Hakutulokset

  1. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Miss biggy Onnea! :flower: Reissusta palattu ja sain maistella viiniä aivan hyvällä omallatunnolla, koska menkat alkoivatkin jo sitä edellisenä päivänä. Nyt jo kp 6. Minut voi laittaa taustaillijoihin. Katsotaan jos palaan vaikka kesän jälkeen mutta nyt haluan täyttää ajatukset kaikella...
  2. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    alien1 kiitos :heart: enpä taida alkaa edes testailemaan jos näin kerran on, lisäksi on sen verran menkkatuntemuksia että luulen jo tietäväni tämän kierron tuloksen. Tsemppiä piinalijoille!
  3. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Kenguru, kyllä on haamulainen!! :) varovaiset onnittelut sinulle. katrinainen hieno juttu kilppareista, mulla on vajaatoiminta myös ja lapsettomuutta oli sen löytämistä ennen pari vuotta. Eli sillä on iso merkitys kyllä. KAIKKEEN. Toivotaan että edesauttaa sulla raskautta ja sen sujumista hyvin.
  4. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Praia, onnea! :flower: ja tsemppiä kovasti raskauteen! Khisu, osanottoni teidän vaikeasta tilanteesta. ON kääk! Meidän virkistysreissussa on luvassa viininmaistajaiset. Sinä päivänä on dpo 14. Mitäköhän mun pitäis tehdä? Jos kieltäydyn, niin alkaa spekulaatio raskaudesta, ja sitä en...
  5. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Oviksen mukaan laskettuna menkkojen pitäis alkaa viikon päästä keskiviikkona. Me lähdetään viikonloppuna töistä Saksaan virkistysreissuun ja palataan juuri silloin keskiviikkona, onpahan muuta ajateltavaa piinailun sijasta :) Tsemppiä kaikille piinailuihin! Amrbosiaihan niinkuin jotain...
  6. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

    Fujin hieno ovisplussa, onnea! Mulla oli ovisplussa kp 17, oliko ovis kp18? Mä haluan myös piinailijoihin, nyt dpo 7
  7. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Kysyn teidän neuvoa. Voinko tulkita tuon kp 17 ovisplussaksi vaikka testiviiva on kontrollia himmeämpi siinäkin. Viime kierrossa ovis oli poikkeuksellisesti joskus kp 23-24, joten siksi testailin pidempään josko viiva vahvistuisi, mutta tuo kp 17 jäi kuitenkin vahvimmaksi.
  8. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    katrinainen mulla on luteaalivaihe aina 14-16 päivää. Tuon sun 12 päivää pitäis mahtua ihan normaalirajoihin. PeSun sivuilla sanottiin seuraavaa: "Yksi merkki ongelmista voi olla nk. luteaalivaihe eli aika ovulaatiosta kuukautisten alkuun. Normaalisti tämä on 12-16 vuorokautta. Liian lyhyt...
  9. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Voi perseen suti :headwall: Oviksen aikoja eletään ja alkoi tässä sellainen tuhrutteluvuoto, jota ei ole ollut se jälkeen kun kilpparin vajaatoimintaa ja hyperprolaktinemiaa alettiin lääkitä. Aiemmin noi välivuodot oli tosi tavallisia minulla, mutta nyt tosiaan lääkityksen takia pysynyt poissa...
  10. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    katrinainen et ole voinut aiheuttaa keskenmenoasi liikunnalla. Varhaiseen keskenmenoon ei voi itse vaikuttaa. En usko että terveydenhuollon henkilöstö valehtelisi tästä asiasta vain meidän syyllisyydentunteiden poistamiseksi, jos asialla oikeasti olisi merkitystä. Minulle naistentautien polin...
  11. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Mamuska voi ei, toivotaan kuitenkin että toi tiputtelu ei johtaisi pahimpaan. Tsemppiä hirveesti! katrinainen osanotto sinulle keskenmenosta, tervetuloa tänne katsomaan uudelleen tulevaisuuteen. kukkurukuu ymmärrän täysin sun tunteet. Minusta lapsensaantiaikeista kysely on tahdintonta...
  12. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Oho! Hyvä kun on toi lista, mulla on jo kp 12. Nyt aloitan testailun :) Fujin :rolleyes: ihanaa kun maistuu! Meillä on kyllä useamman vuoden yrittäminen tuonut vähän kisaväsymystä mutta ei siihen onneks tarvita kuin se yks onnistunut kerta :)
  13. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    CoffeBreak meidänkin Prismassa testit on jännässä paikkaa, ei hygieniaosastolla vaan osastolla missä on luontaistuotteita ja vitamiineja. Ollakovai....? mulla on ollut nyt 2 menkat KM:n jälkeen, ja kyllä olivat pitkät epätavallisen pitkät kierrot. Muutenkin tuntuu ettei kroppa ole oma...
  14. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    MiNalo Jess, kiitos! =) huomenna sitten ovistestejä shoppailemaan! Saas nähdä tuleeko tää testaileminen kalliiksi, jos kierrot venyy, viimeksikin ovis oli vasta joskus kp23. Testaileminen on kuitenkin pakko aloittaa jo kp12, kun on ollut niitä lyhyitäkin kiertoja välillä.
  15. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Väpävoi ei minkä koettelemuksen olet kokenut! Voimia :heart: Löytyykö ovistestejä tavallisista kaupoista tai apteekista? Tilasin joskus tuolta mammaksi-nettikaupasta, mutta tähän kiertoon se on myöhistä, kun pitäis aloittaa testailu alkuviikosta.
  16. S

    Kilpirauhasen vasta-aineet & raskaaksi tuleminen

    Thyroxin lääkitys 0,75mg. Tulin raskaaksi luomuna 2 vuoden päästä lääkityksen aloituksesta, meni kesken.
  17. S

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat** KEVÄT 2013

    Mun tädillä ja isosiskolla on ollut keskenmeno. Suvussa on myös lapsen saamisessa vaikeuksia. Olen iloinen raskaudesta vaikka se päätyikin keskenmenoon, koska se todisti että voin tulla luomuna raskaaksi (yritystä 2 v + korjaavan lääkityksen kanssa yli 2 v). Toivottavasti seuraava kyytiläinen...
  18. S

    Minkähän takia mun mies vastasi "Hei rakas" kun soitin kaverin puhelimesta?

    Näin sen täytyy olla, jos kerran soittelet AINA kun oot hetenkin poissa kotoa :O
  19. S

    Meneekö omat kynnet tosiaan ihan pilalle jos laittaa rakennekynnet?

    Ainakin jos menee itse poistamaan rakennekynnet, omat kynnet ovat niiden alla tosi ohuet ja kärsineet.

Yhteistyössä