Hakutulokset

  1. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei Henrietta! Olipa kurja uutinen. Ja mullakin on kurjia uutisia tän komian maaliskuun päätteeksi. Mun piti tulla Untuvikolle ja Luralle piinailukaveriksi, mutta ei, ykskään neljästä alkiosta ei lähteny jakautumaan sulatuksen jälkeen. 2 ICSIä, 12 alkiota ja kaikki kuolee 3-4 päivänä...
  2. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hah! HAVINA <3 tämän kö oisit tiennyt siinä punktion jälkeen, turhaan masistelit ;) Onnea onnea !!
  3. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi onnea paljon HENRIETTA, FIBBIS, HAVINA ja LÄITI!!! Kylläpäs tuli hyvä maaliskuu! \o/ Ja pahoittelut NENNALLE :( RISUKASA on kyllä erikoista kohtelua sinulle siellä klinikalla?! Minulta kysyttiin heti ensimmäisen ICSIn PASissa että siirretänkö 2 vai 1. No ei siirretty yhtään ku kaikki...
  4. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No niin, siellähän oli MANDALAN ja PATSULIN negat ja DEJA :( Lämmin osanotto suruunne. Voimia ja rohkeutta. Se on niin kohtuuton temppu elämältä. :( Tervetuloa uudet! Kyllä täältä niitä plussiakin tulee, vaikka valitettavasti huonot uutiset on yleisempiä..
  5. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Retikka on ollut vähän pitkällä viikonlopulla ja oon monta sivua jäljessä! Otan keskustelusta vielä kiinni, mutta VOI KIITOS JÄNNÄÄ mun päivittämisestä listaan! Oikein meni. Tänään tai huomenna pitäs kuukautisten alkaa jollei kierto veny. Näpiälle menee ton pääsiäisen kanssa.. HAVINALLE onnea...
  6. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    RIIMINI, MANDALA, RISUKASA . Kyllä. Juuri noin. Ajoittain on hyvä fiilis ja välillä sivulliset kärsii mun pahasta mielestä. En oo koskaan oikeen ollu lasten kans tekemisissä kun oon suvun kuopus, mutta nyt en yhtään jaksa leikkiä kahvikutsua jonku toisten lasten kanssa. Eräätkin kummilapsen...
  7. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    ONNEA ZOONA JA VIIVA!!!!! <3 <3<3 Aivan ihanaa, että teillä onnistui!! :D Ja HAVINA älä jätä meitä <3 kiva kuulla susta! Mä oon lukenu ja seurannu teitä, tietysti, en vaa oo jasanu mitään kommentoida täältä välikierrolta. Tympäs niin helkkaristi se nega ja toivo meni ja oli persiistä...
  8. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jess!! Elonmerkkejä NEITIstä!! Miten voit?!! :hug: Tervetuloa Laura ja Epplu. Tinjami pidetään peukkua ja onnea pakkasihmeestä! :flower: Ja Riimini!! Pidetään peukkuja, että verikoe antaa hyvän tuloksen ja tuo haalistuminen testissä johtuis aivan jostain muista asioista...
  9. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Sielähän on Mandalalla jo kraapaassu?! Ei varmaan kauheesti lohduta, mutta sentään läheltä piti-tilanne, että jotain on yrittäny tapahtua? Nooouuuuuu Flow!! Miten se nyt noin aikaisin :( Ja perässä tullaan! Menkkakivut alko eilen ja tuhruvuoto myös.. En mä viimekskään selvinny soluineni...
  10. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hedelmiina ja Flow? Miten menee, onko uutisia!? Ja miten Hedelmiinan hyperi? Oletko jo toipunut?
  11. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei Neiti!! Mitä ikinä se onkin :'( Kurjaa, että katoat, olit niin reipas ja aktiivinen täällä. Voimia nyt! :hug: Ja voi kurjaa Nenna, Sofi ja Mandala. Niin siinä tosiaan tais ittellekin käydä, että suru ja vitutus vaihtui välinpitämättömyyteen ja sellaiseen turtaan oloon. Mikä sekin on...
  12. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei MANDALA :( Voi ei. ja NENNAlle malttia, kyllä niitä plussia on oireettomatkin saanu. Sitä mäkin tässä ittelleni hoen. Sullahan on vasta alkio ehtiny kiinnittyä! Jäitä hattuun ja jännittämään. Ja TIMJAMIN soluille reipasta viikonloppua! Tai oikeastaan kaikkien meidän soluille hyviä...
  13. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    HAH RIIMINI!! RASKAUTTAHAN SE SUN HYPERINTIESI!! :D haamulaisiahan ne! Ja pp8. Ihana uutinen!! Hyvä saldo VILJONKKA! Mä en kans tiedä onko se punktio vai pregnyl vai mikä sen ummetuksen aiheuttaa. Mutta kyllä siinä on harmillinen vaiva sen munasarjajomotuksen kyytipojaksi! Mulla menee ohi...
  14. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    HANNULIINI kyllä se suunnittelukäynti yleensä tulee. Katsotaan lääkkeet, keskustellaan vähän miten homma menee ja näytetään piikitys jollei ennalta tuttua. On sitäkin toisaalat tapahtunut, että inseminaatio muuttuu lennossa ivf:n.
  15. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    No jopas on hyperiä liikenteessä!! ZEMPPIÄ NAISILLE SINNE LETKUIHIN! Ei voi muuta sanoa kunettä nyt se ainaki alkaa helpottaa! Ei voi mitenkään verrata, mut mä oon hektisen arhes ja työstressin takia oikeen nauttinu tosta kolmen päivän sairaslomasta!! Ihanaa ku ei oo muita velvollisuuksia ku...
  16. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Noin, päivittää rätkäytin itseni piinailijoihin! Kaksi viikkoa hillitöntä kärvistelyä, kaksi alkiota, kaksi päiväisiä... Nyt on huomattavasti positiivisempi fiilis kuin esimerkiksi eilen jolloin googlasin kaikki "miten selviät lopullisesta lapsettomuudesta"-sivut. Toinen alkio oli tavallinen...
  17. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Menossa mukana: Nimi # yritys aloitettu # monesko lapsi # syy: ananias # 2011 # ensimmäinen Bonniemoi # 1/2011 # ensimmäinen # PCOS Cafe Latte # 2010 # 1. yhteinen # selittämätön Ellae # toinen # siittiöt EukkoI # 11/2012 # ensimmäinen # siittiöt/tutkimatta Fibbis # 01/2014 #...
  18. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    HAVINA sama täälä, oppikirjatapaus, 13/14 oli kypsää. Mutta ei lohduta yhtään. SPERMAN LAATU LASKEE ku lehmän häntä! Verikokeissa miehellä kaikki ok, kromosomeja ei tutkittu, mutta vuosi sitten tutkimuksissa ongelma oli vasta-aineet! Ainoastaan! Muuten oli viitearvojen sisällä, vaikka...
  19. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi täälä tapahtuu nyt niin paljon keskustelua! Ja paljon piinailijoita! Hyvä Neiti toi negaus-lista, sitäkin on kiva seurata, kun ihmiset negailee, että kuinka ne lopulta plussaa! Sellanen varmasti lohduttaa vähän itse kutakin siinä negan hetkellä. Voi kurjuus Saaga ja Talvetar...
  20. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Zemppiä RIIMI!! Ja voi surku KAISLA sun negaa :/ Malttia NENNALLE, kyllä se folli niin hyvältä kuulostaa, että varmaan sieltä se ovis tulee. Toivotaan että ihan pian ni päästään yhessä piinailemaan!

Yhteistyössä