Hakutulokset

  1. N

    .

    Onnea kaikille plussista ja vahvistumisia haamuille :love: Mä tein tänään tämmösen, dposta ei oikeestaan oo varmaa tietoa, mutta menkkojen pitäs alkaa su- ti akselilla. Näättekö te tässä mitää, vai onks mulla vaaleanpunaiset viivalasit päässä? Pahan olon takia tein testin. Rfsu:n herkkä..
  2. N

    .

    Täällä alkoi vuoto. Joten kp1 ja yk 16 :cry: Mä en varmaan enää koskaan saa vauvaa. Ihan paskat fiilikset.
  3. N

    .

    @hitvetti kyllä siinä jtn punaista näkyy! Nyt vaan "punastumista" lisää :whistle:
  4. N

    .

    En oo vielä lääkärissä käynyt. Se vuosi tosiaan tuli täyteen,niin kai sieltä puolelta vois pikkuhiljaa jtn apua saada. Taitaa sieltäkin tosin tulla neuvo laihduttaa heti ensimmäisenä. Mutta toi aspiriini täytyykin kokeilla ens kierrossa. Ja punaviini :p Oon syönyt kans monivitamiiniä, rautaa...
  5. N

    .

    @Miina- Onnea :love::love:
  6. N

    .

    Pitkästä aikaa täällä taas lueskelen teidän juttuja. Mulla tosiaan on nyt 15 kierto menossa,yli vuosi nyt siis jo yritystä takana. KP 20/28 ja dpo 6 En oikeen jaksa enää innostua mun tuntemuksista,kun petyn sitten vaan taas tosi kovin kun vuoto alkaa. Kaikennäköisiä "kikkakolmosia" tullut...
  7. N

    .

    Täällä kp1 ja yk 5 Ihan puskista ilman kipuja alkoi vuotaa. Mutta vuotaa ihan kunnolla. :cry:
  8. N

    .

    Mä tein huvikseen ovis testin, ku niitä kaapissa on... Yllättävän vahva, tosin on se ennenkin ollut tarkoittamatta mitään(n)
  9. N

    .

    @Appelsiiniomena kiitos Tsempistä. Tän kierron yritin etten testaa ajoissa, ja sit ku menin testailee ni tää on yhtä tuskaa. :cautious:
  10. N

    .

    Mun lämpökäyrä heittelee ees taas. Nytkin lämpöä 37.o_O Taidan tulla kipeeksi vaan. Toissapäivänä sain haalean haamun testiin, mutta eilen aamulla ei näkynyt mitään. Illalla taas herkkään ilmestyi joku toooooooosi toooooooosi haalea viiva ja tänään en oo testannuytkaan. Todella huono olo koko...
  11. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tässä mun lämpökäyrää. Ei niin mitään käryä oviksesta..
  12. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp 25/29 Dposta ei tietoakaan.. mun ei pitäny testailla ennenku myöhässä MP tästä?
  13. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    MP tästä? Kp25/29 Dposta ei tietoa... Ja mun ei pitänyt ees testata ennenku myöhässä mutta kuinkas kävikään...
  14. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ihana plussa-aalto käyny täällä. Mulla on nyt dpo 2-4 jotain siltä väliltä.(n) En siis tikuttanut tässä kierrossa ollenkaan joten ihan en oo varma. :LOL: Ja hyvältä näyttää @äiti_82 (y) Niin hirvee stressi ollut nyt tässä,että tuskin tärppää tää kierto. Siirryin jo seuraavaan ketjuunkin. Mutta...
  15. N

    .

    Täällä dpo 1lämpöjen ja tuntemusten mukaan, joten voi lisätä piinailijoihin. En tässä kuussa tikuttanut ovista ja päätin etten ees testaa kun vasta sitten kun myöhässä. LA menis kyl viel joulukuulle, mutta ihme jos nyt tärppi käy. Hullu stressi ollut ja vasta yk 4. Edelliset loppuun menneet...
  16. N

    .

    Kp 7/29 yk 4 Hyppään tänne ketjuun myös!
  17. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ihanat viivat @Nadine88 :barefoot::love:
  18. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä kans siis tykkäsin pakkauksesta. Ja aion ottaa jos tärppi käy. Tylsää oviksen odottelua täällä. Joko @Nadine88 on testannut leffaviivat? Vai siirtynyt kokonaan odottajien puolelle? Tsemppiä piinailijoille!
  19. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mitäs mieltä uudesta äitiyspakkauksesta?
  20. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    :cry:Hanat aukesi. :cry: Päivän myöhässä.

Yhteistyössä