Hakutulokset

  1. D

    parastapa laihtua imetyksen aikana...

    mä oon aina liikkkunu paljon,koko raskaudenja imetyksen myös.eikä kyllä ole maidontulo ehtynyt...olen siis lenkeillyt ja nyrkkeillyt,polkkenu fillaria ym,melkein joka päivä jotain.syön useasti mut terveellisesti ja herkuttelen parina päivänä namuilla ja syön kyllö pullaa ja jädeä ym kun kyläilen...
  2. D

    7.5kk vauva ei sustu ottamaan korvikketta tai velliä...

    kiitos vastauksisat =) kai se täytyy vaan lopettaa :( jotenki vaan kamalan ahistavaa,mut pakko opiskelun ym kannalta...eikun korvikeita ostelemaan...
  3. D

    7.5kk vauva ei sustu ottamaan korvikketta tai velliä...

    mulla siis ihana vajaa 8kk poika jota imetän.alottelen kuitenkin koulun kohta ja olis vierotettava ainakin osaks.ja poika niin touhukas et mielummin kokonaan...mut ei suostu ottaan,oon kokeillu kaikenmakusia ja merkkisiä vellejä,eri korvikkeita.nokkamukia,pulloa...ei.vettä juo kyllä.mutta ei...
  4. D

    Haluaako joku kuulla tosi paska äijästä ja kertoa,et miten olet mennyt ikinä tollasen kans..

    ja jätä ite siivoomatta.kokkaa muille,älä miehelles.älä pese sen pyykkejä
  5. D

    Haluaako joku kuulla tosi paska äijästä ja kertoa,et miten olet mennyt ikinä tollasen kans..

    no ei nyt sentään aina =) mut kyl luulen et moni mies laiska kotona...toki jos ylimieliinen ja röyhkee nii eri asia..ei oma mieskää tee
  6. D

    2 pientä lasta ja opiskelu - mahdotontako?

    Mä oon ollu ny äitiyslonmalla opintojen välillä ja kohta jään kotihoidontuelle ja palaan samalla kouluun.äyn iltakoulua.Mä hoidan lapsia ppäivät,mies illat.Saan kotihoidontuen ja opintotuen plus sitte miehen tulot.Me ollaan aina tultu toimeen vähällä eli tää on vaan tulojen kasvua meille=)eli...
  7. D

    Lasten hyvinvointi, vanhempien alkoholinkäyttö(apua)

    täällä yk alkoholistien lapsi joinka sukulaiset ym vaan kateli läpi sormien, ei usaltaneet ethä ilmoitusta..jos ólis niin olisin paljolta säästyny.muistele millasta ol asua siellä ittse, tee se :hug: ja muista et vanhempas varmasti heittäytyy marttyyreiks,syyttää sua ym,mut se on viina joka...
  8. D

    Kuinka usein teillä pienten vauvojen äidit on omaa aikaa?

    mulla 2 v ja 7 kk lapset ja aloin käymään treeneissä pari kertaa viikossa jo kn vauva vasta muutaman kk vanha.ja hyvää tekee.käyn myös lenkillä ja kamu käy mun luona ym.mä oon ainakki nauttinu siitä et saan olla kotona,on ihanaa kun ei oo kiire mihkään,saa kyläillä ja elää lasten ehdoilla.kyllä...
  9. D

    liikkuuks kaikkien 7kk jo???

    =) no onnekss ei olla ainoita.en oikeen ti millon muka ns.pitäs liikkua tai koskA pitäs huolestua.mut ilmeisesi ei tartte =) esikoinen nousi jo ite istuun tän ikäsenä ja seisso 8kk.tää kamu ei kyl ihan heti kävele :D
  10. D

    liikkuuks kaikkien 7kk jo???

    tuntuu et kaikkien menee jo kovaa,meiän poika ei juuri näytä kiinnostuvan =) kääntyy kyll ja nousee konttausasentoon ja muutenki nousee ihme asentoihin.muttei edes ryömi...
  11. D

    sosiaalityöntekijöitä???

    haluisin tietää onks täällä sossutätejä ja sellasia jotka oikeesti on päässy auttaan lapsia/perheitä?mitä koiluja ootte käyny ja mihin mun kannattaa hakeutua jos tahon tehdä työkseni jotain joka auttas päihdeperheiden ym lapsia?
  12. D

    Äiti ei tiedä mitä tekisi...

    mä en ainakaan suosittelisi kotiin hoitajaa tai ainakaan pitämään tyttöä vaan kotona vielä pitkään.joa kerran on noin kiinni ym niin ei varmaan ole paljon ollut hoidossa sukulaisilla tms?oikeesti,lapsi tarttee myös eroa vanhemmistaan...täytyy saada mahis olla muiden lasten kanssa myös yksin ja...
  13. D

    Joka päivä tiuskimista

    =) :hug: siis ite just mietin et oonko ihan kamala äiti :ashamed: kun tänäänkin tuntuu olleen hirvee päivä,aika paljon korottanu ääntä ym :/ mut kyl se on ihan normaalia =) jos syystä sanoo eikä turhaan huua koko aikaa.eikä käy käsiks!niin on hyvä äiti =) pitäähän lapsen oppia kaikkien tu...
  14. D

    Eikös perhepäivähoitajalla ole vaitiolovelvollisuus?

    mä olen ollut monessa päiväkodissa ja sielää aina haukuttu vanhempia selän takana ja sitten hymyilty ja lillitelty ovella...yäk!!!!!ja täällä pikku kylässä on paljon pph ja yksi mun kamu,aina puhuu kaikki asiat, alusta loppuun ja uks pph puistossa haukku lapsien vanhemmat ja marmatti lapsista...
  15. D

    Mua säälittää toi lapsi kun sanoi

    varman vaan harmittaa kun päivä ohi ja täytyy nukkua =) sano että huomenna on uus päivä taas,paljon aikaa leikkiä ja lukea =) :hug:
  16. D

    6 Kk Yö- Ja Päiväunet

    poika 6kk herää aamulla n.8.00 ja menee ekoille unille 10 maissa,nukkuu n tunnin tai puuoltoista.seit nukkuu siinä 14-15 aikaan kans saman verran ja illalla 18 aikaan yhet vielä.koitetaan siirtyä kaksiin uniin...menee yöunille 21-22 aikaan =)
  17. D

    minkä kokoisia vauvoja 5 kk

    poika 5kk ja 9300 g ja 71cm =)
  18. D

    inha kipu...

    no mulla on kyllä ollu närästystäkin,mut tää ei oo samanlaista,on sellanen jännä polte,pistävämpi tossa alempana.mulla on ollu sellasta aika-ajoin ja nyt enempi.oon lekurissa käyny aikoinaan monesti ja enää ei ees viiitti kun aina sama lekuri...jos tää jotenki liiittys sit närärstykseen?
  19. D

    inha kipu...

    kipua/kärvennystä tossa kohassa mistä kylkiluut alkaa,keskellä?onko muilla ollu?mitähän vois olla?

Yhteistyössä