Hakutulokset

  1. V

    Te ketkä jouluna töissä, milloin syötte ja avaatte lahjat?

    Baarimikkona päivystän täällä. Aika hiljasta onneksi. Söin päivällä ja lahjat avaan yöllä kun pääsen kotiin, suljen baarin 02.
  2. V

    Mitä muuta piparitaikinasta kuin pipareita?

    Piparipullat on hyvejä, samoin piparitortut(torttutaikina neliö ja päälle kaulittu samankokoinen piparitaikinapala, tähdenmuotoon ja uuniin) :)
  3. V

    Toppa/pakkashattu koululaiselle!!!!

    Neulosmyssy fleecevuorella on ainakin muhkea ja lämmin..
  4. V

    Mihin käytät turkkilaista jogurttia?

    Siitä saa muhkeita amerikkalaisia pannukakkuja, nomnom. porsaanlihalle saa ihanan kylmän kastikkeen, kun sekoittaa kyytiin hunajaa ja hampunsiemeniä. Itsetehtyyn tuoreeseen tzazikiin ihan must! (tuoretta kurkkua ja valkosipulia) ja keittoihin lisään myös.
  5. V

    Pikkujoulupettämiset

    Mä olen baarimikko ja meillä oli firman pikkujoulut jossa meidän baarissa syötettiin asiakkaat/henkilökunta ja hoilattiin karaokea ja lähdettiin jatkoille, siellä oli myös meidän pienen(4hlöä) duunitiimin muut puoliskot ja kavereita läjäpäin ja kantiksetkin on läpituttuja :) Jotkut pukufirman...
  6. V

    Eikös tää olekin ihan positiivinen?

    ihan selvä plussa, ONNEA :flower:
  7. V

    Pikkujoulupettämiset

    No ei siinä nyt ihan kenenkään vartijoiksi tarvinnut lähteä, että kyllä me ihan hipataan omissa kaveripiireissäkin :D Mutta me nyt vaan tykätään toistemme seurasta ja mä vietän mielelläni hauskoja iltoja miehen kera <3 Tehdään myös paljon muuta yhdessä ja usein. Ei ole mulle pelkkä mies ja...
  8. V

    Mitäs teidän maanantaihin kuuluu?

    Hyvää kuuluu, vapaapäivä ja kaunis ilma. Tiedossa lenkkiä, villasukkia, kotilököilyä ja ihan pikaseen kipasua koiranruokakaupassa.
  9. V

    Pikkujoulupettämiset

    Ei pääse vahinkoa käymään, kun ottaa sen toisen puoliskon mukaan firmansa pikkujouluihin. Oli kyllä kiva lauauntai, ei tarvinnut pettää kun oma herkku oli lähellä ja sai pussailla ja tanssia hitaita ihan luvan kanssa :P
  10. V

    Monelta baarissa alkaa bändien soittaminen?

    Meidän baarissa alkaa klo 23-00 maissa..Riippuu baarista. Joskus saattoi venyä jopa 1.30 että alottivat..
  11. V

    Parasta sinun perjantaissasi?

    Sanon niinkin itsekkäästi kuin :oma rauha/aika <3 Lapset lähtee viikoksi toiselle omistajalleen, mies saattaa mennä pikkujouluihin. Minä sekä lapset oltiin kipeinä koko viikko, joten töihinkään en ole päässyt :/ Pakollisten velvotteiden jälkeen villasukat, viltti, hömppäleffa, pari lasia...
  12. V

    Mitä ohjelma tänään?:)

    Pitäis lähtee tossa kökkökelissä hoitamaan firman tukkuhommat, että saa asiakkaiden ja henkilökunnan pikkujoulut pystyyn huomenna. Plääh!
  13. V

    Mihin aikaan meet nukkumaan, entä mihin aikaan heräät?

    Jos oon ollut iltavuorossa ja lapset kotona, niin olen kotona 03 ja herään 07. Jos taas aamuvuoroa, herään 07 ja menen nukkumaan n.23-01. Eli hyvin epäsäännöllisesti, nukun kun ehdin jaksan kerkeen viitsin.
  14. V

    Jokos te bongasitte tämän :)?

    Aivan ihanaa! Millanenhan ääni mahtaa olla vauvalla itkiessä.. Korkealta ja sävelessä :D
  15. V

    Mihin ihastuit puolisossasi?

    Ulkonäköön ja sitkeyteen ja olemukseen ja persoonaan <3 Ja ajan mittaan kaikkeen mitä ilmi alkoi tutustumisvaiheessa tulemaan. Maailman paras tapaus!
  16. V

    Koiranomistajat, teettekö koiran kanssa varsinaisesti muuta kuin käytte lenkillä,

    Ihan ovat perhekoiria. Kävelyillä käydään, kotona opetellaan ja toistetaan juttuja (paikalla pysymistä, etsimistä yms..) ja lähimetsässä pimeällä jäljestetään silloin tällöin, niin että koirat vapaana ja luikahdan puiden taakse piiloon. Siitä alkaa kuhina kuin murkkupesässä ja kuulo ja nenä...
  17. V

    Miten saatte pidetä yllä kodissa hyvää siisteystasoa arjessa?

    Siivoamalla joka päivä vähän ja laittamalla aina tavarat suoraan oikeille paikoilleen(löytyykin paremmin). Pari kertaa vuodessa huushollaan kämpän lattiasta kattoon ja vaihdan järjestystä ja luovun jostain ja ostan jotain uutta tilalle, piristääkin. Joskus saattaa kyllä mennä jopa parikin...
  18. V

    Hierovat ( shiatsu) istuimet kokemuksia?

    Mulla on OBH:n shiatsu hierontatyyny. Ihan loistava! Tuolilla voi laittaa sen hieromaan alaselkää, maatessa niskaa ja esmes menkkakipuisen mahan luottokaveri :) hintas taisi olla 49,90e.
  19. V

    mistä lapsi oppii sosiaalisuuden?

    Koti, vanhemmat, sisarukset ja normi arki.
  20. V

    Aiotko lihoa jouluna?

    Jos edes muutama kilo tulisi, niin hyvä olisi :) Tosin nekin sulaa pois jos edes saan kerättyä sitä määrää kroppaani..Olisipa aikaa vain mässyttää ja maata!

Yhteistyössä