Hakutulokset

  1. L

    Säästövinkkejä pikkulapsiperheeseen

    Itse venytän penniä tarjouksilla ja mm osallistumalla tuotetestauksiin (aina kun mukaan pääsen), jolloin saan maksutta tuotteita kokeiluun. Mm ensi maanantaina alkaa rekisteröinti uuteen Hopottajien kampanjaan, josta saa kokeiluun Cityshoppari-kortin vuodelle 2015!!! Ehdottoman kannattava juttu...
  2. L

    Nopeita & helppoja leivonnaisia, joissa ainekset vain sekoitetaan!

    Tässä tulee se kaikkein nopein ikinä! Loistava vinkki myös isänpäiväksi muksuille, tahmatassuille ja muillekin/muulloinkin: sain kokeiluun Hopottajilta tosi kätevät Myllyn Paras Voitaikinataskut. Nämä heitetään uuniin sellaisenaan ja paistamisen jälkeen ne avataan ja sisään voi heittää ihan mitä...
  3. L

    Punajäkälä ihottuma, onko jollain ollut tai on?

    EN tunne ko ihottumaa, mutta kortisonivoiteelle voin vinkata vaihtoehtoista voidetta. Kortisonitonta apua löytyy Bepanthen Anti-Exem –voiteesta, joka on on kehitetty kutiavan, ärtyneen ihon ja ihottuman päivittäiseen hoitoon, kortisonivoiteiden korvaajaksi. Voide vaikuttaa kahdella tavalla...
  4. L

    Akuutti ihottuma, sairasloma?

    Oletko jo löytänyt avun ihottumaasi? Kortisonitonta apua löytyy Bepanthen Anti-Exem –voiteesta, joka on on kehitetty kutiavan, ärtyneen ihon ja ihottuman päivittäiseen hoitoon, kortisonivoiteiden korvaajaksi. Voide vaikuttaa kahdella tavalla: se sekä lievittää kutinaa että elvyttää...
  5. L

    selluliitista..

    Jos haluat lähteä testiryhmään kokeilemaan selluliittivoidetta, jonka luvataan poistavan raskausrepeämät ja selluliitin, voit osallistua Hopottajiin. Ko kampanja alkaa piakkoin ja nopeat ehtivät mukaan. Kiinnostaisiko? Kyseessä on Hopottajat -suosittelumedia ja sieltä saa maksutta kokeiluun...
  6. L

    Selluliitille kampoihin!

    Haluatko selluliittivoiteen testaajaksi? Ilmaiseksi? Kampanja alkamassa ihan pian ja nopeat mahtuvat mukaan! Löytyykö 2+-lukijoista tuotetestaajia. Kiinnostaisiko? Kyseessä on Hopottajat -suosittelumedia ja sieltä saa maksutta kokeiluun milloin mitäkin: viimeksi jätskiä, uunigraatiineja...
  7. L

    Vielä kerkiää S-Bonusta kasvattaa

    Tiesitkö, että bonuksia saa myös verkko-ostoksista. Noiden päälle vielä lisärahaa.... Ostohyvistys on loistosivu: kun siirryt sen kautta verkkokauppaan, saat tilauksestasi bonusta - ihan rahana käteen. Asiakkaina on 554 verkkokauppaa, joten valinnan varaa riittää. Mukana mm. Zalando, Bootz jne...
  8. L

    Lisäaineetonta

    Varmistatteko, että lapsennen ei saa lisäaineita ruuasta? Itselleni tämä on melkoisen tärkeää - aina kun se on mahdollista. Yksi hyvä lisä lisäaineettomien tuotteisen joukkoon löytyy jätskirintamalta: ehdottomati paras jätski koko perheelle on raikkaan makuinen Del Monte vadelmasmoothie! Sen...
  9. L

    Onko teillä kokemuksia minkälaiset verkkokaupat on hyviä? Jos halua perustaa kaupan:)

    Ehdottoman mielenkiintoinen verkkosivu, jonka kautta kannattaa lähteä shoppailemaan, on Ostohyvitys.fi, jota testataan Hopottajien kampanjassa: Ostohyvitys.fi on palvelu, josta saat rahaa takaisin verkko-ostoksistasi. Kun siirryt verkkokauppaan Ostohyvityksen kautta, verkkokauppa tunnistaa, että...
  10. L

    Raskausarvet

    Ne vaalenee kyllä hieman ajan kanssa. YLeensä raskausarpiin olisi parasta varautua jo heti raskauden alussa. Mm. Bepancare on tällöin hyvä voide. Se auttaa myös jnkv raskauden jälkeen jo syntyneisiin repeymiin. Bepancare lupaa paljon: ravita ja kosteuttaa ihoa, tehdä siitä pehmeän, joustavan ja...
  11. L

    Selkäkivut ja triptyl

    Olen itse syönyt Triptyliä vuosikaudet ja ollut siihen tyytyväinen. Otan lääkkeen vain iltaisin: se väsyttää melkoisesti. Mutta sittenpä nukahdan hyvin. Se on alun perin masennuslääke, jolla on kipukynnystä nostava vaikutus. Siksi sitä käytetään usein kipupotilailla menestyksekkäästi. Osalle...
  12. L

    Näillä eroon raskausarvista ja maksaläiskistä!

    Nuo ovat aika rankkoja keinoja. Ja kivuliaita. Olen itse saanut tehtyä kasvojen "kohotuksen" ja värin tasoituksen galvaanisen sähkön avulla. Myös raskausarvet ovat vähentyneet huomattavasti, läski sulanut, selluliitti vähentynyt ja iho kiinteytynyt. Todella kätevät vempeleet ja homman voi tehdä...
  13. L

    Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

    Itse löysin upean laitteen, jolla saan aineenvaihdunnan nopeammaksi, joka sulattaa läskiä ja kiinteyttää ihoa. JOssain vaiheessa päälle meni housut, jotka aiemmin on ollut päällä yli 5 kg kevyempänä, joten laite oikeasti tehoaa. Harmi, ettei tätä saa kuin verkostolta, mutta tästä blogista sen...

Yhteistyössä