Hakutulokset

  1. K

    lasten uv-suojavaatteet??

    No niitä saa monesta lastentarvike liikkeestä ja on kai nettikaupoissakin. Varmaan toimivia, sitä en epäile, mutta hirveän hintaisia ja lisäksi todella rumia....
  2. K

    Herbalifella hoikaksi

    en oo herbalifea kokeillu koskaan, mutta laihduttamisesta näin yleensä sanon sen verran et jollain voi tosiaan alussa käydä niin että kun kuurin aloittaa niin se paino saattaa nousta koska ne kudokset kerää nestettä, jos ei sitä rasvaa saa. Kyllä se siitä lähtee laskemaan, kunhan kroppa tottuu...
  3. K

    60-luvun talot

    Löydettiin mukava talo, mutta rakennettu 1967 uskaltaako sellaisen ostaa? Aina ollu uusi talo unelmissa, mutta rahaa ei oo tarpeeksi :whistle: . Tottakai kuntokartoitus teetettäisiin, mutta onhan vanha aina vanha. Asuuko kukaan nelkyt vee talossa, kertokaahan?
  4. K

    selkäläskit

    Lujassahan ne on, mutta kannattaa tehdä vatsalihasten vastapainona selkäliikkeitäkin ja muistaa myös kylkilihasliikkeet.Etuna tietysti on jos saa painoa muutenkin alemmaksi..
  5. K

    K-alkuisia tyttöjen nimiä?!?

    Katja täs moi :wave:
  6. K

    kesäsuunnitelmat?

    Pariisiin. Entä muilla suunnitelmia????
  7. K

    ex ottaa rusinat pullasta

    Taitaa olla kostonhalua. Onko tilanne muuttunut???
  8. K

    onko noloa mennä tarhaan ostoskassin kanssa lapsia hakemaan?

    Sen kun käyt. Mitä järkeää viedä väsynyttä lasta kauppaan? Leikikoon muiden lasten kanssa tarhassa. Kolmisen vuotta sitten olin opiskelemassa ja meidän bussipysäkki oli tarhan vieressä. Kerran tulin koulutuksesta, kasissa noin 5 koulumappia. Hoittajaa näki kun vein mapit kotiin ja vasta sitten...
  9. K

    Pitkittynyt yskä?

    Meillä neiti nyt puoltoistavuotta ja viimesen puoli vuotta on ollu yskää ja räkäsyyttä. Kurkussa koko ajan semmonen "limarohina". Tytöltä otettu verikokeet, keuhkokuvat, allergiatestit joissa ei mitään vikaa, nyt odotellaan tuon ph-mittauksen tuloksia. (mikäli mittaus onnistui........6 kertaa...
  10. K

    Maksullista?

    Ei ainakaan täällä Turun kupeessa Liedossa maksa mitään. Tai siis kunta maksaa rakenneultran ja muut tarpeelliset käynnit. Olen pari ylimääräistä kertaa ollut polilla sydämessä näkyneiden "golf" -pallojen takia, eikä todellakaan maksanut mitään. Ja pallotkin on jo onneksi kadonneet...
  11. K

    Liimakorva

    Hei! meillä ei tullut koskaan liimakorvaa,mutta putket silti laitettiin,tulehdukset jatkuivat putkista huolimatta ja putket olivat jatkuvasti tukossa. Meillä apu löytyi vasta kun kuulin että suora lehmänmaito saattaa auttaa korvatulehduksiin(tosin tietty kaikkia ei tietenkään auta),meillä...
  12. K

    raskausoireketju(mahd.)

    Lopetin pillerit maaliskuun alussa. Tyhjennysvuodon jälkeen ei ole ollut kuukautisia. Nyt on siis menossa kp 44. Reilu viikko sitten aamulämpö nousi melkein asteella ja housuihin tuli seuraavana päivänä outoa kirkasta limaa - ovisko? Vatsaa kouraisi samaan aikaan muutaman kerran oikealta...
  13. K

    Pelkosektio sairaalat?

    Tays:issa sain. Tai siis sektiota ei ole vielä tehty, mutta päivä on jo päätettynä. En tiedä voiko nyt sanoa, että sen sieltä helpolla sai, mutta kyllä sen sai kun itse jaksoi taistella sen puolesta. Monella ihmisellä joutui käymään asiasta puhumassa ja aina uudelleen ja uudelleen selittää...
  14. K

    Huom! Kaikki nuoret äidit!

    Harmittaa ku kaikkialla missä on nuorten äitien palsta on tää iän ikuinen taistelu millon kukakin on valmiks äidiksi. Ehottaisinki että kaikki jotka täällä kirjottelee ei kommentois mittään näille tappelijoille!!! Mut asiasta toiseen... Tulipa tässä mieleen että miten te muut tulette...
  15. K

    Oliko lapsesi suunniteltu?

    28.03.2007 klo 14:08 vieras kirjoitti Ihan on suunniteltu ja käyty raskaissa hedelmöityshoidoissa sitä varten. Olen 35-v ja lapsi syntyy kesäkuussa. Lainaus: 28.03.2007 klo 21:13 vieras kirjoitti Olet säälittävän katkera siitä että itse et näemmä voi saada lasta luonnostaan, mutta nämä nuoret...
  16. K

    Roaccutan

    Mä sain 10v sitten tuon kuurin ja jouduin lopettamaan sen kesken koska maksa-arvot kohosivat liian suuriksi. Aika jytyä kamaa siis, maksa-arvoja tarkkaillaan ja tarkkana pitää myös olla ettei tule kuurin aikana raskaaksi, saattaa nimittäin aiheuttaa sikiövaurioita.
  17. K

    miksei voi antaa olla

    Vaikka lapsia olisikin niin en kyllä ikinä änkeisi exälään kyläilemään eron jälkeen!!! Jotain rajaa hei...juhlapyhät ym. on perhejuhlia ja eron jälkeenhän EI kuulu enää perheeseen, oli sitten niitä uusia puolisoita tai ei.Musta olisi niinkun ihan itsestäänselvää et sit ei änkeillä esim.ex...
  18. K

    en osaa olla yksin

    Yksivaihtoehto olisi hakea perheterapiaan, sinne voi mennä yksinkin jos puoliso ei suostu. Olin itse aikoinaan samassa tilanteessa, ja käytiin terapiassakin ei auttanut. Nyt olen asunut yksin ja on kuitenkin helpompaa olla yksin kuin aina pelätä koska ryyppyputki alkaa. Vaikka kuinka...
  19. K

    Äitejä vm -78?

    täällä 5-vuotiaan tytön yh-äiti vm-78,espoosta. B)
  20. K

    Millainen auto?

    \

Yhteistyössä