Hakutulokset

  1. M

    Jelypop hyytelö vanukkaat

    Meilläkin lapset halus sitä kerran kaupasta ostaa ja kukaan ei syönyt sitä loppujen lopuksi. Jokainen taisi yhden lusikallisen maistaa. Itsekin maistoin ja ei se kyllä mitenkään erityisen herkullista ollut :/
  2. M

    Koska muilla lähteny synnytykset käyntiin?

    ensimmäinen 37+0 toinen 36+3 kolmas 37+2
  3. M

    Palstatapaaminen MUUMIMAAILMASSA 19.6.2010...*mukaan lähtevät listattu* :)

    Täytyy laittaa mietintään :D
  4. M

    Lapsiveden puuttuminen. :(

    Paljon jaksamisia! :hug:
  5. M

    G.Osaatko tehdä hyvää ruokaa moniallergisille?

    No kyllä minä omasta mielestäni ihan hyvää ruokaa teen :D Kotona kolme moniallergista lasta. Välillä pitää kyllä oikein miettiä,et millä korvaa jonkun tietyn ruoka-aineen..
  6. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Pikaisesti kuulumisia :) Np-ultrassa käyty. Pikkuinen siellä kovasti pyöri ja hyöri :heart: Niskaturvotusta oli 1,1mm ja se verikoekin oli ok. Oli aivan ihana nähdä pieni sydämensyke ja nyt toivonkin,että pikku hiljaa alkaa tuo takaraivossa kolkuttava keskenmenon pelko väistymään. Ens...
  7. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Heissa pitkästä aikaa =) Liirah Todella mahtavaa,et pikkuinen löytyi =) Minun ystävälläni oli raskaudessa juuri samanlaista. Monta kertaa lääkärit sanoivat,että aivan selvä keskenmeno. Mutta vuoto loppui vähän ennen puolta väliä raskautta ja poika syntyi laskettuna aikana :) Lilli...
  8. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Pitkästä aikaa taas tänne kirjoittelemaan :) Huonoja uutisia saaneille :hug: On ollut niin kiireistä, kun meillä sattui kolmisen viikkoa sitten keittiössä vesivahinko ja tässä sitten ollaan yritetty asua ilman keittiötä. Nyt sitten pääsiäisen aikana mies sai tehtyä keittiön valmiiksi, kun...
  9. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Niin ja lisätään vielä,et laskettu aika on 12.11 ja synnäri on SeKs
  10. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    Mahtuisikohan mukaan vielä yksi :D Viikkoja olen teidän juttuja seuraillut, mutten ole uskaltautunut mukaan koska itsellä on keskenmenoja takana. Nyt alkaa kuitenkin tuntua,että pikkuinen pysyy mukana :heart: Neljättä lasta odotan ja itse olen 26-v. Alkuraskaus on sujunut ihan hyvin, mitä...
  11. M

    Gallup alkoholin käytöstä

    1. 26.v 2.Siideri 3.Kerran tai pari kertaa vuodessa juon yhden siiderin =) Eli voin melkein sanoa olevani absolutisti 4. 6.v, 3.v, 1.v 5.Kotona tai muualla
  12. M

    Kuinka monta lasta teillä on/toivotte?

    Meillä kolme lasta ja neljäs on haaveissa :)
  13. M

    Onko ok, jos ottaa nuorimman mukaan neuvolaan?

    Kyllä minullakin on aina ollut lapset mukana. Kun odotin nuorimmaista niin lääkärineuvolan ajaksi lapset jäi hoitoon jonnekin tuttavalle. Muuten yleensä kaikki lapset mukana
  14. M

    S-Pankista kyssäri

    Mun ymmärtääkseni S-pankki ei myönnä asuntolainoja, mutta pienempiä kulutusluottoja kyllä. Meillä on ifissä vakuutukset ja vakuutusmaksuista saadaan bonusta.
  15. M

    Millaista on elämä moniruoka-allergisen lapsen kanssa?

    Kyllä meillä eletään aikasta normaalia elämää, vaikka jokaisella kolmella lapsella onkin ruoka-aineallergioita.Ja kaikilla lapsilla eri ruokavalio, ainut yhteinen ruoka-aine mikä on pois on kananmuna. Kylään mentäessä minulla on aina omat eväät mukana.
  16. M

    minkä kokoisessa asunnossa asutte te, joilla 3 lasta ja 2 aikuista

    Meillä kolme lasta. Meillä on 270 neliötä. Todella hyvin mahdutaan :) Mahtuis vielä vaikka kuinka monta lasta lisää ;)
  17. M

    Vkolla 36+ synnyttäneet!

    Meidän keskimmäinen syntyi rv 36+3. Tyttö oli syntyessään 3840g ja 52,5 cm. Kolme päivää oltiin sairaalassa syntymän jälkeen. Keltaisuusarvot nousivat jonkin verran, muttei kuitenkaan vaatinut mitään erityista hoitoa. Tyttö söi hyvin ja muutenkin oli pirteä vauva heti syntymän jälkeen
  18. M

    Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

    Paljon voimia teille kaikille :hug:
  19. M

    Perheklubin huijaus, muistaako kukaan?

    Minä muistan jotenkin.
  20. M

    Ystäviä Lapualta

    Heips! Me asutaan tässä naapurikunnassa. Meidän perheeseen kuuluu poika -03 ja tytöt -06, -08. Itse olen 26-v ja mies 28-v. Uudet ystävät ovat aina tervetulleita =)

Yhteistyössä