Hakutulokset

  1. J

    kouluttamattomia?

    \ Mulla myös käytynä 2 vuotta kokkilinjaa ja puol vuotta lähihoitaja linjaa.. ens syksynä olis tarkotus toi kokkipuoli käydä loppuun kun tyttö on reilu 1,5v...
  2. J

    saako lapsen ottaa perhehuoneeseen yöksi??

    satakunnan keskussairaalassa luki että perhehuoneet on tarkoitettu ensimmäistä synnyttäville!
  3. J

    Miten pian saunaan synnytyksen jälkeen

    Heti ku sektiohaava oli parantunut, noin 2viikon päästä synnytyksestä
  4. J

    Monta lasta haluisitte?

    Yksi lapsi on ja yhden tai kaksi haluaisin vielä lisää. Olen 22v.
  5. J

    yleisesti kyselen vaan..

    Olen vaikka väsynyt on se millä kuvailisin itseäni mieluummin :(
  6. J

    kuka

    Heti kun jälkivuoto loppu eli noin 2,5 viikon päästä :p
  7. J

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    Tyttö, 2360kg, 45cm, rv 39+1
  8. J

    montako/miten menee?

    Yksi pieni neiti 10 viikkoa, minä 22(23 syksyllä) ja mies 21. Kotona ollaan koko konkkaronkka, mies valmistuu vasta koulusta 1.6 ja töitä yrittää etsiä. Tiukkaa on äitiyspäivärahan ja sossun rahojen kanssa. Kaikki rahat menee vuokraan, ruokaan, laskuihin ja bensaan. Harvoin jää ylimääräistä...
  9. J

    Oma nimesi?

    Niina Annikki
  10. J

    Miehesi nimi?

    Toni Mikael
  11. J

    ketään porista?

    En ole porista, asun n.40km päässä. Olen kyllä asunut porissa viitisen vuotta, vuosi sitten muutin pois. Itselläni on 2kk ikäinen tyttö. Jos kiinnostaa kirjotella niin osote olis unicorn82@netti.fi
  12. J

    kivun lievitys

    ilokaasu autto mulla tosi pitkälle ja epiduraali oli kyllä huippu. Mä en voi sanoa siitä mitään negatiivista, paitsi tietty se hirvee tärinä mikä siitä sit vissiin johtu, kaikki 4 tuntia mitä mä heräämössä olin niin tärisin, mut sain sit onneks sitä tärinän poisto lääkettä =) mitä ikinä...
  13. J

    Lapsivesien menosta?

    Mulla tuli raskauden aikana hirveesti valkovuotoa ja välillä sen oikein tunsi ku sitä lorahti housuihin, olin jo sairaalassa käynnistyksen jäljiltä odottelemassa josko jotain tapahtuis, lähdin kävelemään sairaalan kahvilaan. Tunsin kun jotain lorahti housuun, ajattelin että se on valkovuotoa...
  14. J

    Käynnistämisestä?

    Mulla oli proteiinit 4 plussalla, paineet suurinpiirtein samaa luokkaa, turvotusta ei kyl oikeastaan ollu. Passitti osastolle ja seuraavana aamuna käynnistettiin ja sitä seuraavana aamuna tyttö synty. Sanoivat kans etten yhdessä osassa lähde kotiin.
  15. J

    Tälllaisia kyselisin..

    Tehtiin minullekin kiireellinen sektio mutta viilto tehtiin kyllä vaakasuuntaan, ehkä se riippuu sit just siitä et miten kiire se vauva on saada sieltä pois. Kun mun tapauksessa ei kai tietääkseni ihan hirvee hengenhätä ollu. Mä olen luullu et pystyhaavaa ei tehdä nykyään enää lainkaan, luulin...
  16. J

    Synnytys Porissa..??

    Minä ainakin sain jotain lääkettä että vatsa alkoi toimimaan. Ilman että edes pyysin, en tiedä onko sillä vaikutusta synnyttääkö alakautta vai leikataanko.
  17. J

    Synnytys Porissa..??

    Kuvittelin et mulle jää hirveä pelko synnytyksestä ja jos tästä selviän niin en varmasti tee toista. Mut enää en edes muista miten kipeältä tuntu. Ja synnytyksestä on kuitenki vaan hiukan reilu 5 viikkoa. Vaikka leikattiin niin kyllä mä silti supistukset jouduin kestämään. Kun olin jo melkein...

Yhteistyössä