Hakutulokset

  1. M

    apuva, passiasiaa!

    mulla olisi nyt viikonloppuna tallinnanreissu edessä, mutta mun passissa on vielä vanha sukunimi, kun oon siis mennyt naimisiin.. pääsenköhän ollenkaan reissuun? olisi kiva jos joku osaisi auttaa..
  2. M

    häälahjalista stockmannilla..(kysymys)

    joo, mä olen vähän pöljä :ashamed: kaverilla siis häälahjalista stockmannilla, ja mua askarruttaa miten se toimii... eli siis poistuuko siitä listalta ne tavarat, jotka joku on jo ostanut? mietin vaan, että mitä jos moni valitsee listalta saman lahjan :snotty:
  3. M

    hernekeittoa 6.5kk

    Niin voiko antaa tuon ikäiselle vauvalle itsetehtyä hernekeittoa, siis ei purkkihernaria? Maustan vasta kun tiedän että voiko antaa..
  4. M

    Naiseus hukassa

    Heip! Mikä neuvoksi? Kaipaan kovasti huomiota mieheltäni siis sänkykamarin puolella..Nettiseksi ym. kiinnostaa ja luuleekin harrastavansa sitä tietämättäni. Miehelläni ei ole tapana kehua, sanoa kauniiksi tai muutenkaan osoittaa että voisi haluta JUURI miinua. Eipä paljon enää itselläkään ole...
  5. M

    paljonko hcg arvo?

    heippa paljonko teillä on ollut hcg arvo heti raskaaksi tultuanne, minulla testattiin tänään 205,menkkat 2 pv myöhässä,luultavasti ihan hyvä,olisi kiva kuulla muidenkin arvoja =)ihanaa odotuaikaa kaikille!
  6. M

    peli-ilta lapsille

    Hiiviskettu Oy järjestää peli-illan lapsille la 2. pvä joulukuuta tiloissaan Helsingissä. Kutsun voi tilata osoitteesta info@hiiviskettu.fi. Tapahtuman aikana voi tehdä ostoksia huokeammalla ja kaikki lapset ovat tervetulleita pelaamaan.
  7. M

    varastomyynti

    Mm. Maisatavaroita, Djecoa ja Mailegia maahantuova Hiiviskettu pitää lauantaina 2. pvä tiloissaan pelitapahtuman. Tilaisuuteen saa kutsun kirjoittamalla heille sähköpostia. Tapahtuman aikana tuotteita saa ostaa edullisemmin. Siellä on myös Barbapapatuotteita ja erittäin edullisia...
  8. M

    1 hammas lähtee

    Onko muita jolla kohta 5vuotta täyttävällä irtoaa tai on irronnut ensimmäinen hammas?? Poika tuli äsken mun luo ja sanoi, että hänen hammas heiluu, en ollut uskoa, kun on sitä niin monta kertaa aiemminkin sanonut, siis toivonut.. mutta heiluihan se ja kovasti, etu alahammas. Tuntuu oudolta...
  9. M

    Närästys ja imetys

    Mitä muita närästyslääkkeitä voi käyttää imetyksen aikana, kun Rennietä? Onko muilla tullut närästystä imetyksen aikana? Mulla ei aiemmin ole närästänyt, muuta kuin raskauden aikana ja nyt yhtäkkiä alkoi, kun vauva 3 kk. Mistähän voisi johtua? Kahvia ei ainakaan tule paljon juotua.
  10. M

    Pettämisestä!

    Mikä saa toisen osapuolen pettämään? Mulla on tällä hetkellä menossa tilanne, että mies ei kerro suoraan, että onko pettänyt. Kaverit ovat sanoneet, että ovat nähneet hänet toisen naisen kanssa. Eikä kyse ole vaan 1 tai 4 kerrasta. Vaan todella useasti. Miltei päivittäin. Mies viihtyy kotona...
  11. M

    kuinka monen mies lähtee inttiin nyt ma 10 pvä?

    eli siinäpä se kyssäri tulikin jo! meidän isukki lähteé ja menee sodankylään :'(
  12. M

    KARPPAAJAT auttakaas naista mäessä!! =)

    Aloittelin tuota vähä hiilarista diettiä paripäivää sitten ja sain vähän sekalaisia ohjeita.. Olen jättänyt perunan, viljat ja sokerin pois ja kuulin että esim homejuustoa ym rasvaisia juustoja sais huoleti syödä kun niissä on 0% hiilihydraatteja. Sen lisäksi ruuat sais tehdä voihin ja kermaan...
  13. M

    Apua karpaamiseen!

    pojan opettaja kävi just kylässä ja oli sitten upean näköinen!!! Oli yli 5kg laihtunut ja kertoi olevansa lääkäri antti heikki än kuurilla jota karppaamiseksikin sanotaan. voisiko joku kertoa miten tuo toimii, mitä saa syödä ja mitä ei? KIITOS :heart:
  14. M

    epätoivoista odotuksen odotusta!

    Ensin odota vuosi hoitoihin,odota jakaantuvako alkiot,odota onko mitään siirrettävää,odota piinapäivien kulkua..seuraavaksi odota alkuraskauden ultraa onko siellä vauva oikeasti.Mutta ei tähän odottaminen vielä pääty,odota vielä istukkatutkimukseen pääsyä rv 11 ja sen tuloksia vielä saa odottaa...
  15. M

    Pitkä viljely ja raskaustesti

    Rohkaiskaa hiukan...olen seurannut tuota maaliskuun ketjua mielenkiinnolla,kuitenkaan kirjoittamatta vielä.Halusin oman topicin :D Meille tehtiin icsi ja pitkä viljely,2 alkiota siirrettiin 21.3 kun olivat 8-ja 12 soluisia (punktio 17.3) Raskaustestiajaksi 31.3 eli 10 vrk siirrosta.Tämä on...
  16. M

    3-vuotiaan hatun koko

    Tarvitsisin apua lahjan ostossa: minkä kokoisen hatun ostan vajaa kolmevuotiaalle neitokaiselle? Tintun ihanasta pupuhatusta on siis kyse. Oma nappula on vasta puolivuotias, joten oman käden tietoa ei ole, enkä löytänyt tähän hätään kokotaulukoita netistä. Kiitos avusta!
  17. M

    Nurmijärven Röykkä

    Olemme menossa katsomaan tuolta asuntoa ja haluaisin tietää minkälainen alue on lapsiperheen asua?
  18. M

    Geisha- kuulista?

    Lantionpohja lihakset ovat minulla päässeet vähän retuperälle, joten jotain pitäisi tehdä. Olen yrittänyt niitä jumpata, mutta vähän huonolla menestykellä. Olisikohan noista kuulista apua? Kuulisin mielelläni kokemuksia noiden käytöstä. Mistä noita saa ostaa? Meidän tuppukylästä niitä ei...
  19. M

    Ehjiä öitä ilman unikoulua?

    Kirjoittelin jo tuonne vauvojen sivulle, mutta ehkä viisaampaa kysellä täältä... Eli onko jollakin kokemusta vauvasta, joka on oppinut tuossa vuoden kieppeissä nukkumaan ilman syömistä? Oma vauvani on 8kk ja syö yöllä monta kertaa (n.4 kertaa, jos lasketaan siitä kun vauva menee nukkumaan siihen...
  20. M

    Tule mukaan perhispalstalle

    :flower: Joka päivä pitäisi kuulla vähintään yksi laulu, lukea hyvä runo, nähdä joku oivallinen maalaus ja jos se olisi mahdollista, puhua muutamia järkeviä sanoja. - Johann Wolfgang von Goethe Ts...tervetuloa piristämään omaasi ja meidän muiden perheellisten tai sitä suunittelevien...

Yhteistyössä