Hakutulokset

  1. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea plussasta @millionnea , toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun saakka(y):love: @Voyage oletteko jo päättäneet hakeudutteko yksityispuolelle nyt vai myöhemmin? Mä ajattelin, että olisi hyvä mennä nyt ennen kesätaukoa ensikäynnille, jos vaikka tulisi jotain vitamiinikuuria tms syötäväksi...
  2. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @justhope voimia. Niin tuttu tunne. Mä myös toivon, että edes haamuviivan saisin, niin tietäisi kiinnittymisyritystä olevan, mutta ei. Melkeen 7 vuotta yritystä, ja 3 IVF:ää, puhdasta negaa. Niin vaikea enää uskoa, että ikinä tärppäisi. Kiitos @Domi tiedoista. Lääkärin nimellä löytyi paljon...
  3. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos @Domi tsemppauksesta. Hyvä tietää, että ultrat voisi onnistua omalla paikkakunnalla. Asutaan täällä toisella puolella Suomea, joten Lappeenranta on liian kaukana. Varmaankin Helsinkiin päädytään, jos yksityisen hoitoihin lähdetään. Vaikka matkaa on paljon, on sinne kuitenkin hyvät...
  4. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kovin tuttuja ajatuksia ja tunteita @justhope ja @Voyage . Mulle siirrettiin julkisen puolen viimeisen hoidon viimeinen alkio, 5-päiväinen ja lääkärin mukaan oikein hyvä alkio. Nyt pp 7 ja puhdasta negaa. Voihan se vielä muuttua, mutta voisi kyllä myös jo näkyä.. Olin toivonut saavani...
  5. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Toiveitakovain80 Onko sulla menossa stimulaatiokierroksen jälkeinen kierto? Mulla 1. ja 3. stimulaation jälkeen kierto oli ihan sekasin ja kesti yli 50 päivää. Molemmilla kerroilla sain myös väärän positiivisen tuloksen ovulaatiotestiin, mitä ei ole tapahtunut ikinä muulloin. Mutta sen pitkän...
  6. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mahtava juttu @Wintersun (y) Ja @Rusakkonen hyvältä kuulostaa! Työkuviot osaa kyllä olla hankalia yhdistää hoitoihin, mutta hienoa, että uusi työnantaja on ymmärtäväinen!
  7. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Wintersun pahoittelut, että hoito taas siirtyy. Toivottavasti kuitenki saat ensi viikolla hyviä uutisia ja pääsette sitten huhtikuussa vihdoin viimein aloittamaan hoidon. On kyllä varmasti raskasta, kun monta kertaa hoidot siirtyneet. Tsemppiä @Nipsu_78 pistelyyn. Kyllä se toiveikkuus on...
  8. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi @Domi :love: kyynelsilmin täälläkin sun viestiä luettiin. Sydämenpohjasta onnea teille:love::love: Ja miten paljon toivoa sun kirjoitus toi omaankin tilanteeseen! Totta puhuen epätoivo on iskenyt monta kertaa, kun on tuntunut, että plussanneisiin pääsee vaan ne, joilla jo ennestään on lapsia...
  9. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos @marrasmai tsempeistä ja omien kokemusten jakamisesta! Ehkä meilläkin vielä on toivoa, vaikka aika epätoivoinen olo välillä onkin. Raskaankuuloinen on ollut teidänkin taival ensin pitkään hoidoissa ja sitten lapsen sairauden kanssa. Onneksi teidän tyttö on osoittanut sitkeyttä ja...
  10. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Wintersun Toivottavasti nyt vihdoin saatte hyviä uutisia ja pääsette aloittamaan hoidot(y) @millionnea Mitä vitamiineja olet syönyt, jotka vaikuttaneet kierron lyhentymiseen? Onko sulla ollut kuinka pitkä kierto? itsekin toivoisin saavani kiertoa vähän lyhyemmäksi. @marrasmai Oliko teillä...
  11. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    On tämä kyllä sellaista tunteiden vuoristorataa. Yksi päivä meni itkiessä hoitojen loppumista, ei siis kahden alkion siirto tuonut meille plussaa. Eilen kuitenkin sain tiedon, että suureksi yllätykseksi saatiin yksi pakkaseen. Voi kun tämä pieni sitkeä sissi yllättäisi vielä toisenkin kerran ja...
  12. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut @Toiveitakovain80 negasta. Kiitos @Domi , kun kerroit noista uusista testeistä. Joku tuonkaltainen vika mullakin täytyy olla, kun ei vaan alkiot tartu. Menossa on pp 8 ja puhdasta negaa. Näinkö tässä taas käy:(
  13. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onko ERA-testistä saadusta tiedosta hyötyä muussa kuin lääkkeettömässä PASissa? Mulle on tehty vain tuoresiirtoja ja lääkkeellinen PAS, joten ei taitaisi testistä löytyä selitystä mun tapauksessa?
  14. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut kaikille negan saaneille. Teitä on nyt ollut valitettavan monta :(En ole ehtinyt palstalle hetkeen kirjautumaan, mutta taustalla kuitenkin teidän tuloksia seurannut ja jännittänyt. Täällä aloitettiin piinailu. Siirrettiin 2x 4-päiväinen alkioliiman kera. Pari jäi vielä...
  15. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Lallastiina kyllä noissa munkin silmään haamuviivaa on. Ehkä se viiva siitä vielä lähtee vahvistumaan(y) Mä en ole ikinä saanut mitään muuta kuin puhdasta negaa, joten kyllä tuossa jotain täytyy olla meneillään @Taigariina Onnea plussasta!
  16. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos vastauksista! Kyllä mä siellä klinikalla ajattelin, että selkeä yhteisymmärrys oli lääkärin kanssa pistosten ajankohdasta, mutta sitten kuitenkin aloin miettimään, että puhuinko nyt varmasti illasta vai ajatteliko lääkäri mahdollisesti mun pistävän aamuisin. Tämä epäilys itselle tuli...
  17. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pikainen kysymys.. mihin aikaan olette pistäneet stimulaatiopistokset, illalla vai aamulla? Mä oon aina pistänyt illalla. Tähän hoitoon en saanut ohjeistusta, mutta vanhan kaavan mukaan olen iltaisin pistänyt. Jäin nyt vaan miettimään, kun mulle määrättiin yksi ylimääräinen jarru irrotuspiikin...
  18. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @justhope mun on pitänyt myös Gonapeptylistä kysellä kokemuksia. Päänsärkyä en ole huomannut, mutta mulla on kaikissa siirroissa ollut hirveät mahakrampit samana iltana, kun ottanut gonapeptylin. Onko kellään tämmösestä kokemusta? Voihan se olla sattumaakin, ettei välttämättä lääkkeeseen liity...
  19. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Lallastiina pahoittelut, että pakkaseen ei mennyt mitään. Meidän edellinen hoito meni samalla tavalla, ja ihan hirveä pettymys oli, kun ei pakkaseen saatu edes yhtä. Se on jotenkin niin kovaa hommaa, jos pitää jo pari viikkoa punktion jälkeen kääntää katseet uuteen hoitokierrokseen...
  20. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei naiset! Kaipaisin neuvoa. Mulla alkoi vuoto tänään n. klo 21. Lyhyen kaavan mukaan pistely pitäisi aloittaa 2. kiertopäivänä. Onko teidän mielestä 2. kp huomenna vai maanantaina? Ajattelisin, että ehkä vasta maanantaina, kun näin myöhään illalla alkoi vuoto? @Jantzu toivottavasti pettymys...

Yhteistyössä