~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

Täällä lorvin koneella ja lapsi katsoo ansaitsemaansa elokuvaa. Lupasin, että saa katsoa tänään päivällä dvd:n, mikäli aamun kuvaukset sujuvat mallikkaasti.
Ja hän käyttäytyi kuin pieni herrasmies. Meni heti kättelemään kuvausjärjestäjää ja esitteli itsensä. Kuvattiin joulun lelukuvastoa ja poika sai leikkiä autoradalla, vaikutti tyytyväiseltä kaikki osapuolet.

Loppupäivä meneekin päivystäessä kotona kun tulee huonekalukuljetus. Tosi kiva kun pääsee pahvilaatikkokasasta, joka odottelee purkamista, eroon.

Masusta sen verran, että onko teillä vatsa välillä ihan oudon mallinen, siis johonkin suuntaan kallellaan? Huomaan nimittäin itse iltaisin, että vatsan suunta vaihtuu ja on enemmän oikealla sivulla.

En muista ekasta raskaudesta kyllä mitään tollasta, outoa.

Jee, kivaa kun tulee viikonloppu. Poika menee huomenna anoppilaan yökylään ja pidetään miehen kanssa Selviytyjät-studio sekä syödään herkkuja.
Ehkä yritän kampata hänet myös sänkyyn, pikkasen ollut tässä perheessä hiljasta sillä saralla, vaikka just saatiin lukollinen ovi makkariin :D

Hauskaa viikonloppua kaikille! t.pikkuvaemo ja kakkonen 16 tasan :heart:
 
Miun on nyt pakko saada vähän valittaa.. sorry jo etukäteen.. :ashamed:

Tää mun maha ei anna mun tehä juur mittään, tossa ihan perus hommia tein ni seisominen tuntuu oikein kipeeltä :/ Siis tonne ala-vatsaan tulee sellanen "paineen" tunne ja toi häpyluun vasen puoli on ollu kipee jo noin 3 viikkoa. Tai siis lähinnä arka. Mua suorastaan vi*uttaa kun ei voi mitään normaalia tehä!!!! |O

Tässä nyt sit istun hetken ennen ku lähen kuopusta hakeen eskarista..

Pyöräilystä.. Se sopii meitsille oikein hyvin ja veivaan varmana niin kauan jahka lumet maahan tulee. Onneks ei huippaa. Mummohan mulle paasas jo esikoista oottaessani että "ei saa ajaa pyörällä raskaana ollessaan!.." ja varsinki ko olin sit viimesillä viikoilla "laps kääntyy väärin jos sie ajat.." Kauhee paasaus :LOL: Paraski sanoon ku ite on kertonu että viimesillään on uinu vielä joen yli ja takas! Että se niistä se mökistä :D

Sit tämmöstä kyselisin.. onko teillä siskoja? Mulla ei ja nyt varsinki tän raskauden myötä on tullu sellanen olo että kaipais jotain sellasta ihmistä. Ja tässä ku mietin niin melkein kaikilla tutuilla on sisko, joillakin jopa useempi. Myönnän olevani kateellinen niille joilla on. Mullon vaan veljiä ja tuntuu että jään paljosta paitsi.. :ashamed:

*huokaus*

Marmeladi + Masuasukki 18+3
 
Marmeladi, minun mahalla on vähän samaa vikaa, se ei tunnu antavan minun tehdä oikein mitään. Lyhyellä vaunulenkillä kävin tänään esikoisen kanssa, enkä mitenkään erityisen reippaasti kävellyt, niin jo alkoi mahaan vähän sattua, semmoista samanlaista nipistelevää kipua kuin mitä kuvailin ensimmäisessä viestissäni jonka tänne kirjoitin. Hiljensin sitten tahtia ja se meni kyllä ohi, mutta huolestuttavaahan tuommoinen on, että ihan varo-varo-vastiko sitä on koko loppuraskaus oltava..?

Ja minulla on siskoja, kaksikin. Ihan kivoja näin äitinä ja raskaana ollessa, mutta ehkä rehellisesti sanoisin että itse enemmän ilahtuisin jos joku läheinen ystävä olisi äiti ja/tai raskaana kanssani yhtäaikaa.

Carin 16+4
 
Marmeladi kyseli siskoista... Mulla isosisko joka 5 viikkoa mua edellä raskaana, tosi kivaa. Ollaan muutenki tosi läheisiä ja nyt on kiva ku ollaan sit yht´aikaa mammalomalla :heart: . Sisko oottaa esikoistaan ja meille jo kolmas tulossa, me ollaanki oltu ajoissa liikkeellä.

Nyt takasin pesutupaan viemään lisää pyykkiä :wave:

-Ninni ja Kirppu 16+5-
 
Marmeladi, mulla kanssa sama tilanne ton mahan ja liikkumisen kanssa. Ekassa raskaudessa kävin jumpassa ja lenkkeilin melkein loppuun asti, mutta tämän tokan masun kanssa ei voi tehdä mitään.

Oon aina vähän salaa naureskellut odottajille, jotka puhisee, ähkii ja puhkuu sekä vaappuu liikkuessaan. Nyt itsestä on kovaa vauhtia kehkeytymässä samanlainen vaappuja, raivostuttavaa!

Raskaus ei ole sairaus, mutta kyllä tämä jonkunlainen pallo jalassa joka tapauksessa on... ¤jurputusta ja murinaa¤
 
Täältäkin löytyy sisko, pikku- sellainen tosin. 18-vuotias on hän ja siis sillä lailla en nyt oo hänen kanssaan kamalasti näitä raskauden iloja ja "iloja" jakanut. :D Äitin kanssa enemmänkin... Ja sit anopin ku sillä on 4 poikaa, ihan loistavaa!

Mut tulevaa kummiuttaan oottaa siskoni tosi innolla, on ensimmäiset lahjatkin jo ostanut. :p Sovittiin joskus ihan kakaroina että sisko tulee kummiksi molempien esikoisille. :heart:
 
Huh huh tota pyykin määrää...
Ja nyt alotin vielä laittaan ruokaakin ku lapsilla tuntuu aina olevan nälkä
Mies lähti just työasioissa pankkiin, otti sentään esikon mukaan ni on edes vähän rauhallisempaa...

Zappien vaikutus alkaa ilmeisesti heikkeneen ku tuntuu et päänsärky tekee taas tuloaan. Hitsi!

Carin
kertoili vauvan melskaamisesta, ite oon huomannu samaa aina ku oon syöny. Ja kahvistaki pikkunen tuntuu innostuvan. Mut luulen et jätän taas ton kahvin litkimisen ku ei sekään enää tohon päähän auta.

Tossa lääkärin eilinen tuomio mulle... Saas nähä kuin kipee oon huomenna ku oon töistä päässy. Toivottavasti ois hiljanen päivä...

:Ninni ja Kirppu 16+5
 
Ihan turhaan jännitin eilen töissä kertomista! Se oli hassua, kun työkaverit tuli aamulla paikalle ja näki pullat ja kortin, niin melkein kaikki sanoi ensimmäiseksi mä arvasin. Piilottelu ei siis oikein ollut tuottanut tulosta. Mutta ihan oikeasti tämä maha on nyt alkanut kasvaa ja on ihan helpottavaa, ettei sitä tarvitse enää "salailla".

Oppilaat ja vanhemmatkin ottivat asian iloisin mielin. Tytöt laittoi heti jalkapallot takkien alle ja leikkivät, että heillä on yhtä iso maha kun opella kohta :) Omat oppilaat ovat vielä sen verran pieniä, ettei heille ole tullut mieleenkään, että tällainen yllätys olisi tulossa. Mutta yksi äiti sanoi, että kutosluokkalainen isosisko oli jo kotona puhunut, että taitaa se pikkuveljen ope odottaa vauvaa, kun se on muuten niin laiha ja nyt maha pömpöttää... =) (täytyy kai ottaa toi jonkinlaisena kehuna)

Pikkuvaemo: Olen itse ihmetellyt ihan samaa. Varsinkin iltaisin maha on vähän kuin soikula, joka on alareunastaan vinossa oikealle. Voisikohan se johtua jotenkin siitä, kun mulla on istukka oikeassa takareunassa ja sitten jos vauvakin vielä viihtyy siellä, niin painoa kertyy toiselle puolelle enemmän. Hassun näköistä se ainakin on!

:flower: Zussu ja masuvauva 18+1
 
Ja perjantai se koitti vihdoin =)
Ihanaa kun on viikonloppu, paitsi sairaalloinen väsymys päällä.
Niin ja en yhtään odota et mies tulee kotiin ku pidän mykkäkoulua :ashamed:

Mut niin paljon odotan et pääsen hakee tyttöä hoidosta! On niin upeen näkönen ilma tuolla! Just tollanen on täydellinen syysilma, raikkaan viileä mutta auringon lämmittämä, sininen ja pilvetön taivas ja värikkäät lehdet joka puolella, sekä puissa että maassa :xmas:

Pikkuvaemo:
Mä aiemmin taisin mainita tosta mahasta, en tiiä onko samanlainen juttu, mut aina ku heräsin päikkäreiltä ni maha oli kallellaan vasemmalle puolelle ja siinä oli siis selvä kumpu. Ajattelin vaan et jos olin nukkunu jotenkin puoliks mahan päällä ni kaikki oli tunkenu samaan kohtaan :D

Jep, huuma ja selviytyjät ja on hyllyssä leffojaki mitä ei oo nähty! Nyt vaan kauppaan herkkuja ostelee B)

Ja mulla on kolme vuotta vanhempi sisko. Hän kyllä aina kyselee vointia ja muuta mut sen oma elämä on niin erilaista, kun pyörii duunin ja juhlimisen ympärillä ni meiän kiinnostuksen kohteet on vähän eriä :snotty: Ja musta olis hirveen kiva ku olis joku kelle jorista näitä raskausjuttuja ku en viittis neuvolaan sen takia vaan aikaa varailla :LOL: Mä istuisin siellä viikon välein kahvikupin kans kertoilemassa juttuja :LOL:
Miehen veljen avokin kans tulee juteltuu sillon ku nähään mut ei nähä kuitenkaan niin usein ku mun tarttis päästä löpisee :whistle:
Omaa äitiä ei kiinnosta yhtään ja anoppiaki nähään kerran kuussa enkä viitti sillon pelkkiä raskausjuttuja höpistä, huokaus :/ Mut onneks on tää palsta keksitty ni pääsenpähän purkaa pahimman puheripulin sisältäni :D

Mulla alko taas koulussa päänsärky mut nyt alkaa taas lähtee pois ku oon puol kuppia kahvia juonu :eek: On kyllä mulle tosi tehokas lääke!

Mut nyt täyttää kahvikuppi ja kattelee koulutehtäviä :x

Niin ja hei, hullut päivät taitaa olla ens viikolla ku ainaki mainos kolahti tänään luukusta :attn:

Suvitus+poika 16+6
 
Zussu: Hyvä, että kertominen meni hyvin. Mie kerroin kans pullien kera kollegoille ja muutamat sanoikin, että on tehnyt mieli kysyä, kun mahaa katsoneet. Yhdeltä äidiltä tuli tänään muissa asioissa viesti ja laittoi siihen, että lapsi on aavistellut open olevan raskaana, kun ope on jotenkin ollut lihavampi kuin normaalisti!! Kerroin kyllä äidille totuuden ja oli lapselleen aiemmin jo sanonut, että kyllä se ope kertoo ajallaan. Kerron loman jälkeen, niin eivät ehdi liikaa pohtia asioita. Kai sen sit huomasi, kun mulla ei normaalisti ole mitään mahaa ja oon pitänyt ihan normivaatteita, joista tuo pömpötys on kyllä näkynyt viikon 12 jälkeen.

Tosiaan ihanaa, että on viikonloppu! Meille vieraita tulossa ja kauppaan pitäisi lähteä. Ajattelin leipoa marjapiirakan ja kääretortun unelmatäytteellä. Musta on kiva laitella kaikkea, kun tulee syöjiä!!

Nyt täytyy tehdä lappu talon asukkaille, jotta siirtelisivät tavaroitaan muualle vääristä paikoista. Hallituksen jäsenenä pääsee puuhailemaan kaikkea kummaa.

Siskoista: Mulla ei oo siskoo, mut 18 vee pikkuveli, jonka kanssa voi kyllä puhua kaikenlaista. Kyselee kovasti tulevan kummilapsensa perään ja minunkin vointia. Ollaan aina oltu tosi läheisiä. Miehen sisko on niin erilainen, ettei sen kans voi puhua kuin säästä. Eipä tuo mieskään liian läheinen siskonsa kanssa ole!

Kauppakyytimieheni saapui, ostoksille mars!

Misupai ja Helmis 18+6
 
pikkuvaemo kyseli siitä toispuoleisesta mahasta. Täällä myös! Minä kuvailisin sitä niin, että kun sitä täältä ylhäältä päin itse katselen, niin toinen puoli on aika ajoin ylempänä kuin toinen, siis edempänä, ulompana. Ihan kuin vauva olisi jo isompi, ja köllöttäisi toisella laidalla masua. Esikoista odottaessa nimittäin oli monesti (varsinkin selällään maatessa) semmoista, että näki hyvin kummalla laidalla, oikealla vai vasemmalla, poika köllötteli. Useimmiten oli oikealla laidalla masua, ja vasen oli melkein littana, kun siellä oli vain raajat =)

Meillekin on tulossa vieraita sunnuntaina, ja olenkin miettinyt mitä leipoisin, joten kiitos vinkistä Misupai, unelmatorttua teenkin! =)

Carin ja ? 16+4
 
ninni78 kiitos noista kaksostenvaunu vinkeistä.. olin ajatellutkin juuri noita vaunuja... kaikenlisäksi hyvän näköiset =) pikku neiti nukahti kesken touhujensa olohuoneen lattialle..ei vaan malta nukahtaa ja sitten käy noin... oli iskän kanssa perinteiset iltatouhut ja sitten unijukka yllätti :hug: täällä on ollut puhetta noista makuukammarin puolen asioista, niin meillä ne vaihtelee mun osalta todella paljon.. sama oli tyttöä odottaessa mutta kiitos loppua kohden kyllä silloin piristyi :ashamed: mutta nyt ei tahdo oikein kiinnostaa :snotty: mies kyllä olisi innokas mutta ei vaan sytytä meikäläistä vaikka kuinka yrittäis :( mutta toivossa on hyvä elää että pikkuisen tuo kipinä nostaisi päätään =)


liian iso perhoseksi ja toukka 15+2
 
Kirjanmerkkiä käyn laittamassa että tiedän minne asti päässy :)

Ja kait tässä ennättää jutella näistä viimeisimmistä jutuistakin... :)

Hmm... Neuvolakäynneistä oli ainakin puhetta...
Mulla oli ensimmäinen käynti viikolla 10 ja toinen käynti eli neuvolalääkäri oli 13 viikolla. Siitä seuraava käynti onkin (vasta!!) rakenneultra 19 viikolla ja sen jälkeen voi kuulemma soitella seuraavaa neuvolakäyntiä joka menee sitten jonnekin varmaan 22 viikon paikkeille. Kauhean harvassa on käynnit, mutta ei auta kuin luottaa siihen että kaikki on masussa hyvin :|

Petihommat on meillä aiheuttanu jos jonkinlaista närää jo reilun vuoden ajan kun miehelle ei tunnu menevän kaaliin että nainen ei välttämättä ole enää raskaana eikä varsinkaan synnytyksen jälkeen niin "viriilinä" kuin ennen :headwall: Tuo ukko kun on tyytyväinen vain silloin kun petihommiin päästään ainakin joka toinen päivä ja arvatkaa jaksanko minä kun tuo poika ei ole kuin vasta sen 10 kuukautta :eek: Ja ettei valitus loppuis vielä tähänkään niin kuvitelkaapa kuinka tuskaa tuolle ukolle oli se synnytyksen jälkeinen aika kun epparihaava oli jostain syystä kipeänä melkein puoli vuotta ja pelkkä seksistä puhuminen sai mut raivon partaalle :whistle: No, kaippa se on jo unohdettu kun suostui näin pian uudestaan tähän hommaan :D

Siskoista vielä sen verran, että minullakin on pikku-sisko :) Systerillä on ikää vasta 18 vuotta, mutta hänkin on nyt raskaana ja tämän toisen lapsen laskettu aika on vain kuukausi minun lasketun ajan jälkeen eli yhdessä odotetaan TAAS :) Oltiin myös viime vuonna jonkin aikaa yhdessä raskaana kun odotettiin esikoisia ja juuri sinä aikana - ja äitiysloma-aikana - lähennyttiin tosi paljon ja nyt tuntuukin siltä niin kuin oltaisiin parhaita ystäviä kun soitellaan ainakin kerran päivässä ja nähdään melkein joka toinen päivä :) On tuosta sisko-kullasta ollu kyllä niin paljon apua niin raskausajalla kuin sen jälkeenkin että onni on käynyt mulla :heart:

No mutta nyt tuli ukko kotiin ja minä heittäydyn lattialle kun lupasi aiemmin hieroa minua illalla =)

pimmi 15+2
 
Useaan käyn minäkin sivuja lukemassa mut vielä olen pitäytynyt takat-alalla. viikkoja huomenna 15 ja kaikki hyvin. ei enää pahaa oloa, ällötystä ja töissäkin on mukavasti jaksanut. ainoastaan issiaksen tyyppistä särkyä vasemmassa lonkassa oikein pitkän työpäivän jälkeen. (seisomatyö) mikä lie?
en muista kuka täällä muutama päivä sitten mainitsi, että jalkapohjien kuivuminen/kutiaminen saattaisi olla oire jostain haima-maksa-sappi jutusta? en tarkkaan muista, enkä tekstiä äkkiseltään äsken löytänyt mut jos joku tietää niin olisi mukava kuulla. Nimittäin jalkapohjissa ja varpaissa kutinaa, oon yrittäny rasvata ja ihmetellytkin et mistähän johtuu ku ei koskaan aiemmin tuollaista, mut enpä osanut tyhmänä yhdistää raskauteenkaan =(

Sitten tupakointiin liittyen. Onko täällä monia jotka normaalisti tupakoivat mutta ovat jättäneet paheen raskauden johdosta? minä lukeudun niihin ja tähän asti mennyt hyvin, mutta miksi välillä tekee niin pirusti mieli? varsinkin iltaisin. (tottunut nauttimaan sen viimeisen tupakan ennen nukkumaan menoa, rauhassa yksin) hullua, mutta kysympä kuitenkin että mitä tekee vauvalle yksi tupakka päivässä? en tiedä oikeasti, olisiko minusta sitä oikeasti polttamaan mut kuhan mietin oman mielenrauhani tasapainottamiseksi? joku kun on väittänyt et parempi 1-2 tupakkaa per pv kun pieni tressi asiasta koko ajan. kuitenki miettii, et tää viikko asia pyörinyt nyt tosi paljon mielessä ja kuitenkin totaali ilman ollut jo 7 vkoa.

Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille, auringon paistetta ja hyviä vointeja.

Minä + Voice 14+6
 
Moikka kaikille!
Herättiin tytön kanssa ennen 9 ja luulin, että kello on vasta jotain 7. Väsyttää niin paljon. Nukuin siis 9 ja ½ tuntia ja tuntuu, kun ei olisi nukkunut paljon yhtään. Väsymys on ollut kova jo monta viikkoa. Sen jälkeen kun mun kuvotus-olo poistu, tilalle tuli tämä väsymys.

Iloisia asioita. Mulle jatkettiin nyt aluksi työsopimusta 30.4. saakka. Aluksi kun pelkäsin, että työsoppari loppuu kun jään äitiyslomalle helmikuussa. Onneksi mulla on aivan ihana esimies ja todella tiukka henkilöstösihteeri ;). Olen määräaikaisessa työssä ja sijaisen sijaisen sijainen :eek:. Jos tämä ensimmäinen osapuoli jää vielä hoitovapaalle, mun työsopimusta jatketaan vaikka silloin kun olen jo kotona. Mulle nimittäin kuuluisi oikeasti 3 kk täysi palkka 72 päivää. Nyt jos työsoppari loppuu 30.4. ehdin saamaan vain 61 päivää palkallista äitiyslomaa. Mut tietty parempi sekin kuin ei mitään :).

Siskoista..Mä olen ainoa lapsi ja ei siis ole siskoja eikä veljiä. Aina olisin niitä halunnut. En sitten ole ikinä kysynyt vanhemmiltani syytä, miksei he aikoinaan yrittäneet toista. Joskus kieltämättä on tullut elämäntilanteita yms. missä olisi toivonut, että olisi sisaruksia. No kissa oli mun siskoni :kieh:.

Tänään pitäisi/jaksaaa mennä Jumboon, siellä on joku lasten lauantai. Ei meillä kyllä ole rahaa mitään ostaa, ollaan tuon autolainan takia ihan pa.

Hauskaa päivää kaikille! luen kyllä joka päivä teidän juttujanne vaikka en aina jaksa kirjoitella :wave:.

Terkuin, Helmi ja vauveli suunnilleen 15+2
 
Huomenta kaikille!

Varsinainen hymiöhurahdus näyttää vallanneen palstan B)
Mama-l, sun klenkkaymiö oli ihan yliveto :LOL: just eilen valitin miehelle, et NYT alkaa tuntua siltä, et raskaana ollaan... simahdin työpäivän ratoksi sohvalle toviks ja kun siitä nousin piti hetki oikoa koipia, kun lonkat oli jämähtäny ja tuntu että vasen takajalka menee alta.. jeejee!

Nyt oli pakko tulla kirjottelee jotain, kun heräsin jo puol ysiltä ja olo on suht reipas. Kyllä noi työviikot vaan verottaa energiat.. ei jaksais mitää ylimääräistä touhuta :( nyt pitääkin alkaa hyödyntää kaikki liikenevä vapaa-aika noita pakkailupuuhia varten.. eli "ylläripylläri" koneella viuhahtelemassa :saint:

Sisaruksista ja kummituksista; meillä on kummallakin nuorempia sisaruksia ja mun sisko oottaakin jo innolla taaperon syntymää! Hälle on luonnollisesti varattu sylikummin tehtävä, ei vaan olla kerrottu sitä vielä.... taitaa kyllä tietää ;) ystävät onkin sitten hankalampia, kun joko heillä on omia lapsia ja kummilapsia tai sitten ei kumpiakaan, niin on vähän vaikea pyytää ketään, kun ei tiedä, että haluavatko lisää kummilapsia vai ei.. tai sitten viittiikö "kiusata" lapsettomia tehtävään... noh, eiköhän nekin asiat selviä ajallaan.
Meillä on molempien suvuissa lisäännytty aina tosi nuorena. Meittin sukupolvi onkin sitten elänyt itsekkäästi ja vanhemmat odottelee ensimmäisiä lapsenlapsia.... :whistle: no josko nyt onnistuis heidänkin toiveet toteuttaa.

Mä ehdin jo leikat kynnet, menee kuitenkin muutossa... tosin lakkasinkin ne jo
ja nyt on ihana kirjotella koneella, kun osuu sormet suunnilleen kohilleen :D
Jaahas, mies alkoi jo imuroimaan, joten pakko alkaa touhuu jotain kaverina


Kiitti vaan Ninni linkistä!!!


Mukavaa lauantaita kaikille!

Hexodus ja masumöyrijä 18+3
 
ninni on kyllä ihan hurahtanut noihin hymiöihin! :LOL:

Täällä kanssa masu on ihan vinossa! Hauskan näkönen!

Tänään luvassa tyttöjen ilta ja siellä pitäis sit paljastaa suuri uutinen! Jännittää... Tääoli nyt tällänen pika kirjoitus..
 
Kivaa kun on perheen yhteinen vapaapäivä. Mies ja poika lähti just Cittariin. Käskin tuoda pojalle vedenpitävät vähän ohuemmat hanskat, kun siellä on joku Reiman esittely ja tarjouksia tänään.

Oli kuulemma pelkkiä paksuja rukkasia tarjolla. Tietääkö joku, että onko Reimatecillä olemassakaan välikausihanskoja?
Reimalta oli paikalla joku todella asiantunteva ihminen, joka ei osannut miehelle vastata :D

Huomaa kyllä taas, että on pinna vähän kireellä, kun täällä kotona herppasin tostakin asiasta. Musta kurahanskat on vaan niin kömpelöt, eikä tavalliset hanskat pidä vettä.

Sori tilitys noin tyhmästä jutusta, mut te äipät varmaan tajuutte...

Ja kiva kuulla, että muillakin on "oudon" mallisia mahoja!

Stressitöntä viikonloppua kaikille! t. pikkuvaemo ja -kakkonen 16+1
 
myymä
Hei kaikille pitkästä aikaa!!!!

TUlin pikaisesti lukemaan kuulumisenne. Kyllä joka kerta meinaa kyynel kuitenkin vierähtää simmuun kun katsoo noita teidän viikkoja jo.

Itse voin jo todella hyvin. siksi itseasiassa ihmettelinkin tätä reaktiota kun tulin pitkästä aikaa teistä lukemaan... :) Jälki tarkastus on parin viikon päästä ja jälkivuoto alkaa olla lopuillaan... AH, vihdoin tämä on kokonaan ohi!

Rakkaat odottajat, tooooodella onnellista odotusta kaikille ja nauttikaa loppuun asti! :heart:
Olette mielessä päivittäin!!!!
Tulen sitten jatkossa taas vilkuilemaan :)

Myymä ja pikku enkeli
 

Yhteistyössä