Hakutulokset

  1. P

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    Hei teille pitkään odottaneille... En ole muutamaan aikaan kirjoitellut -siis ainakaan kahteen vuoteen... nyt haluan antaa toivoa teille joilla ei ole vielä plussaa tullut: Olemme olleet ilman ehkäisyä yli 13 VUOTTA. Lapsettomuushoidot lopetimme kesken vuoden yrittämisen jälkeen kun tuntui...
  2. P

    Meniköhän pilalle ?

    ÄLÄ sure.... lääkäri sanoi mulle et jotain valuu, ei saa hermostua, kohdunsuulta tullutta limaa lähinnä... :hug:
  3. P

    muualla en kehtaa kertoa..

    :hug: juuri noin toimivat kypsät ihmiset jotka oikeasti rakastavat toisiaan..... jaksamista teille oikein paljon!!!! Vuosia sitten, kun meille alkoi valjeta ettei lasta ehkä tulekaan meille niin kuin muille, meillä oli parin kerran periodi jolloin mies ei kyennytkään rakasteluun. Se on...
  4. P

    Helmikuun inssipiinailijat ??

    Meillä niin että ensin ei tapahtunut yhtään mitään vaikka clomien annostus oli 3 / vrk. Tai sentään sen verran että kohdun limakalvo oli alkanut kasvaa. Sitten pistelin ensin 75 U menopuria ja taas ultraan, sitten pistettiin lisää samalla annoksella ja taas ultra, annos kaksinkertaistettiin ja...
  5. P

    PLUSSA! ssg:n jälkeen!!!

    ONNEA!!!!!! kovasti kaikki toivomme tulevamme lujaa perässä..... :)
  6. P

    Helmikuun inssipiinailijat ??

    Mollukka hengissä on myös persikkaposki...mut vain hädin tuskin...sellainen tunne on myös minulla että alas tullaan ja kovaa... :'( mulla rinnat on edelleen tosi painavat ja omituiset, mut aristelu on vain jäännös siitä mitä viime viikolla oli. Ne oli siis jo niin kipeät, et kun mies halas...
  7. P

    Poissaolot töissä

    Meil kävi niin et mies oli jo perjantaina päässy töistä kun saatiin ultran tulos..että seuraavana maanantaina on inseminaatio. Matkaa on sen verran että koko päivä menee... Ja sit sattui kans niin et miehel olis ollu tosi tärkeä neuvottelu uuden asiakkaan kans just sillo maanantaina. Mä jo...
  8. P

    Helmikuun inssipiinailijat ??

    :flower: kiitos teille!!! Tosiaan, me olisimme äärettömän onnellisia yhdestä... Tajusin just et mul on myös valkovuotoa (jota ei ole ollu moneen vuoteen), juoksen vessassa vielä useammin kuin normaalisti ja äsken nukuin kaksi tuntia... mutta saa nyt sitten nähdä. Päätin etten puhu näistä...
  9. P

    Helmikuun inssipiinailijat ??

    mie pomppaan tuolta tammikuun clomisteista tänne... kun mikään ei tuntunut tehoavan, niin sitten sainki pistellä itseäni lisää...ja lisää... ja kuinkas ollakaan, viime viikon perjantaina oli tämän kierron 6 ultra ja yhtäkkiä follikkeleja olikin NELJÄ. :o Irroituspiikki la ja maanantaina 29.1...
  10. P

    Yli 30-vuotiaat?

    Minä myös.... itse 31 ja mies 35. Yritystä 11 vuotta.... hoidossa menossa clomifen + menopur, munasarjojen polttohoito helmikuussa mikäli tässä kierrossa ei tule tulosta...
  11. P

    ^Tammikuun clomistit^

    Toivotaan niin Ruttunen!!!! :hug:
  12. P

    ^Tammikuun clomistit^

    Juu....mä olen myös joutunut tuon abortti asian kans tekemisiin viime viikolla... eikö vaan ole järkyttävää, miten me täällä ei muuta toivotakaan kuin että raskaus alkais meillä kaikilla - ja samaan aikaan se on toisten suurin harmin aihe.... Vaan mä tein äsken omenahyvettä ja söin vielä...
  13. P

    Lapsi yksin, vaikka parisuhteessa

    :hug: VOIMIA sinulle uuteen elämään.... :flower:
  14. P

    Tahtoo Lapsen!!!!

    Niin ottaa päähän tosiaan..... miksi juuri meille ei tule? Miksi toisille tulee vahinkoja kun mekin on jo kohta 11 vuotta yritetty eikä mitään tulosta tule? Usein teidän tekstejä lukiessa mietin,miten paljon monilla teillä on vielä tuskaa edessä jos teille käy samoin kuin meille, että vuodet...
  15. P

    ssg-tutkimus

    Hei,en halua pelotella, mutta itselläni tutkimus oli ihan hirveän kivulias. Enkä ole mitenkään kipuherkkä, eivätkä kuukuatiset tunnu juuri mitenkään. Enkä erityisemmin edes loppujen lopuksi jännitäänytkään. Eika mulla ollu mitään tukoksia.. Jälkeenpäin olen ajatellut, että josko se hoitaja...
  16. P

    Hoidoista kun raskautuminen onnistuu mutta ei jatku

    Ainakin pco kyllä voi olla, itse asiassa on tutkittu juttu että pco-naisilla on normaalia enemmän keskenmenoja, näin sanoi lääkäri. Mene ihmeessä tutkimuksiin, kyllä ne siellä sitten kertoo miten niissä edetään... :hug: voimia, niitä tässä tarvitaan kaikki, oli syyt mitkä tahansa...
  17. P

    Yksityiseltä julkiselle

    Meillä nyt niin, että yksityinen lapsettomuuslääkäri laittoi lähetteen leikkaukseen julkiseen sairaalaan. Vain leikkaus tehdään julkisella, sen jälkeen jatkamme taas yksityisellä....
  18. P

    ^Tammikuun clomistit^

    :flower: Kiitos toivosta.... Kävin itse tänään sairaalan polilla ja olen vieläkin ihan hämmästynyt, miten asiallinen se lääkäri oli... sama tosi vihainen mies jonka luona kävin muutama vuosi sitten olikin nyt tosi ystävällinen ja suorastaan kannustava. :o Ihmeissäni täällä nyt sit olen...
  19. P

    ^Tammikuun clomistit^

    Hip! MInäkin tänne.... Johan ne sitten tulivat.... tänään jo kp 2 ja huomenna taas clomit kehiin... nyt annoksella 3 / pv... mä en usko että ne mitään nytkään vaikuttaa---paitsi sivuoireita... ;) ÄÄRETTÖMÄN helpottavaa muuten lukea teidän muidenkin unettomuudesta... mä jo luulin että mulle on...
  20. P

    * Joulukuun clomistit *

    VOIHAN sanonko mikä.... olen kirjoitellu tässä ketjussa...vaan en sit loppujen lopuks päässy edes clomeihin koko kuussa - terolutit loppui tasan 14 päivää sitten - eikä tätiä näy missään!!!!! Rinnat on ollu 8 päivää arat kuin mitkä ja vatsa jo ainaki 5 päivää sellainen että täältä tullaan ihan...

Yhteistyössä