ihan vielä aikeissa alottaa yritystä :snotty: Mut hyvä näin,ei tarvi pähkätä ;)

Solmussa,Kiva jos ei oo enää kipuja,toivottavasti pysyy poissa!

Pitäsköhää huomenna soitella neuvolaan...
 
solmussa, olen Oulusta. Oletkos itse täältä päin?
Hyvä kun kivut poissa ja toivottavasti pysyykin.

Itsellä ei ole "oikeaa" pahaa oloa vielä näkyvissä, jonkin verran on välillä ollut.
Jollain tasolla toivon sitä, koska se olis se varma merkki raskaudesta. Keskenmenneessä oli alussa joitain, mutta sitten ne hävisivät ja samaa pelkään nytkin.

Päivittääkö joku listaa?

Kivaa sunnuntaita kaikille!
 
Jospa minäkin liityn joukkoon. En tiädä kyllä kuinka usein kerkeen netin avaan mutta yritän edes kerta viikkoon... Eli 11.3 olis laskettu aika omien laskujeni mukaan, toinen olis tulossa. Poika on tällä hetkellä 1v7kk. Vahva tyttöfiilis olis tästä uudesta tulokkaasta ja TAYS olis synnäri. On se vaan hassua kuinka rennommin tän toisen raskauden ottaa, ei oikein kerkee ajattelemaan asiaa kokoaikaa kun poika pitää kiireisenä. Onnea kaikille plussanneille :heart:
 
Tervetuloa uudet :) huono olo jatkuu mut vieläkään en suostu oksentan meneen |O sen sijaan muuten vessas joutuu ravaan joko isolla tai piennellä :/ eilen olikin ihan hyvä olo mut nyt oon vaan maannu melkein sohval tai sängyl ja toivonu et joku tekis kaiken mun puolesta :D
Kai täytyy taas mennä makoilee :x

Murgu ja masumonsteri 7+3
 
kukkaistyttö
hei vaan!

täälä olis 5+4 tarjolla mut jotenkaan nyt ei tunnu missään. Ei oireita tai ne vähäisetkin on kadonneet melkein kokonaan. Rintojen aristus on laimentunut ja kun ei edes kuvotusta ole niin melkein unohtaa et on edes raskaana.

Mulla on ollu aikaisemminkin tälläinen samanlainen tunne ja se oli 2006 keskeytyneen km yhteydessä. Silloin tunne osu kohilleen ja pahoin pelkään nytkin.
 
Oho! Onpas tullu paljon uusia poksujia taas! Lämpimästi tervetuloa kaikille uusille ja pikkuisille kovasti tarrasukkia matkaan! :flower:

murgu Mäkin aina välttelen oksentamista niin hyvin ku vaan kykenen. Vihaan oksentamista enemmän ku mitään! Mielummin vaikka otan sen ällötys olon kuin että oksennan, ellei IHAN pakko. En oo oksentanu kummassakaan raskaudessani. Paitsi synnyttäessä oksensin pari kertaa.

(.)
Täällä olo ollut ihan kaamee taas koko päivän. Joka toinen päivä olo on semmoinen suht normaali (tai ainakin siedettävä), mut sit joka toinen ihan kamala äklötys, väsymys, huimaus ja heikotus. Mul joo uutena on tullu nyt toi huimaus. Ehkäpä tuolla massussa kaikki on niinku pitääkin kun olot tätä luokkaa :LOL: Eikös se oo vähän niinku sen merkki?

Tänään käytettiin esikoista pallomeressä. Oli ekaa kertaa semmoisessa. :D Ja oli niin innoissaan toinen. Voih, hänkin jo niin iso pieni poika jo, osaa vaikka mitä juttuja jo - kävelläkin ja kaikkee. Aika menee niin nopeesti. Ens kuun puolivälissä pikkumies täyttää vuoden. Voih, huokaus. =) Vuosi sitten tähän aikaan oli vielä miun massussa!

Huomenna poksuu. Jee.
Prinpressa & Piipiäinen rv 7+6
 
Tervetuloa uusille poksujille! Täällä on menny aamupäivä iloisesti oksentaessa, nyt on se päivän seesteinen osuus menossa ja kohta taas muutan illaksi vessaan :LOL:
Virittelin äsken huutonetissä vaippa huutoja, jospa onnistaisi ! Olen päättänyt tällä kertaa kokeilla kestoja, viimeksi niitä mietiskelin mutta nyt päätin että kokeillaan :)
 

Yhteistyössä