Hakutulokset

  1. eras, vierailija

    Hän löysi viimein täysin mieluisen nimimerkin, joten vierailu loppuu tähän ;)

    Hän löysi viimein täysin mieluisen nimimerkin, joten vierailu loppuu tähän ;)
  2. eras, vierailija

    En vieläkään tykkää lapseni nimestä

    Meidän lapsuudennaapurissa tyttöä alettiin yhtäkkiä kutsua toisella nimellä 6-vuotiaana! Itse olin nuorempi niin olen aina tuntenut hänet vaan tällä toisella nimellä.
  3. eras, vierailija

    Abortti 13v

    Miksi Iltalehti kutsuu 13-v:tä "nuoreksi naiseksi".....
  4. eras, vierailija

    Hygieniatuotevinkkejä 10v murrosikäiselle tytölle

    Ainakin Weledalla on kaikin puolin myrkyttömiä mutta silti tehokkaita ja hyväntuoksuisia dödöjä
  5. eras, vierailija

    Nimet jotka saavat hyvälle tuulelle

    Meinasin laittaa "Kuulemianne hauskoja nimiä", mutta jotku ymmärtää hauskan aina niin, että sille nimelle naureskellaan.... Joka tapauksessa. Tuli vastaan, ilmeisesti joku arabi- tms naisen nimi Halina. Heh, aika sulonen suomeksi :) Etenkin jos sitä taivuttaa: Annapa Halinalle keksi.
  6. eras, vierailija

    Minkä vaatekappaleen olemassaoloa et ymmärrä?

    Heh, musta ne hame ommeltu loysien housujen päälle -vaatekappaleet on kivannäkosiä! 90-luvun lopullahan ne tuli yhtakkiä kovaan huutoon, ja kaikki mun kaverit naureskeli niille... niin en siten koskaan hankkinu, enkä kai edes sanonut että mä tykkäsin niistä. WTF - miksi, pitäskohän hankkia nyt...
  7. eras, vierailija

    Jos miespuolinen ystäväsi alkaa kutsumaan itseään Romeoksi ja sinua Juliaksi, mitä ajattelisitte?

    Haha, luin otsikon ja ajattelin etta no just, kuka noin tekee. Sitten muistin etta ai niin mullehan on kaynyt noin. Ja nyt muistin viela toisenkin tapauksen (tama oli tosin sen aikainen poikaystava). :laugh: Ex-poikaystavan kommentista ajattelin, etta no vahan kieltamatta muistuttaa sita...
  8. eras, vierailija

    Mitkä mahdollisuudet mulla on löytää kunnon mies?

    No, siinä mielessä mahdollisuutesi löytää kunnon mies on ehkä jopa paremmat kuin muilla saman ikäisillä, karsiutuu nimittäin rasistit, vastuunkammoiset ja muut urpot helposti pois jo alkupeleissä :) Peesaan paria muuta vastaajaa, tee itsellesi ja pojallesi mukava, mielekäs elämä, mies tulee...
  9. eras, vierailija

    Otanko eron vai enkö?

    Ei tuossa ole mitään mietittävää. Rohkeutta ja voimia vaatii, mutta niin nykyinenkin elämä, ja lopputulos on varmasti parempi. Muutos pelottaa, mutta kannattaa....
  10. eras, vierailija

    Muutamme pois Suomesta, PYSYVÄSTI!

    Onnea matkaan! Mutta muista, että uuden maan kaikki puolet aukeaa vähitellen, vuosien kuluessa. Mäkin oikeesti luulin melkien pari vuotta että Australiassa ei ole rasismia kuin nimeksi, hehehe :laugh: Jotenkin sitä vaan ei osaa lukea "vieraan" kulttuurin nyansseja.... Mut tosiaan, jos ette...
  11. eras, vierailija

    Ollaanko ihan hulluja? Muuttamisesta asiaa.

    Lähtekää ihmeessä nyt kun kumpikaan lapsista ei ole vielä koulussa. Sitten jos se ei tunnukaan oikealta, niin tulipahan kokeiltua.
  12. eras, vierailija

    Tätä kautta löydetty blogi, mitä mieltä tästä kirjoituksesta?

    Mitäs teidän muiden miehet sanoisi, jos ilmottaisitte että tästä lähtien muuten pukeudut vain x väriin, että sovit meidän sisustukseen :D
  13. eras, vierailija

    Tätä kautta löydetty blogi, mitä mieltä tästä kirjoituksesta?

    Toi Me Naiset -juttu oli kyllä pelottava. Onneksi mun miehellä on mielipiteitä (onneksi ne on kumminkin aika samalaisia kuin mulla :D) ja onneksi meistä kummallekin on todellinen kauhistus, jos nainen määräisi kodin sisustuksen ym. täysin niin kuin noissa esimerkkiperheissä. (Tästä on jopa...
  14. eras, vierailija

    G: suuren perheen vanhempien ammatit

    Vau, jos kuvataiteilijalla menee töiden puolesta noin hyvin! :O :)
  15. eras, vierailija

    Mitä outoa teille on kerrottu/opetettu lapsena?

    Vantaanjoessa on hiekka- ja kivipohja, ainakin kaikissa osissa joista itse tiedän. Kannattaa käydä joella poistattamassa trauma ;)
  16. eras, vierailija

    Mitä outoa teille on kerrottu/opetettu lapsena?

    Silmät jää kieroon jos katsoo kieroon. Taisi olla aika yleinen "opetus"... Originaalimpia: Jos kurkkii silmälasien yli eikä katso niiden läpi, noita tulee ja vie Tokaluokalla terkka tuli puhumaan luokkaan ja sanoi että aina pitää mennä vessaan jos on hätä, ei saa pidättää. Jos pidättää...
  17. eras, vierailija

    Vihkisormus hakusessa (erikoisempi)

    Etsy.com ja kirjota hakukenttään vaikka wedding ring (ja valitse vasemmalta handmade). Paljon itsenäisiä koruseppiä ja kiinnostavia malleja! Pistän tähän huvikseni pari satunnaista (ilman sen kummempaa tietoa tekijoistä, niitäkin tietysti monenlaisia...):
  18. eras, vierailija

    Kuinka monesta meet huppeliin?

    No joo, samoin, kyllä musta pitää keksiä sanoja ja käyttää niitä luovasti, mutta samala olla tietoinen siitä mitä tekee, vähän kuin Picasso, joka olisi osannut maalata kaikkien "sääntöjen" mukaa, mutta valitsi niiden rikkomisen :)
  19. eras, vierailija

    Kuinka monesta meet huppeliin?

    Mummelissam mun on nyt pakko kysyä kun on häirinnyt pitkän aikaa... Onko tuo "hupsahatneeLLE" sikäläistä murretta, kun olet kumminkin kirjoittajaihmisiä, niin mulle ainakin käy niin pahasti korvaan....... (Olenkin kielinatsi:))

Yhteistyössä