Hakutulokset

  1. T

    MInkä kokoisia 4-vuotiaita tyttöjä?

    4v neuvolassa typy oli 98,8cm ja 13,9kg.
  2. T

    Juliukselle toinen nimi. APUA

    Anton?
  3. T

    Kemi

    Olen 26v naimisissa oleva äitee ihminen ja kaipaisin nyt uusia tuttavuuksia. Olis kiva kun lapset olis suunnilleen edes saman ikäisiä, jotta olis leikkikavereita... Meille siis viipottaa eka luokkalainen ja 4v uhmis. Otappas yhteyttä osoitteeseen: temali@luukku.com
  4. T

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Mulla on pisteet ollu ihan hukassa ja oon syöny ku sika :ashamed: Tiistaina sain onneks otettua itteä vihdoinkin niskasta kiinni ja sen jälkeen ei oo ollu mitään ongelmia. 8.1. olis eka ryhmä tälle vuodelle ja sinne ryntään ehdottomasti! :D
  5. T

    Kolminumeroiset laihduttajat

    Huonosti menee, huonosti \|O Mä tonne Painonvartijoiden ketjuun jo kirjottelinkin, että viikonloppu meni taas ihan mussuttamiseksi ja tuloksena plussaa. Mutta tänään alko taas uus viikko ja uudet kujeet, toivon ainakin niin :) Toivottavasti ens maanantaina voin taas tulla miinuksia...
  6. T

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Taivaanvuohelle onnea :flower: Mulla meneeki sitte taas kurjemmin. Pisteet ei meinaa pysyä millään hallinnassa, viikolla niinkin, mutta nyt taas viikonloppuna meni ihan pipariksi. Ärsyttää ku sitä on niin heikko.. \|O Nyt sitten tarttis vaan jatkaa eteenpäin, toivottavasti ens viikolla...
  7. T

    Kolminumeroiset laihduttajat

    Munkin täytyy olla nyt tyytyväinen, kahden viikon tulos -2,4kg eli viikko pudotus -1,2kg ja yhteensä nyt lähtenyt kahdeksassa viikossa -10,8kg :D Että nyt on kyllä tosi hyvä mieli jatkaa eteenpäin! Näin alkuviikosta säästän pisteitä viikonlopuksi, jotta saa sitten ottaa vähän olusta ja...
  8. T

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Eilen kävin taas ryhmässä ja kahden viikon pudotus oli -2,4kg! Vaikka sorruin monen monta kertaa.. :ashamed: Mutta täytyy olla kyllä todella tyytyväinen tuohon tulokseen!! Eli nyt on kahdeksassa viikossa lähtenyt yhteensä -10,8kg. Tavote olis jouluun mennessä vielä -4,2kg, mutta kattellaan.. en...
  9. T

    ekaluokkalaiselle kännykkä??

    Juho sai oman kännykän ja Prepaid liittymän kesällä ja syksyllä alotti sitten koulun. Vielä tuo on aikatavalla käyttämättömänä, mutta ehkä joskus se tulee tarpeeseenkin.
  10. T

    Huudatteko lapsillenne?

    Kyllä mä huudan niin että kämppä raikaa, joskus vähän liikaakin :ashamed: Mutta kun ei enää muu auta niin.. :whistle:
  11. T

    Nyt on pakko kehua...

    Onnea ylpeälle äidille ja muillekkin iso :hug: Mun on kanssa pakko hehkuttaa! Meidän ekaluokkalaisella on ollu ongelmia koulussa, varsinkin äidinkieli tuottaa päänvaivaa lukihäiriön takia. Mutta poika toi perjantaina matematiikan kokeen kotiin ja siinähän oli täydet pisteet! Ei vois enää...
  12. T

    4 vuotias ja meikit

    Meidän neiti 4v on ihan innoissaan meikeistä! Omistaa pari huulikiiltoa ja kynsilakan. On monta kertaa kokeillut mun puuteria ja oon laittanu ripsiväriä. Ei kai niissä nyt mitään pahaa ole? Jos ei överiksi vedä..
  13. T

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Mulla on taas pisteet pysyneet kurissa ja tänään pitäs astella ryhmään ja vaakalle. Vähän jänskättää, että miten on käyny :whistle: Mutta hyvä fiilis on, sisulla eteenpäin! Huomenna alkaakin jo vissiin yhdeksäs viikko jos oikein muistan..
  14. T

    Kemi-Tornio lähialueet

    Höh, hoksasin ihan liian myöhään :\|
  15. T

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Mä sorruin eilen Daim-kakkuun \|O
  16. T

    Kolminumeroiset laihduttajat

    \ Mulla on ollu sama periaate, mutta nyt on tullu se vaihe, että pitää miettiä uudelleen.. Nimittäin paino junnaa paikallaan tai tulee lisää... :attn:
  17. T

    Muita lapsensa menettäneitä?

    \ Me erosimme...
  18. T

    Missä iässä lapset alkaa ite pyyhkiä?

    Juho alko vasta sitten pyyhkimään kun eskari oli jo lopuillaan. Nyt 7 vuotiaana ei anna äiteen edes tulla vessaan samaan aikaan ;)
  19. T

    pph vai pk?

    Mä olen itse perhepäivähoitaja, mutta mulla on opiskeluaikana lapset olleet päiväkodissa. Ja viihtyivät valtavan hyvin, ei ollu mitään ongelmia. Alle kolme vuotiaan mä sijoittaisin perhepäivähoitoon, mutta toisaalta taas kaikki lapset on yksilöitä..
  20. T

    4-vuotiaan uhmaa?

    Samassa veneessä täällä! Mä ajattelin, että alkais jo helpottaan mutta mitä sitä sontaa! Eiku pahenee vaan.. Meillä neiti 4v tulkuttaa vastaan, märisee turhista, sylkee toisten päälle, kiukkutelee ihan idioottimaisista asioista, passautttaa, rähisee.. :headwall:

Yhteistyössä