Hakutulokset

  1. Glenn.

    Neuvokaas nyt noviisia

    Laitoin tori.fi palveluun myyntiin tavaraa, ja nyt sille olisi ostaja. Toisella puolen Suomea. Kyseli, että voinko lähettää tuotteen postissa. Lähettäminen on sinällään ok, mutta mistä mie nyt tiän, että jos laitan paketin postiin, niin saan siitä rahatkin itselle. Meneekö se nyt sitten...
  2. Glenn.

    pyörän ostaminen

    Olen katellu lapselle pyörää. Facebookin lähialueen kirppariryhmät ja tori.fit on kahlattu läpi. Näyttäis siltä, että olisin löytänyt passelin vaihtoehdon. Mutta nyt aloin miettimään, että mistä sitä tietää, ettei osta varastettua pyörää, ku kaikkiin ei tunnu avaimiakaan olevan olemassa vaikka...
  3. Glenn.

    Tänään se sitten alkaa

    http://www.youtube.com/watch?v=X9aOSFf98wg
  4. Glenn.

    Kotihoidontukeenkin tuli muutos

    Kotihoidontuki suunnataan kotona lasta hoitavalle vanhemmalle ja oikeus tukeen jaetaan puoliksi lapsen äidin ja isän kesken. Päivähoito-oikeutta rajataan, kotihoidon tukeen muutoksia - Kehysriihi - Politiikka - Helsingin Sanomat
  5. Glenn.

    Kuinka usein siivoatte jääkaapin?

    Ihan muuten vain kyselen, Tuli tänään töissä puhetta työkaverin kanssa jääkaapin pesemisestä. Sanoin, että mie olin suunnitellu peseväni tänään jääkaapin, on ollu jo monta päivää mielenpäällä se homma. Työkaveri siihen vastasi, että onneksi mulla ei ole se ajankohtaista, oon vasta syksyllä...
  6. Glenn.

    Mikäs se sellaisten nimitys on,jotka ovat eronneet puolisosta ja heillä on yhteinen lapsi?

    Siis on parisuhteessa olevia perheellisiä. Sitten on eronneita yksinhuoltajia. Kuuluisia yh:ta. Millä nimellä kutsutaan heitä, jotka ovat eronneet, mutta entisen puolison kanssa on lapsista yhteishuoltajuus?
  7. Glenn.

    H*tto ku unohin,

    että minun piti ottaa nyt illalla sirdalud. Menin sitten just kurpaseen lonkeron. Tais jäähä nyt sirdaludit ottamatta tältä illalta..
  8. Glenn.

    milloin on kuumetta?

    Ihan mielenkiinnosta utelen, että paljon teidän mielestä pitää olla asteita kuumemittarissa että voi todeta että on kuumetta? Toisessa ketjussa sanottiin ettei 37.2 astetta riitä kuumeen määritelmään.
  9. Glenn.

    Ranch is back!

    Jes! :p :cool:
  10. Glenn.

    Pasi Rautiainen

    Tuo Pasi Rautiainen on kyllä mahtavan intohimoisesti asiaansa suhtautuva. Oon monesti hymynkare suupielessä kuunnellu ku hänen suu vaan käy, ja käy.
  11. Glenn.

    kauniita biisejä pinoon

    Laitellaanko tähän kauniita lauluja.
  12. Glenn.

    hoitoajat pk:ssa

    Mites niitten hoitoaikojen ilmottaminen menee normi pk:ssa? Annetaanko sinne joku haarukka, että lapset on 8-17 välillä hoidossa ja sitten ne viedään sinne sitten omien töiden mukaan kasin jälkeen ja haetaan ennen viittä? Vai ilmoitetaanko ne hoitoajat päivä kerraallaan? Esim tänään 6.30-15...
  13. Glenn.

    Tänään pk:n pihalla

    Vein tänään lapsia hoitoon aamu-ulkoilun aikaan. Sieltä sitten yks hoitajista huutelee kauempaa mulle että "mie kävin eilen päivällä siellä sinun työpaikalla, mutta et sie ollu siellä". Mie siihen, "Jaa kyllä mie eilen olin töissä kolmeen asti". Hoitaja siihen naureskelee " Kävin kyllä ennen...
  14. Glenn.

    Onko paikalla allergisten lasten vanhempia?

    Tai jos itselläsi on allergioita niin sekin käy :) Olisko kellään heittää pannariohjetta, johon ei tulis vehnää, maitoa, munia?
  15. Glenn.

    Minkä ikäisenä turvavyöistuimeen

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, että minkä ikäisenä teillä lapset on siirtyneet turvavyöistuimeen? Mietin, että jos kesällä ostais silloin 4,5vuotiaalle lapselle turvavyöistuimen. Lapsi mahtuis kyllä varmaan vielä turvaistuimeensakin. Mutta pikkuveljellä alkaa olla kohta ahtaat oltavat...
  16. Glenn.

    Onnistuin! Leivoin pullaa

    Minä, joka leivon muutamia kertoja vuodessa ylitin itseni ja leivoin pullaa. Enkä mitä tahansa pullaa, vaan sellaisia mihin ei tullut maitoa, munaa saatika vehnäjauhoja! Olen kyllä nyt ylittänyt itseni. En millään malta odottaa lapseni ilmettä, kun hän näkee leipomukseni. Tein myös...
  17. Glenn.

    Tervetuloa pääsiäinen

    Pääsiäisverhot vaihdettu, rairuohot laitettu kasvamaan, ja tiput nostettu esille. Vieläkö muutaman virpomislahjuksen muistaa ostaa, niin eikhän homma oo sit siinä :)
  18. Glenn.

    G: Lempi leipäsi?

    Nyt ei puhuta päällisistä vaan itse leivästä. Mulla ehdoton suosikki on Oululaisen jälkiuunipala.
  19. Glenn.

    Meillä syödään huomenna kaurapuuroa

    veteen keitettynä, jos ryynejä siihen on riittävästi koko porukalle. Aamulla siis. Inhoan riisipuuroa:x
  20. Glenn.

    Hääpäivä

    Oli toissapäivänä. Muistin just, ku hiuksia laitoin. Onkohan mies kovinkin suuttunu, ku en taaskaan muistanu meidän hääpäivää, viimevuonna unohdin sen muistaakseni kans:whistle::ashamed:

Yhteistyössä