Hakutulokset

  1. S

    Kukaan Modeista paikalla?

    Nyt olis oikeesti poiston paikka, kuka olis paikalla et saan laitettua yksärin?
  2. S

    LAHTELAISET Huom!!!

    Meillä huomenna Lahteen tulo autokaupoille, ja sieltä pitäisi sitten saada mukaan kukkakimppu 89v päiville. Onko missä kukkakauppaa siellä auki???
  3. S

    Mitä ihmettä minä enää osaan tehdä??

    Tuo 5v tyttö. Ihan sama pyydätkö nätisti ottamaan lelun lattialta, vai käsketkö. Loppu tulos on neidillä raivari, huutaa, heittelee tavaroita ja hakkaa lattiaa. Karjuu ettei kukaan välitä kun aina hän joutuu tekemään!! Siis meillä raivaa ihan jokainen noita leluja lattialta, ja nostaa...
  4. S

    Loppuuko äitiys joskus?

    Tuleeko joskus sellanen aika, että olet liian "vanha" pyytämään tukea omalta äidiltä? Vai miten tämä nyt oikein menee? Kun tukea ei saa, mutta haukkuja kyllä, ja tekstareita, mitä teen väärin lasteni kanssa.
  5. S

    Onko kukaan koskaan saanut...

    ...Perusteluita, siis sellaisia mitkä oikeasti olisi jäärkeenkäypiä tuolle KELAn toiminta tavalle? Lähinnä edelleen harmittaa ja mietityttää ja ihmetyttää se, että miksi huomioon otetaan Brutto tulot???? Miksi ei oteta huomioon sitä, että se osa, joka menee verottajalle, se ei näy ruoka...
  6. S

    Nyt se on kokonaan ohi

    Ei tule vauvaa enää meille. Viimenenki pieni kipinä hävis, kun tuli kiirus vessaan. Kiitän luojaa näistä jo olevista, ja suren hiljaa.. :'( Kummallisen haikea on tämä olo. mutta ei voi ikuisuuksia yrittää. Johonkin se raja on vedettävä.
  7. S

    Testattu!!

    Ja ihan täysin vitivalkee... Ei tulkinnan varaa, Negatiivinen.. Missähän mun menkat on :/
  8. S

    Outo pelko päällä

    Siis nyt olis testin osto edessä. Kuudes ehkä tuloillaan. Lokakuusta asti ollaan oireita ootettu, josko tärppäis. Nyt sitten taitas olla että ehkä.... MIKS mua alko pelottamaan mahdollinen plussa??? Miljoonia Entäs jos-kysymyksiä pää täynnä.. Ei tällaista ole aiemmin ollut :(
  9. S

    Muistuttaisko joku nyt minua tässä asiassa??

    Mitkäs oireet ne aloitti raskaus epäilyt, paitsi tietty menkkojen pois jääminen?? Kun ei voi muistaa mitä kaikkee sitä tulee, ja missä vaiheessa sitä älysi alkaa testailemaan.. Kiitos jo etukäteen =)
  10. S

    Ystävä vai "ystävä"?

    Kun sitä ihminen on niin tyhmä. Luottaa toisen hyvyyteen. Uskoo ja kuuntelee. Työntää oman pahan olon syrjään, ja tukee toista, jolla on ehkä pahempi olo. Selviytyy itse omista huolista, koska toisella on rankempaa.. Kuuntelee ja tukee, lohduttaa ja nostaa ylös.. Mutta sitten... Kun itse...
  11. S

    Hel*****n Tulli

    Joo-o, homma venyy taas.. Kivaa ku mies lähti aamuyöllä 3 aikaan töihin ja jonottaa Niiralassa edelleen Suomeen pääsyä :|
  12. S

    Taaaas Venyy

    Tääkin ilta menee nyt yksin lasten kanssa.. Mies lähti 3 aikaan aamuyöllä töihin. Näytti jo hyvältä kun pääsi ekan kerran yli ihan nopeesti... Nyt sitten on taas rajalla ruuhkaa, ja nyt vasta pääsi toisen kerran yli. Ja takasi päin näytti olevan samanmoinen jono... :/
  13. S

    7 pientä mönkijäistä

    Eilen appivanhempieni koira sai 7 pientä kullanmurua :heart: Jos huomenna pääsisi katsomaan niitä suloisuuksia. Sekarotuisia ovat, mutta sitäkin ihanimmista vanhemmista. Luonteeltaan molemmat lapsirakkaita ja viimesenpäälle luotettavia koiria.
  14. S

    MATAMIII TYHJÄÄ KANSIOTAAAAAAAA

    yv kansios on täynnä =)
  15. S

    Miten te näätte elämänne??

    Tämä on vain minun ajattelu tapa, ei ainoa ja oikea. Nämä on vain minun mietteitäni, ja en halua kenenkään pahoittavan mieltään. Lapsia saadaan, joskus jopa yllätyksenä ns. "vahinko" tapahtuu. Asioita mietitään ja pohditaan tulevaa. Loppupelissä me itse, omilla päätöksillämme ja...
  16. S

    Kyllä silmät aukeaa näinä aamuina

    Mitä tässä kohta enää osaa? Mullahan on mies se paljon parjattu rekkakuski.. Mies soitti töistä, asia oli seuraava: -Mitä luulet, uskallanko ottaa potkut? Kun pakottaavat ajamaan rikkinäisillä renkailla 50km pajalle, vaikka kumit voi irrota vanteen ympäriltä hetkenä minä hyvänsä, ja silloin...
  17. S

    Syntymäpäivänäsi

    Oikein paljon onnea MIIKULI syntymäpäivänäsi :flower:
  18. S

    Joensuun sairaala ainakin tulee toimimaan

    Juuri lopetin Lastentautien poliklinikan hoitajan kanssa puhelun, ja hän sanoi että jos jotain lapsen kanssa ilmenee, niin oli työtaistelu tai ei, heille pystyy soittamaan, ja tyttö otetaan hoitoon, vaikka mikä olisi. Nyt sitten te jotka pelkäätte ja panikoitte, niin jospa ottaisitte...
  19. S

    Uusioperheiden kerho??

    Kuka on perustaja, onko tietoa? En pääse laittamaan hakemusta....
  20. S

    Psykologin suusta kuultua

    Kun tuli puheeksi tämä pahojen tekeminen lapsilla. Minulle annettiin sellainen neuvo, että kun lapsi tekee "pahojaan" niin se on huomion hakua. Eli torumisen jälkeen ei saa mennä halaamaan ja silittämään, vaikka lapsi itkisi, ja vaikka itsellä olisi paha olla sen takia, että komenti. Siitä...

Yhteistyössä