Hakutulokset

  1. N

    Nyt kaikki mukaan,taikka edes se yksi

    tajusin et olis pitänyt kirjoittaa tummana.. tässä uudelleen: minäkin tahdon liittyä lapsia ei vielä ole. oon n.166cm pitkä ja painoa n. 82kg jos tonne 60kgn paikkeille sais. häät on heinäkuussa, hieman motivaatiota, ja salille jäsenyys hankittu
  2. N

    Nyt kaikki mukaan,taikka edes se yksi

    minäkin tahdon liittyä lapsia ei vielä ole. oon n.166cm pitkä ja painoa n. 82kg jos tonne 60kgn paikkeille sais. häät on heinäkuussa, hieman motivaatiota, ja salille jäsenyys hankittu
  3. N

    tohtori tolosen kilo plus

    :attn:
  4. N

    Avarakatseisuus ja erilaisuus on rikkaus

    Löytyisikö ystäviä avarakatseiselle äidille ? Ei haittaa millainen sinä olet, mitä kulttuuria edustat jne. Mielestäni erilaisuus on rikkaus ja jos vielä omaan ystäväpiiriin saisin kulttuurien sekamelskan erilaisineen ihmisineen, niin olisin todella rikas !! Jään odottelemaan yhteydenottoja :D...
  5. N

    1-v lapsen nukkumisvaikeudet

    Meillä ihan sama 11k ikäisen pojan kanssa, nukkuminen on todella vaikeaa nykyään ja nukahtaminen varsinkin! En ole uskaltanut "huudattaa" kun en ole varma onko se lapselle hyväksi, pelkään että siitä jää pelkojan ja nukahtaminen ja nukkuminen vaikeutuisi, en tiedä sitten mitä pitäisi tehdä...
  6. N

    Missä hyvät lapsikuvat pk-seudulla?

    kiitos! Onko siellä rekvisiittaa, muitakin kuin erilaisia taustoja? Mies sinne soitteli ja ei tietenkän tajunnut kysyä tarkempaa kun olivat puhuneet vain maalatuista taustoista tms.
  7. N

    Missä hyvät lapsikuvat pk-seudulla?

    Onko tuolla studio omenalla kotisivuja joista näkis kuvia? Mietiskelen juuri josko mentäs sinne ottamaan kuvat.. Onko muilal tästä paikasta kokemuksia??
  8. N

    tukiperheestä

    Mielestäni kyllä kuka tahansa voi toimia tukiperheenä, mutta kyllähän nämä perheet käydään tarkistamassa ja kodit katsomassa ennen kun ketään lapsia sinne annetaan. Ainakin jokin pieni hoitokulukorvaus yms. maksetaan, summat ei todellakaan ole päätähuimaavia. Myös siskoni ja veljeni perheet...
  9. N

    tukiperheestä

    heippa! Vanhempani toimivat tukiperheenä ja olen paljon ollut ns. menossa mukana joten ehkäpä jotain pystyn kertomaan. Lapset ovat todella eripituisia aikoja tukiperheessä, luulisin että tarpeen mukaan esim. tälläkin hetkellä vanhemmillani on ollut kaksi pientä lasta jo monta viikkoa, koska...
  10. N

    Oma nimesi?

    Elisa Hannele
  11. N

    LOHJA+LÄHISEUTU!!!

    Täällä yksi Lohjalla asuva 20-vuotias äiti. Minulla on 10kk ikäinen poika ja isikin löytyy =) Meillä on myös koira ja kaksi kissaa. Ystäviä ei ole koskaan liikaa!
  12. N

    Tytölle nimi

    Mietiskellään tässä tytölle nimeä, kiia-lotta vaiko saaga-sofia? Yhdysnimen haluamme...
  13. N

    LOHJA KOKOON!!

    Hello!! meillä voidaan tavata jos sisätiloihin halutaan ja onhan meillä pihakin jossa voi olla B) Niin ja niille tiedoksi jotka ei minnuu tunne, olen 20v kotiäiti ja miulla on kohta 10kk ikänen poika, niin ja isikin löytää 34v ja pari kissaa ja koira =) Juuri mietinkin että ois kiva ens...
  14. N

    Millaisia koiria omistatte?

    Tanskandoggi narttu 2v. Täällä ei tainnu olla muita dogin omistajia...
  15. N

    kaavinta vai lääkkeet

    mulla rv 16 lääkkeellinen tyhjennys ja sen jälkeen kohtu oli tyhjentynyt jo täysin, ettei tarvinnut kaavinta. ja hyvin olen toipnut.
  16. N

    LOHJALAISET!

    Heippa! Olen 20-vuotias 7kk ikäisen pojan äiti ja ystäviä kaipailen =)
  17. N

    äidit vm 85

    Täällä äiti 20v ja poitsu 7kk ja Lohjalla asutaan.. onkos muita Lohjalaisia?
  18. N

    Lohja

    Heippa! Täälläkin Lohjalainen joka haluaisi tutustua muihin äiteihin! Olen 20-vuotias ja poikani on 7kk. Olen asunut Lohjalla pari vuotta, mutta ystäviä kaipailen.. Pojan kanssa kotosalla touhutaan päivät, välillä olisi mukava jos olisi lenkkeily ja juttuseuraa :) elisa.tuononen@dnainternet.net
  19. N

    paikkakunta gallup

    Lohjalla olen asunut pari vuotta ja kovasti ystäviä kaipailen! Itse olen 20v. ja poikani 7kk.
  20. N

    rinnasta vieroitus

    miten teillä onnistunut rinnasta vieroitus 1-vuotiaalta tai vanhemmalta lapselta? poika juo vaan rintaa ei ole käyttänyt pulloa. selvitäänkö tästä vaiheesta ilman pulloa vai pitääkö ottaa käyttöön rinnan korvikkeeksi.

Yhteistyössä