Hakutulokset

  1. A

    Joensuun seikkailusaari

    Näin hotellimainoksen missä mainostettiin hotelliyötä plus lippuja seikkailusaari risteilylle...yritin ettiä että mikä tämmönen saari on mut en löytäny..tulee vaa lisää tommosii hotellipaketteja. siis kysynkin että tietääkö kukaan millanen juttu tää on ja et pääseekö ilman hotellihuonetta...
  2. A

    lentokoneessa lapsen kanssa

    Voi olla et jossain on joku ketju samaisesta aiheesta mutta aattelin silti oman alotuksen laittaa.. =) Eli oisko jollakin vinkkejä miten saada lapsen (3v) korvat pysymään auki nousuissa ja laskuissa? Oon kuullu et juominen nousun ja laskun aikanan auttais..sit et nenäsuihketta suihkuttaa...
  3. A

    rakkula suussa

    huomasin eilen tolla mun pojalla rakkulan suussa. pitääkö mun vaa olettaa et se on tullu ku on vaik maistanu liian kuumaa ruokaa vai voiks kyseessä olla jopa joku tauti? tietääkö kukaan? Tutti ei kelpaa, mikä kylläkin on iha hyvä asia, ja ruokaa ei nyt mee nimeksikään.kylmää kurkkuu ja juustoo...
  4. A

    lactoter -ternimaito-maitohappobakteerikapseli

    Heips! onkos kellään kokemusta kyseisestä tuotteesta? Enoni vaimo toi tuollaisen purkin meille, tai siis pojalleni piti sitä syöttää josko auttais vähän tuohon vastustuskykyyn kun hoidosta tulee kaikki nuhat sun muut. mutta en ole uskaltanut antaa ku en tiedä kuinka paljon antaisin...Purkissa...
  5. A

    Lohjan seudulta

    Hei! Täälläkin oltaisiin seuraa vailla. Pojan 2v2kk kanssa koko kesä kotona ja ois kiva saada vähä seuraa...ja me ollaan keskustasta... =)
  6. A

    taaperon kävelystä..

    \ mun sisko ei koskaan kontannut mutta lähti kuitenki 8kk ikäisenä kävelemään..minä ja mun toinen sisko ollaan kontattu ja opittu kans 8kk i käsinä kävelemään..et meijän perheessä toi ed.mainittu *väite* ei pidä paikkaansa... :D
  7. A

    Pino myös kasikakkosille:)

    täällä kans yks vm -82..tuon elämäni miehen kanssa, syntynyt 04/05, asustellaan lohjalla. :)
  8. A

    Paljonko jäi kiloja raskaudesta

    vikan kerran ku kävin masukin kaa vaa´alla oli kiloja kerynyt n.21.kuitenki pikku herra oli aika pienikokonen, eli kiloja laitokselle ei jäänyt ku joku 5, eli 16kiloo jäi niiku ylimääräsii.. :ashamed: no mut nyt vuos ja 3kk myöhemmin toi jäljelle jääny 16kiloo on historiaa ja ja viel 5kiloo...
  9. A

    Huhtikuu 2005

    täällä syksyllä täytetään 24v (kolmenkympin riisi on jo iskeny :D ) ja etelä-suomessa, tarkemmin lohjalla asustetaan...
  10. A

    Huhtikuu 2005

    täällä poika syntynyt 17.4. jätkä on kunnon täystuho.. :D ja omaa tahtoo löytyy vaikka muille jakaa. :headwall: kävelemään opittiin 9,5kk ja nyt sit jo ollaan juostu aika kauan äitii karkuun.. :laugh: sanoja ei vielä tuu, tai tuli enne ku lähti kävelee,äittä, mut nyt seki on unohtunu.kissojen...
  11. A

    pituusennuste?

    1v neuvolassa kysyin pituusennustetta pikku ukolle, meillä sitä ei enää tietokoneitten tulon jälkeen oo tehty...mut neuvolantäti heitti kyl villin arvauksen et jos mitään tosi kauheeta ei tapahdu ni pikku ukosta kasvaa n.180cm...
  12. A

    Paljonko teillä katsellaan videoita? (1v)

    meillä ei lastenohjelmat vielä kiinnosta, ikää nyt 1v1kk. meillä musa tv pauhaa koko päivän, sitä herra kattoo jos tulee hyvä biisi. :D on oppinu et mitkä on hyvii biisei ja mitkä ei. juoksee toisest pääst kämppää kauheel vauhdilla jos herran korviin kantautuu joku semmonen kipale mistä...
  13. A

    Tuli pepun alla taaperoita? :D

    täältä löytyy yks terminaattori..hyvä jos saa vaipan vaihettuu ja vaatteet päälle, sitä enempää ei olla kyl paikoillaan...kaikki pitää levittää ja kaikkeen pitää koskee... :kieh: syliin jos ottaa ei kerkee ku sekunnin olla sylissä ku pitäs taas päästä lattialle ja *painuu hommiin*.. :laugh...
  14. A

    äiti on vähän väsynyt

    taas yks huuto yö takana..aloin vaa miettii et jos toi huutaminen johtuu hampaista ni eiks sen huutamisen pitäs sit olla toistuvaa? tää huuto ajottuu aina 00-02 välille, viime yönä huuto alko 00.15 ja loppu puolen tunnin päästä siitä..ei tietenkään kokoo aikaa huutanu vai oli nukkumassa...
  15. A

    äiti on vähän väsynyt

    tää on nyt kestäny viikon verran...sitä enne on poika nukkunu kiltisti koko yön..lopetettiin tos kolmisen viikkoo sit pullon käyttö, eli yö syötöt herra lopetti kans.mut nyt sit parina yönä on kelvannu maito mut parina ei.yks yö olin vaa nii rätti et en jaksanu ees sängystä nousta, jätkä huus...
  16. A

    äiti on vähän väsynyt

    voikos joku vähä valaista asiaa et mikä nyt sit niiku herraa 1v1kk vaivaa... :D nää meijän yöt on nyt menny aiva sietämättömiks..huutoooooo!!! :'( esim. viime yö...jätkä meni ihan normaalisti nukkumaan, nukahtaa kiltisti ite.sit heräs 15vail2 huutamaan..huus ku päätä revittäis irti...menin...
  17. A

    taas kotona

    täällä sit sairastettiin kurkunpääntulehdus...oi että, oli se elämää...herral alko ääni viikko sit madaltuu ja sit la-su yönä tuli ekat hengenahistukset...se oli sit yhtä itkuu ku ei pikkunen saanu kunnolla henkee..no sunnuntai iltana mentiin sit päivystykseen, missä saatiin maskilla höyryy ja...
  18. A

    LOHJA-LOJO

    täältä löytyis seuraa...ei noita *lapsellisii* kverei oo viel kauheesti ni ois kiva saada pikku herralle touhu seuraa ja äipälle juttu seuraa... :D mä oon 23v ja herra on syntyny 4/05 alexa@luukku.com
  19. A

    LOHJAN ÄITEJÄ?

    täältä voisi löytyy kahvitteluseuraa... :hug: äiti 23v ja poika 4/05 ja leikkiseuraa pojalle olisi kiva saada... :D ja äipälle juttuseuraa... B) alexa@luukku.com
  20. A

    Kaikki pienten lasten äidit UUDELTAMAALTA

    Äiti 23v ja poika 4/05 ja Lohjalta... :hug:

Yhteistyössä