Hakutulokset

  1. K

    150 000e, millaisen talon saa?

    Ainoa jonka luulen saavani on älvsby. Meidän rakennustaidot riittää. Maalamiseen, tapetointiin ja lattian laittoon. Kellään kokemuksia.
  2. K

    Nyt kyllä hieman jännittää/pelottaa.

    Tunnin päästä ois rintojen ultra. Ihan paniikki, että löytyykö sieltä jotain. On se kumma, että kaikki huoli kasaantuu yhdellä kertaa. Hometalon epäily, miehen työttömyys, jatkuva sairastelu. Toivon mukaan tänään ois yks huoli vähemmän =)
  3. K

    Kuinka pitkään lapsi voi olla flunssass?

    Meillä nyt 6pvä menossa esikoisella. Melko rasittavaa kaikille osapuolille, noin pitkä sairatelu
  4. K

    päivähoidon alkaminen ja sairastelun lisääntyminen?

    Onko monella sellaista kokemusta, että kun lapsi aloittanut päivähoidossa, niin sairastelu lisääntyy huimasta. Osasin toki odottaa, että kyllä se sairastelu lisääntyy, mutta ihan niin, että täysin terveitä päiviä tämän 3kk aikana on jotain 10 ja jatkuvasti on nuha, yskä. Ja vähintään kerran...
  5. K

    Poskiontelotulehdus, meneekö itestään ohi AINA?

    Mietin tässä, että mulla nyt taitaa olla bakteerin aiheuttama tuo poskiontelotulehdus, mutta en niin millään haluais antibiootteja ottaa. Viimesen antibioottikuurin jälkeen oon ollu joka kuukaudesta aina puolet räkätaudissa ja ennen tuota antibioottikuuria taas ollu kerran puoleen vuoteen...
  6. K

    Ja kun en tajua edes bussiaikataulua!

    Siis ihme imbesilli oon. Kun en tajua yhtään miten tuota paikallisliikenteen aikataulua luetaan :headwall: http://www.heiskasenliikenne.fi/ Siis lähinnä en tajua tuota, että koska se bussi on perillä linja-autoasemalla, kun sitä ei tuohon ole merkitty (vai onko?) Vai olenko tajunnut...
  7. K

    Millä kissan ripulia helpottais?

    Kissalla hieman maha löysällä ja kakkailee nyt minne sattuu. Ei ole syönyt mitään normaalista poikkeavaa. Milläs sitä osais helpottaa, vai onko tuollaseen vaivaan mitään apuja?
  8. K

    Kierukasta ja sen asettamisesta?

    Mulla ois siis nyt perjantaina aika ollu, että se asetettaisiin ja no, ei ole kuukautisia kuulunut. On melko epätodennäköstä, että raskaana olisin, mutta kun kiertopäivät on sekasin, niin minkäs teet, ei pysty koskaan olemaan varma, että osuuko aika oikeaan. Eli onko kenellekään asetettu...
  9. K

    Enchiladaan mitä täytettä olette laittaneet?

    Otsikossa olikin jo koko asia =)
  10. K

    Miten peili kiinni seinään?

    Ne peilin omat kiinnityskoukut, on sellaset, että lapset saa tiputettua, kun rämistävät sitä, tuo kuopus varsinkin.
  11. K

    Duunari, akateeminen ja?

    Mulla on nyt hieman käsitteet hukassa. Eli meneekö se näin, koulutusten mukaan: Duunari on näitä, joilla on toisen asteen tutkinto tai sitten ei koulutusta ollenkaan, vai? Akateemikko on sitten yliopistotutkinnon käynyt? Onko amk:n käynyt sitten millä nimellä kutsuttava?
  12. K

    Kun mulla ois oppikirja vuodelta -78

    Niin kuinkas kriittisesti minun sitä pitäs tutkailla, kun kyse on äitiyshuolto ja naistentautien sairaanhoito kirjasta. Tietenkin nyt tiedot osittain on mennyt vanhaksi, mutta anatomian osiot tuskin ovat kauheasti muuttuneet ja sairaudet, vai? Mutta oisko jollain sellasta vertailun vuoksi...
  13. K

    Huono olo, kun yrittää tehdä tarkkaa työtä?

    Onko kellään muulla? Päättelin mattoa ja tein solmuja siihen pidemmän ajan ja heti jo ensimmäisiltä solmuilta alko etomaan ja pää meni sellaiseksi tunkkaisen juilivaksi. Hikeä pukkas. Samanlainen olo tulee, kun tietokoneella istuu tai ylipäätään jos tekee jotain tarkkaa ja ei makaa samaan...
  14. K

    Meillä on jonkinverran omintakeinen kissa =)

    http://www.aijaa.com/v.php?i=2074627.jpg Tuossa asennossa se hengailee aina, se on sen normijuttuja :D
  15. K

    On se vaan niin epäreilua

    :/ Meinaan kun eilen maistelin boolia pikku hiprakkaan asti, lopetin sen jo puol kymmenen aikaan ja sen jälkeen join vain vettä ja syöpöttelin, niin siltikin mulla on krapula. Amatööri kai :x
  16. K

    Ompelukoneen vioista tietävät?

    Kone tekee hyppytikkejä. Neulan vaihdoin, yritin puhdistaa nukasta konetta. Eipä vaikuttanut nuo temput mitään. Ja kokeilin eri kankaille ja eri säädöille ja kaikilla noista eri tyyleistä (siksakit, suorat jne.) tekee noita hyppytikkejä. Osaisko neuvoa?
  17. K

    Miltä se korvatulehduksen kipu tuntuu?

    Kun mulla on tuosta korvan alta ihan tuohon henkitorven viereen sellainen kipuviiva, joka juilii ilkeästi. Mietin kyllä sitäkin vaihtoehtoa, että mahdollisesti suussa todella kipeänä oleva afta jotenkin heijastaa sitä kipua tuohon, kun sattuu samalla puolen olevan. Vai voikohan se edes...
  18. K

    Mihin tarvii sen yleissivityksen?

    Aloinpa vaan pohtimaan. Kun ajatellaan siis tällaisen yleissivityksen olevan sellainen, joka kaikilla pitäisi olla (toki monet ajattelee jopa erikoisosaamista yleissivistyksenä ) . "kuuluu yleissivistykseen, kyllä nämä asiat pitäisi tietää" on monesti se mitä kuulee. Oletetaan että on...
  19. K

    Hormonkierukan asennus yksityisellä?

    Eli kuinka paljon teillä on maksanut? Oon nyt nimittäin jo väsymykseen asti taistellut, että joku sen mulle laittais ja nyt on tuloksena epävarmuus, että saako sitä kukaan asetettua. Kunnalliselle antoivat elokuulle lupauksen, että EHKÄ se lääkäritilanne silloin paranee, Katotaan silloin...
  20. K

    Mulla ois taas kysyttävää poskionteloista ja sarvikuonosta =)

    Mulla oli joku aika sitten (ei montaa päivää sitten) pää kipeänä, sillä tyylillä kun poskiontelotulehduksessa. No huuhtelin sarvikuonolla, niin loppu se pöhnänen kipu. Ja on ollut nyt muutaman päivän aivan normaalia nuhaa vaan, ei muita oireita. Tänään taas huuhtelin nenääni, kun tukossa...

Yhteistyössä