pettynyt mieheen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ehtisin jo itse sanoa, että tuolla on mieheni. Se kun on niin helppo karkotin jos ilmaisee olevansa varattu ja mies on lähettyvillä. Jollekin kohteliaalle kiltille miehelle kun ei ole niin helppoa sanoa, toisin kuin limaisille itserakkaille ällötyksille. Mun miestä varmaan joko huvittaisi tai sitten ajattelisi jotain "mulla on kaunis vaimo". Olisi jotenkin noloa jos mun mies tulisi pörhistelemään luolamiesmäiseen tapaan, että tämä kimpale on minun liha!! Tai jos minä hyökkäisin paikalle kun mieheni juttelee tuntemattomalle kaunottarelle baarissa, en ole koskaan mennyt siihen, harvoin viitsin edes lähestyä silloin kun tulee heti mustiksen leima otsaan. :D Jos taas näkisi, että tilanne on minusta ahdistava niin toki tulisi.

Olen mä kertonutkin sille hauskoista iskuyrityksistä, kuolaamistani miehistä ja silläkin oli joskus joku instrun myyjä joka oli niiiiiiin kaunis että meni uudelleenkin katsomaan. Jäi kuulemma mieleen.
No en mä tarkoittanut mitään luolamiesmäistä pörhistelyä tai sitä, että pitäisi hakea kirves auton takakontista, vaan ihan sellasta rentoa näyttäytymistä, että "tä tässä on mun vaimo".

Omasta puolestani musta tuntuisi tosi oudolle, jos mun mies ei mitenkään reagoisi tuollaiseen. Mä pidän siitä, että se... keskeyttäisi tuollaisen. Tai että se osoittaa tietyllä tavalla mustasukkaisuutta. Ei siis siten, että se on repimässä jokaiselta jätkältä päätä irti, jos ne sattuis katsomaaan mua päin(( siinähän tapauksessa päättömiä miehiä olis tosi paljon, hekoheko )). Enkä tarkoita mitään turhia syyttelyitä tai kyseenalaistamisia, että missä sä olit ja mitä teit ja kenenkanssa???? En usko, että mun mies epäilisi mun pelehtivän kenenkään muun kanssa ja sama toisinpäin, mutta mun mielestä on kiva, että se kuitenkin haluaa viestiä ympäristölle, että mä olen sen vaimo ja haluaa häätää turhat liehittelijät matkoihinsa.
Tämä on mun mieltymys. Onneksi meitä on monenlaisia.
 
Pin
No en mä tarkoittanut mitään luolamiesmäistä pörhistelyä tai sitä, että pitäisi hakea kirves auton takakontista, vaan ihan sellasta rentoa näyttäytymistä, että "tä tässä on mun vaimo".

Omasta puolestani musta tuntuisi tosi oudolle, jos mun mies ei mitenkään reagoisi tuollaiseen. Mä pidän siitä, että se... keskeyttäisi tuollaisen. Tai että se osoittaa tietyllä tavalla mustasukkaisuutta. Ei siis siten, että se on repimässä jokaiselta jätkältä päätä irti, jos ne sattuis katsomaaan mua päin(( siinähän tapauksessa päättömiä miehiä olis tosi paljon, hekoheko )). Enkä tarkoita mitään turhia syyttelyitä tai kyseenalaistamisia, että missä sä olit ja mitä teit ja kenenkanssa???? En usko, että mun mies epäilisi mun pelehtivän kenenkään muun kanssa ja sama toisinpäin, mutta mun mielestä on kiva, että se kuitenkin haluaa viestiä ympäristölle, että mä olen sen vaimo ja haluaa häätää turhat liehittelijät matkoihinsa.
Tämä on mun mieltymys. Onneksi meitä on monenlaisia.
Joo mua ärsyttäisi tuollainen.
 
viera.s
Ootko sä nyt ihan tosissas? Tiedäkö sä edes mitkä on jatkot?
Mä en nyt näkis sitä ihan hirveen intohimoisena harrastuksena kuitenkaan. Vai mites sä?

Ja kyllä, mulla on joissakin asioissa kiintiö, joka tulee täyteen. On esim. ihmisiä, joiden kanssa mulla on tullut kiintiö täyteen. Söin joskus päivittäin kalapuikkoja ja nuudeleita. Tuli kiintiö täyteen. Harrastin jalkapalloa, tuli kiintiö täyteen. Kävin jatkoilla, tuli kiintiö täyteen. Ja tiedätkö, olis se surullista, jos tuolla kylillä juoksis mummot juottoloissa ja sulkemisajan jälkeen ne miettis, että kenen luona on jatkot. Niin eikö sun mielestä joissakin asoissa sen kiintiön olekkin syytä täyttyä jossain vaiheessa elämää?
Miksi sinusta on surullista, jos mummot käy jatkoilla? Minusta se on vaan kiva, ettei kukaan anna turhaan iän ja muiden odotusten rajoittaa. Vaan toimii siten, kuten mukavaksi kokee. Pääasia, että mummolla itsellään on kivaa, siinä iässä toivottavasti osaa olla välittämättä muiden perusteettomista ennakkoluuloista.

Eli ei, ei minulla ole mitään kiintiöitä joiden pitäisi tulla tietyssä iässä täyteen. Tai no lapsikiintiön on syytä olla täynnä ennen vaihdevuosia, mutta muissa asioissa iän ei tarvitse rajoittaa. :) Tuollaisia totaalisia mielenkiinnon lopahtamisia minulle on tullut vain huonojen kokemusten myötä. Esim. en syönyt 10 vuoteen mitään mustikkaa ja maitoa yhdistäviä tuotteita, kun olin saanut vatsataudin mustikkapirtelöä juotuani. Yksi ystävyyssuhde loppui myös huonojen kokemusten myötä. Mutta ei mukava asia tai ihminen muutu ikäväksi vain siksi, että asiaa on harrastanut paljon tai ihmisen kanssa ollut tekemisissä tiivisti. Tietysti rinnalle voi tulla muita mielenkiinnon kohteita ja aikaa vieviä asioita, jolloin aiemmille ystävyyssuhteille tai harrastuksille ei jää niin paljon aikaa. Mutta että kokonaan tulisi stoppi vaan jonkun maagisen kiintiön täyttymisen vuoksi, no ei ole näin kyllä käynyt. Jos nuudelit ja kalapuikot alkaa tökkimään, vähentäisin niiden syömistä jo ennen totaalista ällötystä. Samoin tietysti baarissakäymiset ja jatkot on vähentyneet reippaasti, ei ne niin paljon kiinnosta nykyisessä elämäntilanteessa. Mutta kiinnostaa kumminkin joskus, minä kun en niitä missään vaiheessa vetänyt niitä överiksi, niin että olisi jäänyt huono maku asiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
vierailijatartar
Meillä ainakin on luottamus ja keskinäinen kunnioitus, eikä tarvitse valvoa tai valvottaa toista kun jompikumpi on viihteellä. Tämä on erityisen tärkeää kun se vauva syntyy kun molemmat ei pääse samaan aikaan.

Minun "kuppilat" on kaukana noista mitä sinä kuvailit, joihin en astu jalallakaan. Valitsen ne hyvät paikat ja mulle baarit/clubit ei ole ryyppäystä varten vaikka alkoholia otankin vaan sosiaalisena ympäristönä tärkeä.

Miksi hitossa kouluikäiset tai minkäänikäiset lapset nukkuu teidän sängyssä?? :D Eikö he osaa nukkua ihan omassa niin että kaikilla on se oma tila? Vauva tarvii koko ajan äitiä, ei kouluikäinen ja nukkuminen pitäisi onnistu itsenäisesti!

Eihän sitä valvota koska luulaan, että toinen pettää vaan siksi että on huolisaan ettei mitään pahaa vaan satu/ole sattunut.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
9mmm
No en mä tarkoittanut mitään luolamiesmäistä pörhistelyä tai sitä, että pitäisi hakea kirves auton takakontista, vaan ihan sellasta rentoa näyttäytymistä, että "tä tässä on mun vaimo".

Omasta puolestani musta tuntuisi tosi oudolle, jos mun mies ei mitenkään reagoisi tuollaiseen. Mä pidän siitä, että se... keskeyttäisi tuollaisen. Tai että se osoittaa tietyllä tavalla mustasukkaisuutta. Ei siis siten, että se on repimässä jokaiselta jätkältä päätä irti, jos ne sattuis katsomaaan mua päin(( siinähän tapauksessa päättömiä miehiä olis tosi paljon, hekoheko )). Enkä tarkoita mitään turhia syyttelyitä tai kyseenalaistamisia, että missä sä olit ja mitä teit ja kenenkanssa???? En usko, että mun mies epäilisi mun pelehtivän kenenkään muun kanssa ja sama toisinpäin, mutta mun mielestä on kiva, että se kuitenkin haluaa viestiä ympäristölle, että mä olen sen vaimo ja haluaa häätää turhat liehittelijät matkoihinsa.
Tämä on mun mieltymys. Onneksi meitä on monenlaisia.
siis jos joku mies juttelee sun kanssa oletat että miehesi tulee aina sanomaan tää on mun? mut sit kaikille yks kyssäri kun tää positiivinen musta sukkasuus mietityttää.

mitä jos miehenne sanoisi teidän ystävällenne siinä teidän läsnä ollessanne että näyttääpä hyvälle ja kehuis vaikka hänen uutta mekkoaan miten reagoisitte?


mut tohon alotukseen puhuit ystävästä ystävät miellän jo sellasiks sielun veljiks siskoiks joten en näkis mitään ongelmaa tos. Tietty sen homman pitää toimii toistekkin päin. oikeesti jos aletaan estämään tapaamasta ystäviään se katkeroittaa mielen..

sit noista jatkoista tuskimpa monikaan täällä kirjoittelevista on jatkoilla joka viikko :) mut sitkun mennään ja tulee joku sponttaani hetki ja tilaisuus miks ei tarttuis hetkeen?

itte asias tohon mitä pin kerto et miehensä nauro ni aattelin heti et vetäny sen jollain tapaa viel huumorilla överiks ku seuraavana päivänä kertonumitä tapahtunu tai jottain?


noh oma mielipide tohon rakkauteen että kun tosissaan rakastaa ja tietää et toinen elos voi olla vaikka toisella puolella maapalloo ja sitku tulee bäkkiin reissulta se tuntuu hyvälle :) kun on henkisesti yhtä ei tarvii olla fyysisesti aina läsnä.
 
Miksi sinusta on surullista, jos mummot käy jatkoilla? Minusta se on vaan kiva, ettei kukaan anna turhaan iän ja muiden odotusten rajoittaa. Vaan toimii siten, kuten mukavaksi kokee. Pääasia, että mummolla itsellään on kivaa, siinä iässä toivottavasti osaa olla välittämättä muiden perusteettomista ennakkoluuloista.

Eli ei, ei minulla ole mitään kiintiöitä joiden pitäisi tulla tietyssä iässä täyteen. Tai no lapsikiintiön on syytä olla täynnä ennen vaihdevuosia, mutta muissa asioissa iän ei tarvitse rajoittaa. :) Tuollaisia totaalisia mielenkiinnon lopahtamisia minulle on tullut vain huonojen kokemusten myötä. Esim. en syönyt 10 vuoteen mitään mustikkaa ja maitoa yhdistäviä tuotteita, kun olin saanut vatsataudin mustikkapirtelöä juotuani. Yksi ystävyyssuhde loppui myös huonojen kokemusten myötä. Mutta ei mukava asia tai ihminen muutu ikäväksi vain siksi, että asiaa on harrastanut paljon tai ihmisen kanssa ollut tekemisissä tiivisti. Tietysti rinnalle voi tulla muita mielenkiinnon kohteita ja aikaa vieviä asioita, jolloin aiemmille ystävyyssuhteille tai harrastuksille ei jää niin paljon aikaa. Mutta että kokonaan tulisi stoppi vaan jonkun maagisen kiintiön täyttymisen vuoksi, no ei ole näin kyllä käynyt. Jos nuudelit ja kalapuikot alkaa tökkimään, vähentäisin niiden syömistä jo ennen totaalista ällötystä. Samoin tietysti baarissakäymiset ja jatkot on vähentyneet reippaasti, ei ne niin paljon kiinnosta nykyisessä elämäntilanteessa. Mutta kiinnostaa kumminkin joskus, minä kun en niitä missään vaiheessa vetänyt niitä överiksi, niin että olisi jäänyt huono maku asiasta.
Vaikka mun mielestä oli lapsena kiva leikkiä barbeilla 12 tuntia putkeen, niin mun mielestä se ei enää ole kivaa. Kiintiö tuli täyteen siitäkin.
Osana kehitystä mielenkiinnon kohteetkin muuttuu. Mun nähdäkseni se on ihan hyvä asia. Surkeimpia tapauksia on ne, jotka yrittää taistella väkisin omaa ikääntymistään vastaan ja viipottaa kylillä napapaita päällä ja kertoo, kuinka nuorrrrekkaita ne onkaan. Ihankun parikymppisiä vaikka aletaan olla kuudenkympin korvilla.
 
siis jos joku mies juttelee sun kanssa oletat että miehesi tulee aina sanomaan tää on mun? mut sit kaikille yks kyssäri kun tää positiivinen musta sukkasuus mietityttää.

mitä jos miehenne sanoisi teidän ystävällenne siinä teidän läsnä ollessanne että näyttääpä hyvälle ja kehuis vaikka hänen uutta mekkoaan miten reagoisitte?


mut tohon alotukseen puhuit ystävästä ystävät miellän jo sellasiks sielun veljiks siskoiks joten en näkis mitään ongelmaa tos. Tietty sen homman pitää toimii toistekkin päin. oikeesti jos aletaan estämään tapaamasta ystäviään se katkeroittaa mielen..

sit noista jatkoista tuskimpa monikaan täällä kirjoittelevista on jatkoilla joka viikko :) mut sitkun mennään ja tulee joku sponttaani hetki ja tilaisuus miks ei tarttuis hetkeen?

itte asias tohon mitä pin kerto et miehensä nauro ni aattelin heti et vetäny sen jollain tapaa viel huumorilla överiks ku seuraavana päivänä kertonumitä tapahtunu tai jottain?


noh oma mielipide tohon rakkauteen että kun tosissaan rakastaa ja tietää et toinen elos voi olla vaikka toisella puolella maapalloo ja sitku tulee bäkkiin reissulta se tuntuu hyvälle :) kun on henkisesti yhtä ei tarvii olla fyysisesti aina läsnä.
Niin, siis mä en konkreettisesti oletan mun miehen sanovan, että "tässä mun vaimo". Yleensä se menee niin, että se tulee paikalle ja esittäytyy...

Kauheen kiva, jos mun mies kehuisi mun ystävän mekkoa... ??? Yleensä mun mies ei vaan pahemmin kiinnitä huomiota moisiin asioihin.

Kuten aiemmin sanoin, ihan kiva, jos joku tykkää käydä jatkoilla ja kuppiloissa ja voi niin tehdä. Se on hyvä, että parisuhteessa on ihmisiä, jotka voi tehdä asioita, jotka on niiden mielestä kivoja ilman, että kukaan vetää herneitä nenään. Ei siinä mitään pahaa ole. Mua ei itseäni henkilökohtaisesti vaan kiinnosta vähääkään.
 
niintainäin
Kyllä - elämä on todella surullista ja tylsää jos ei mummoksi asti juokse baareissa ja jatkoilla.

Juu. Sori, mä kanssa sain kiintiöni nuorena aikuisena täyteen. Been there, done that. TIME TO MOVE ON. Mutta toki nuorilla aikuisilla lienee se suurempi kiinnostus viettää vapaata aikaa meluisassa ilmapiirissä ja alkomaholin äärellä. Sellainen olin minäkin. Nykyään jos haluan pitää hauskaa, menemme tuttavapariskuntien kanssa vaikkapa mökille (ilman lapsia jos suinkaan onnistuu). Syömme, juomme mitä juomme, nauramme itsemme kipeiksi...väki valvoo siihen saakka kuin jaksaa. Tai toki ei aina tartte mökillekään mennä, onnistuu tuo toistemme kodeissakin.

Tiedän että olen varmasti tyläs, mökkiintynyt mamma. Mutta helvetin ylpeä siitä. Ja siitä ettei mun tarttenut jäädä jumiin nuorenaikuisen elämään. Vaan voin rehdisti todeta että halua tärvellä sitä vapaa-aikaa joka töiltä jää johonkin pomppeluun. Vaan jätän sen ajan mieluummin perheelle. Ja silloin harvoin jos jonnekin menen, tai miehenikin menee, olemme kyllä yötä kotona. Kun nyt vaan tykätään toistemme viereen nukahtaa. JA herran jestas enhän mä jaksa enää mitään jatkoja. Jos jaksaisinkin - niin seuraavat 3 päivää menee toipumiseen. EI krapulan vuoksi vaan valvotun yön.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Eihän sitä valvota koska luulaan, että toinen pettää vaan siksi että on huolisaan ettei mitään pahaa vaan satu/ole sattunut.
Niin no kummin vain niin en haluaisi että oma mies jättää lähtemättä tai pitämästä hauskaa omien ystävien kanssa siksi että mun yhden yön unet saattaa jäädä vähemmälle. Tosi itsekästä! Arvostan tuota ihmistä en pelkästään omana poikaystävänäni, mutta ennen kaikkea lapseni isänä liikaa, että en antaisi sen nähdä ystäviään :( Ja nyt on turha tulla sanomaan, että voi niitä muutoinkin nähdä kun baarissa sillä työssäkäyvillä ja opiskelevilla ihmisellä sitä aikaa ei niin paljon ole viikolla, että kerkeää/jaksaa kahvitella!
 
vierailija
Ja eihän siitä kauaa ole, kun happytyttö kertoi kuinka noloa on jos keski-ikäinen menee baariin :LOL: Olivat ihan nauraneet näille naisille. Nyt sitten onkin tylsä jos ei mamma lähde "ulkoilemaan"?? Ota nyt tuosta tuulitunnelista sitten selvää o_O
 
vierailijaeeee
Mullakin oli joskus mies joka tykkäsi katsella naisia ja kehua niitä, vaikka munkin aikaan. Oli ihan jees mulle. Saahan niitä katsella ja kehua...

No nykyään se on ex. Eikä suinkaan mun mustasukkaisuuden vuoksi =)
 
Hyvä, että olette jo valmiiksi sunnitelleet, että vauvan tultua käytte vuorotellen viihteellä.

Kuppiloissa mä välttelen juuri sunkaltasia, kuten muussakin elämässäni.

Mun lapset on aina tervetulleita nukkumaan vanhempiensa viereen, jos sille tuntuu. Mun puolesta ne voi tulla sinne vaikka vielä 18- vuotiaana, jos niin haluavat. Mua ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipiteesi asiasta. Ja opettele lukemaan, mulla ei ole kouluikäisiä lapsia.
Jaaha. :D No sehän oli ystävällisesti sanottu.
Meillä ei ole tervetullut lapsi nukkumaan viereen miten pitkään tahansa, silloin kokisin epäonnistuneeni jos pelottaa/ahdistaa nukkua omassa sängyssä ja omassa huoneessa. Työssäkäyvät ihmiset tarvitsevat unensa ja lapsi turvallisuudentunteensa.
 
saankonauraa?
Niin no kummin vain niin en haluaisi että oma mies jättää lähtemättä tai pitämästä hauskaa omien ystävien kanssa siksi että mun yhden yön unet saattaa jäädä vähemmälle. Tosi itsekästä! Arvostan tuota ihmistä en pelkästään omana poikaystävänäni, mutta ennen kaikkea lapseni isänä liikaa, että en antaisi sen nähdä ystäviään :( Ja nyt on turha tulla sanomaan, että voi niitä muutoinkin nähdä kun baarissa sillä työssäkäyvillä ja opiskelevilla ihmisellä sitä aikaa ei niin paljon ole viikolla, että kerkeää/jaksaa kahvitella!
Niin viikonloppuisin ei tietenkään voi missään muualla tavata kuin baarissa, ryypäten yötä ja jatkoja myöten =)
 
Tim-Antti
Niin no kummin vain niin en haluaisi että oma mies jättää lähtemättä tai pitämästä hauskaa omien ystävien kanssa siksi että mun yhden yön unet saattaa jäädä vähemmälle. Tosi itsekästä! Arvostan tuota ihmistä en pelkästään omana poikaystävänäni, mutta ennen kaikkea lapseni isänä liikaa, että en antaisi sen nähdä ystäviään :( Ja nyt on turha tulla sanomaan, että voi niitä muutoinkin nähdä kun baarissa sillä työssäkäyvillä ja opiskelevilla ihmisellä sitä aikaa ei niin paljon ole viikolla, että kerkeää/jaksaa kahvitella!

Ja viikonloppuisin ei voi kahvitella? Viikonloppuisin vaan baarit auki? Mites nämä viikonloppuisin työssä käyvät/opiskelijat näkevät ystäviään?
P.s oletko sä saanut sen mormoonin kanssa lapsen?
 
saankonauraa?
Jaaha. :D No sehän oli ystävällisesti sanottu.
Meillä ei ole tervetullut lapsi nukkumaan viereen miten pitkään tahansa, silloin kokisin epäonnistuneeni jos pelottaa/ahdistaa nukkua omassa sängyssä ja omassa huoneessa. Työssäkäyvät ihmiset tarvitsevat unensa ja lapsi turvallisuudentunteensa.
Sovitaanko että nämä kasvatsukomentit annat vasta kun olet äiti? Jooko.
 
vierailijatartar
Jaaha. :D No sehän oli ystävällisesti sanottu.
Meillä ei ole tervetullut lapsi nukkumaan viereen miten pitkään tahansa, silloin kokisin epäonnistuneeni jos pelottaa/ahdistaa nukkua omassa sängyssä ja omassa huoneessa. Työssäkäyvät ihmiset tarvitsevat unensa ja lapsi turvallisuudentunteensa.
Pelotta/ahdistaa? Eihän ne siksi tule viereen vaan koska haluavat olla lähellä. Miten sä voit olla noin tietämätön?
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
9mmm
Mullakin oli joskus mies joka tykkäsi katsella naisia ja kehua niitä, vaikka munkin aikaan. Oli ihan jees mulle. Saahan niitä katsella ja kehua...

No nykyään se on ex. Eikä suinkaan mun mustasukkaisuuden vuoksi =)
normaalille keskustelulle mä nään sen että näyttääpä hyvälle toi mekko ja sitten mennään muihin juttuihin tai näytätpä hyvälle tänään kun se tuntuu luonnolliselle keskustelun alotukselle ihmisen ku ihmisen kaa tai nyt oon oppinu ite mikä tuo hyvää fiilistä ilman mitään tausta vaikuttimia :)
 
Ken guru
Jaaha. :D No sehän oli ystävällisesti sanottu.
Meillä ei ole tervetullut lapsi nukkumaan viereen miten pitkään tahansa, silloin kokisin epäonnistuneeni jos pelottaa/ahdistaa nukkua omassa sängyssä ja omassa huoneessa. Työssäkäyvät ihmiset tarvitsevat unensa ja lapsi turvallisuudentunteensa.
Tuota, saa nyt se lapsi ensin, niin katsotaan sitten mitä teet ja milloin.
 
viera.s
No en mä tarkoittanut mitään luolamiesmäistä pörhistelyä tai sitä, että pitäisi hakea kirves auton takakontista, vaan ihan sellasta rentoa näyttäytymistä, että "tä tässä on mun vaimo".

Omasta puolestani musta tuntuisi tosi oudolle, jos mun mies ei mitenkään reagoisi tuollaiseen. Mä pidän siitä, että se... keskeyttäisi tuollaisen. Tai että se osoittaa tietyllä tavalla mustasukkaisuutta. Ei siis siten, että se on repimässä jokaiselta jätkältä päätä irti, jos ne sattuis katsomaaan mua päin(( siinähän tapauksessa päättömiä miehiä olis tosi paljon, hekoheko )). Enkä tarkoita mitään turhia syyttelyitä tai kyseenalaistamisia, että missä sä olit ja mitä teit ja kenenkanssa???? En usko, että mun mies epäilisi mun pelehtivän kenenkään muun kanssa ja sama toisinpäin, mutta mun mielestä on kiva, että se kuitenkin haluaa viestiä ympäristölle, että mä olen sen vaimo ja haluaa häätää turhat liehittelijät matkoihinsa.
Tämä on mun mieltymys. Onneksi meitä on monenlaisia.
Oletko sä joku miehesi omistama ja vartioima esine? Ja jos nyt joku tulee ruokakaupassa juttelemaan, niin vaikka olisikin iskumielessä lähestymässä, varmasti aloittaa keskustelun jollain viattomalla kysymyksellä tai kommentilla, johon voi kyllä vastata ja livetä sitten paikalta odottamatta miestä saapuvaksi pelastamaan himokkaan kanssa-asiakkaan kynsistä. Ei voi olla normaalit arkipäivän kohtaamiset näin vaikeita, miten oikein pärjäät kaupassa yksin?

Pinin reaktio iskuyritykseen ei tosin kuulosta juuri fiksummalta. Kommentti "Tuolla on mun mies" kuulostaa minusta joko siltä, ettei ilman miestään selviäisi iskuyrityksistä tai siltä, että haluaa viestiä sille yrittäjälle, että lähtisi kyllä messiin, mutta harmi että mies sattuu olemaan paikalla rajoittamassa menoa. Joo-o, ei ole tullut mieleen kyllä miestä osoitella jos joku tulee yrittämään. Eihän hän toki ole aina mukanakaan, mutta vaikka olisi, en tarvitse häntä rajojeni ylläpitoon. Voin kertoa olevani varattu/naimisissa, mutta tilanne on ihan sama oli mies paikalla tai ei, joten miestä ei tarvitse fyysisesti osoittaa yrittäjälle. Enkä tiedä millaisissa paikoissa oikein liikutte, mutta väkisin ei kukaan ole minua yrittänyt baareistakaan mukaansa viedä, saati sitten jostain ruokakaupasta. Ihan puhumalla on selvitty, joten miestä ei edes fyysisen voiman takia tarvita tilanteiden hoitamiseen.

Mutta pääasia, että olette itse tyytyväisiä, kuulostaa vaan tosi kummalliselta ja suorastaan jotenkin ällöttäviltä nuo jutut näin tasa-arvon kannattajan näkökulmasta.
 
Pin
Oletko sä joku miehesi omistama ja vartioima esine? Ja jos nyt joku tulee ruokakaupassa juttelemaan, niin vaikka olisikin iskumielessä lähestymässä, varmasti aloittaa keskustelun jollain viattomalla kysymyksellä tai kommentilla, johon voi kyllä vastata ja livetä sitten paikalta odottamatta miestä saapuvaksi pelastamaan himokkaan kanssa-asiakkaan kynsistä. Ei voi olla normaalit arkipäivän kohtaamiset näin vaikeita, miten oikein pärjäät kaupassa yksin?

Pinin reaktio iskuyritykseen ei tosin kuulosta juuri fiksummalta. Kommentti "Tuolla on mun mies" kuulostaa minusta joko siltä, ettei ilman miestään selviäisi iskuyrityksistä tai siltä, että haluaa viestiä sille yrittäjälle, että lähtisi kyllä messiin, mutta harmi että mies sattuu olemaan paikalla rajoittamassa menoa. Joo-o, ei ole tullut mieleen kyllä miestä osoitella jos joku tulee yrittämään. Eihän hän toki ole aina mukanakaan, mutta vaikka olisi, en tarvitse häntä rajojeni ylläpitoon. Voin kertoa olevani varattu/naimisissa, mutta tilanne on ihan sama oli mies paikalla tai ei, joten miestä ei tarvitse fyysisesti osoittaa yrittäjälle. Enkä tiedä millaisissa paikoissa oikein liikutte, mutta väkisin ei kukaan ole minua yrittänyt baareistakaan mukaansa viedä, saati sitten jostain ruokakaupasta. Ihan puhumalla on selvitty, joten miestä ei edes fyysisen voiman takia tarvita tilanteiden hoitamiseen.

Mutta pääasia, että olette itse tyytyväisiä, kuulostaa vaan tosi kummalliselta ja suorastaan jotenkin ällöttäviltä nuo jutut näin tasa-arvon kannattajan näkökulmasta.
Okei no ei nyt ehkä ihan noinkaan, mutta kun useimmiten kysymys on "moikka, kenes kanssa olet liikenteessä" niin siksi tuli mieleen, että toki tähän luontevasti vastaan "mieheni kanssa". Joo olisi hassua huudahtaa "TUOL ON MUN MIÄS!!" jos joku vaikka kehuisi ulkonäköä. :D En edes ajatellut mitään fyysisiä asioita, vaan ihan kohteliasta tapaa ilmaista olevansa varattu. Tuollainen sopisi luontevasti JOIHINKIN liehittelyihin. Riippuu ihan mitä se liehittelijä sanoo. Ei tullut mieleenkään että miehen pitäisi SUOJELLA mua fyysisesti tms.
 
Viimeksi muokattu:
Tim-Antti
Oletko sä joku miehesi omistama ja vartioima esine? Ja jos nyt joku tulee ruokakaupassa juttelemaan, niin vaikka olisikin iskumielessä lähestymässä, varmasti aloittaa keskustelun jollain viattomalla kysymyksellä tai kommentilla, johon voi kyllä vastata ja livetä sitten paikalta odottamatta miestä saapuvaksi pelastamaan himokkaan kanssa-asiakkaan kynsistä. Ei voi olla normaalit arkipäivän kohtaamiset näin vaikeita, miten oikein pärjäät kaupassa yksin?

Pinin reaktio iskuyritykseen ei tosin kuulosta juuri fiksummalta. Kommentti "Tuolla on mun mies" kuulostaa minusta joko siltä, ettei ilman miestään selviäisi iskuyrityksistä tai siltä, että haluaa viestiä sille yrittäjälle, että lähtisi kyllä messiin, mutta harmi että mies sattuu olemaan paikalla rajoittamassa menoa. Joo-o, ei ole tullut mieleen kyllä miestä osoitella jos joku tulee yrittämään. Eihän hän toki ole aina mukanakaan, mutta vaikka olisi, en tarvitse häntä rajojeni ylläpitoon. Voin kertoa olevani varattu/naimisissa, mutta tilanne on ihan sama oli mies paikalla tai ei, joten miestä ei tarvitse fyysisesti osoittaa yrittäjälle. Enkä tiedä millaisissa paikoissa oikein liikutte, mutta väkisin ei kukaan ole minua yrittänyt baareistakaan mukaansa viedä, saati sitten jostain ruokakaupasta. Ihan puhumalla on selvitty, joten miestä ei edes fyysisen voiman takia tarvita tilanteiden hoitamiseen.

Mutta pääasia, että olette itse tyytyväisiä, kuulostaa vaan tosi kummalliselta ja suorastaan jotenkin ällöttäviltä nuo jutut näin tasa-arvon kannattajan näkökulmasta.

Nuo AivanSaman ja Pinin kirjoittamat reaktiot ovat tuskin juuri noin dramaattisia tapaamisia?! (mä ainakin otan ne huumorilla). Tajuat varmaan sen ihan ilman noin pohtimalla pohdittua analyysiä. Kunhan nyt haluat päivän näpäyttelyt jollekulle naljailla.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä