Hakutulokset

  1. RiiMini

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    kp 26 PP8 dpo 11 36,7C Apteekin oma antoi pientä viivanpaikkaa jo siinä ennen 10min ja siitä se vahvistui, muttei todellakaan niin, että vois vielä mitään sanoa. Mut vähän tuli jännitys. Lisää testejä haettava. Testiajalla tuli PC haamu!!! Toivottavasti nyt pysyy<3 Päikkäriaikaan nukahdin lapsen...
  2. RiiMini

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Lisään tämän tänne vähän jälkikäteen, mut onpahan sitten muistissa :) 5.icsi 1.PAS lääkkeelliseen kiertoon Vuoto alkoi 22.3. (Terolut-kuurin ansiosta) Edellinen kierto jäi 27pv mittaiseksi. kp 2 - 9 Zumenon 2mg 1+2 tab/vrk. Ei mitään ihmeitä oireita. Lämpöjä olen mitannut satunnaisesti ja ne...
  3. RiiMini

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mimmi93 minulla on kahdesti ollut hoidossa käytössä Gonal-f ja Orgalutran ja niiden lisäksi vielä Pergoveris. Eli pistin yhtaikaa Gonalia ja Pergoveristä ja sitten jarruna Orgalutrania ja molemmista hoidoista olen tullut raskaaksi. Ekalla kerralla saatiin yksi alkio, josta alkoi raskaus ja...
  4. RiiMini

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Ne poistui uudistuksen myötä.. Vauva. Fi sivuilla voi olla..
  5. RiiMini

    ?! ** + - Hoidon ja piinapäivien oireet ja tulos - seuranta - + ** !?

    Nosto! Omasta kokemuksesta voin sanoa, että oireiden ja oireittomuutta ja merkkien ja olojen lukeminen jälkikäteen on kyllä tosi mielenkiintoista. Itse olin kirjannut esikoisen raskauden piinaavat myös ja se oli hyvä apu piinatessa
  6. RiiMini

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    risukasa tunnen sinun tuskasi tänne asti :hug: Voimia sinulle <3
  7. RiiMini

    ?! ** + - Hoidon ja piinapäivien oireet ja tulos - seuranta - + ** !?

    Nostelen taas :) Tervetuloa hoidoissa olevat kirjailemaan tuntoja, oireita, oireettomuutta ja muita asioita tänne muistiin. Näistä voi jälkikäteen olla jotain iloa ja etenkin saattaa uusille hoitopolkuaan aloitteleville olla jotain apua. Plussatuulia toivotan ja helppoja hoitoja !
  8. RiiMini

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    risukasa tsemppiä vielä piinaan <3 Toivottavasti kuitenkin onnistuisi :) Omaa napaa sen verran, että eilen sain verikokeen tuloksen hcg 239, joten siirsin itseni plussanneeksi ja jatkan toivoen parasta <3 Toivon teille kaikille käynnissä olevista ja tulevista hoidoista plussia. Minä...
  9. RiiMini

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy # hoidot: ananias # 2011 # ensimmäinen Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön Ellae # toinen # siittiöt epplu # 8/2011 #toista yritetään (eka luomu) # selittämätön# EukkoI # 11/2012 #...
  10. RiiMini

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    risukasa kyllä minä niin toivon, että sinulle se plussa nyt tiensä löytää. <3 Ja oikeesti ihan hirmu ihana juttu, että hyviäkin uutisia välillä tulee ja ootte sen blaston saaneet sinne odottelemaan <3 Tsemppiä sinulle valtavasti! Ja ihana, kun jaksat täällä tsempata muita ja kertoa kokemuksia...
  11. RiiMini

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    wolt Minä laitoin kans palautetta pregcheckille niistä, mut ei oo vastausta vielä tullut. Mut viikonloppuna laitoin vasta. MissB onnea! Hieno viiva!
  12. RiiMini

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    wolt mikä se pc erä oli? Mä kirjasin tänne sen erän numeron joka oli viallinen. Ainakin 5 viallista testiä
  13. RiiMini

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Okei, nyt ehdin koneelle.. Ja tarina alkaa eilisillasta, kun tajusin, että käännekohta kemiallisessa raskaudessa oli tällä päivällä. Aamulla lämpö oli laskenut ja testit lähti haalistumaan, tai eivät vahvistuneet. Sieltä nousi jo epäilyksen siemen mieleen... Tänäaamuna: Aamulämpö oli...
  14. RiiMini

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Vilkaskaapas, ettei teillä satu PC testeistä olemaan sellasta erää, jossa päivämäärä on 07/2016 ja jonka eränumero W00140722-4. Ne ei tunnu ihan toimivan oikein (testasin kolmea samaa erää). Eli jos tulee epäilyttävä tulos ja on tuo eränumero, niin kannattaa tehdä toinen testi.
  15. RiiMini

    Hoidot Kys 2014

    Tervetuloa MaMuu Olen pahoillani keskenmenoista ja lapsettomuudesta ja toivon, että se taivan pian päättyy. Syksyllä taitaa poli taas aueta hoitoja varten, joten sinne saa sitten odotella. Toivottavasti ehditte inssiin! Tsemppiä! Ja jos faceryhmä kiinnostaa, niin minulle voi laittaa yksäriä :)
  16. RiiMini

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    PC:n herkkyys on 25mIu :) Iriina minulla on yleensä päiväpissasta tullut aina vahvemmat viivat kuin aamupissistä. En tiedä miksi niin, mutta esikoisen raskausaikana oli niin ja kemiallisessa raskaudessa myös. Jännä juttu. Digissä on ne oletukset sen mukaan millä viikoilla on kuinkakin...
  17. RiiMini

    Joulukuun tontut -15

    Moikka. Minä rohkeasti tulen kurkistamaan tätä Joululahjojen pinkkaa. Viimeksi kurkistelin Lokavauvoissa, mutta tipahdin sieltä kemiallisen myötä pois. Nyt ei tilanne ole sen varmempi, sillä vasta ensimmäiset viivat on havaittu (tänään rv 3+3), mut se, että kurkin tänne ei muuta lopputulosta...
  18. RiiMini

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tervetuloa Mimmi Mandala tuossa jo hienosti tiivisti asian ja tosiaan, se fyysinen puoli hommassa on tavallaan aika helppo homma - riippuen tietysti jos tulee kovasti sivuvaikutuksia tms. Mutta siis sitä fyysistä puolta ei kannata pelätä sen enempää. Mut tosiaan sitten se henkinen puoli onkin...
  19. RiiMini

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Minun kokemukseni luotettavimmista raskaustesteistä on PregCheck ja Apteekin Oma. Antavat hyvää viivaa, kun on aihetta ja tosiaan itse lakkasin kokonaan erittäin herkkien käytön, kun ne antaa huomattavasti huonommin viivoja kuin esim PC. Huonoimpia on ehdottomasti Predictor Early! Se...
  20. RiiMini

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Moikka taas ! Onko täällä tuttuja? Minä olin täällä viimeksi testieni kanssa helmikuun kemiallisen aikaan ja nyt on taas sitten alkio siirretty kyytiin ja menossa on PP8 ja dpo 11 (rv 3+3) Testiin tuli päiväpissasta tällästä. Kurkatkaa näkyykö! Sama kuva on muokkaamattomana ja muokattuna...

Yhteistyössä