Hakutulokset

  1. M

    Minun pojilla on hauskaa äidin kustannuksella

    :snotty: Mä olen nyt ajanu puolivuotta automaatti vaiheisella autolla ja päätin vloppuna et ajan tolla vanhalla pakulla kotiin :laugh: Muuten meni ihan hyvin mut ku piti jarruttaa niin sammu koko auto ko en tajunnu painaa kytkintä. Ja tossa pitää suorastaan seista ton jarrupolkimen päällä...
  2. M

    Onko teilläpäin alkanu kulkeen kulkukauppiaita?

    Minusta tuntuu et nyt on täällä lisääntyneet kaikenmaailman kaupusteliat. Joka viikko käy joku jotain kauppaamassa.
  3. M

    Miten saa voikukan pois vaatteesta????!!!!!

    :/ tympäsee melko paljon ku tyttö sotki mekkonsa voikukkaan ja ei lähde millään pois. ja ei ollu mikään halpa mekko ja vielä kummitädiltä saatu.
  4. M

    ja voihan höh!

    Ostin eilen pitkään haaveilemani tulostimen. Ja nyt olen innoissaan tulostanu lapsille värityskuvia, mut en läydä niitä värikyniä yhtään mistään. Olen ne laittanu viimeviikolla jonnekki talteen ku 2vee levitti ne pitkin lattiaa. Mut nyt ne taitaa olla ikitallessa. :snotty: En enään keksi...
  5. M

    On kait se pakko nousta ja lähtä katsoon mitä tuolla tapahtuu!

    Poika tuli näyttään et katso minkä mä löysin. Minun vanha lippis,laita pesuun se. Muuten äiti me siivotaan tuota varastoa,me tehdään uus järjestys. :o okei.
  6. M

    Tykkääkö joku näistä?

    http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23338&productId=216057&SellingFlag=SearchText
  7. M

    Oli pakko leikata tytöltä hiukset...vaivalla kasvatetut...

    :ashamed: Minua suorastaan itketti leikata ne.Ja tyttö vaan tuumas et nyt nää on hienot... Leikkasin pojilta koneella hiuksia ja jätin koneen pöydälle ja lähdin imuria hakeen. No neitipä oli ottanu sen koneen ja siinä oli pelkkä terä päällä,et ei ollu niitä irto osia. Ajo keskeltä otsaa lovin...
  8. M

    Onpa tytöllä vaatimukset

    Neiti 3,5v oli reissussa päivän ja ku tulivat kotiin niin oli tietty nukkunu autossa et en nyt saa nukkuun varmasti ihan heti. Huuteli tuolta -äitiiiiii minulla on nälkä,tee minulle popcorneja :snotty: Joo aivan juu. varmati tulee... :laugh:
  9. M

    tuota...moneenko ne kaupat on auki huomenna?

    :saint: varmaan sata kertaa kysytty. Mut moneenko ovat...Vai meneekö ne jo yhdeltä kiinni?
  10. M

    Meidän kone boikotoi tätä kakslussaa

    :| Aina menee jumiin netti ko tänne tulee. Onko muilla tällästä ongelmaa?
  11. M

    Fiksu poika meillä

    5vuotias pyysi maitoa. Ja mä aukasin jääkaapinoven ja kysyin et sinistä vai vaaleansinistä.Tarkoitin purkkeja. Poika tuumas et - mä otan valkosta maitoa. :whistle:
  12. M

    Lasten suksien ostosta kyselen?

    Olis tarkoitus ostaa pojille 4,5v ja 5,5v sukset. Ja ihan monolliset sukset. Ihan ummikko suksien ostajana kyselisin vähän ennakkoon et minkä mittaset ne pitää olla pituuteen nähden? Ja pitääkö niissä monoissa olla kuin paljon tilaa käressä? Prisma mainosti suksia ihan kohtuu hintaan? En nyt...
  13. M

    Ei kannata jättää sormia ovenväliin

    :| nyt mä tiedän kuin kipeetä se käy ku lapsillaki jää sormet/varpaat jonnekki väliin... Jätin auton oven väliin oikeankäden sormet. Rupesin vetään sivuovea kiinni ja etuovi oli auki ja se läsähti suoraan sormiin ku pidin toisella kädellä tukea. Turvoksissa vähän ovat ja mustelmilla. Ja vielä...
  14. M

    Ihana tämä lasten kirje joulupukille

    :heart: Äiti toivoo- 2 kauhaa, kahvipannun,kattilan ja kaulakorun :snotty: aamulla pauhasin ku olivat ottaneet kauhat ja kattilat et missä ne on. Ja toivat kaks kauhaa rikkinäisenä takas... Ja kahvipannuki joku aika sit hajos... Ihania :heart: Ja iskä toivoo - pyssyä ja...
  15. M

    On niin synkkää ja sumusta et mitä sitä tekis??

    Lapset ei suostu lähteen pihallekkaan. On jotenki niin ankia kelikin et suorastaan masentaa. ---lähtee lisään uuniin puita---
  16. M

    Hyvät kaksosten rattaat?

    Kertokaa kokemuksia. Myös nuista halvemmista merkkeistä. Ja mielellään sellasista jotka kulkee lumessa,sohjossa ja sorassa.
  17. M

    Haluatteko hyvän jouluisen jälkkäriohjeen?

    :p :p Nopee ja helppo tee puolukkarahkaa ja muserra sekaan piparkakkua. On muuten hyvää, Tänään syötiin lasten kans. Teen monesti puolukka rahkaa. Ja Puolukkajäädykettä niin ajattelin et tuohon jäädykkeeseenki vois passata tuo pipari :D Kokeilkaa.
  18. M

    Vorot oli käyny äidin lompakolla

    Ihmettelin et minne oli kavonnu kolikot minun lompsasta ku niitä oli aika määrä siellä hiluja. Kyselin pojilta 4v ja 5v et ootteko käyny äitin kassilla. Olihan ne. Tuumasivat vaan et siellä oli rahaa niin laitettiin ne säästöpossuun :whistle: Säästäväisiä poikia. Tosin olisin tarvinnu...
  19. M

    Onkohan ennen äitejä neuvottu niin et

    Kannattaa pitää vauvaa mahdollisimman vähän sylissä että ei tulee sylivauva.Ja ei saa joka itkuu reakoida. Ja ei saa opettaa hyssytykseen. ?? Eipä ole tullu koskaan kysyttyä. Mut aika moni vanhempi nainen on neuvonu niin että ei sais pitää sylissä ja joka kitinään ei saa reakoida. Ja ei...
  20. M

    onko/olkiko teillä imetyksen aikana valtava makeanhimo?!

    :| Tää on jotain ihan älytöntä. Kokoajan tekis mieli jotain todella makiaa. Ja janottaa ihan vietävästi. Minusta tuntuu et ei minulla aikasemmin ihan tällästä ole ollu mut nyt... Pitää kitata vettä kokoajan ja syödä porkkanoita ja omenia et vähän helpottais. Ei passaa ostaa karkkia tai...

Yhteistyössä