Hakutulokset

  1. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Hei! Enpä ole päässyt moneen päivään koneelle ja kännyssänikään ei ole nettiyhteyttä että oisin voinut aiempaa ilmoittaa... Meille syntyi pieni tyttö 21.11 klo 11.05 Rv siis 37+1. Kaikki meni nopeasti ja hyvin (vaikkei sillä hetkellä tuntunut) ja vauvalla kaikki kunnossa. Eilen kotiuduttiin...
  2. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Voi jepulis!! Must tuntuu et mulla tulee ny lapsivettä!!!!! Ihan yllättäen ja muutamia kertoja jo lorahdellu. Lähen ny näytille et onko sitä.
  3. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Ei näköjään vielä seuraavaa tonttusta maailmassa...vai oisko sittenkin mutta ei vielä meillä asti täälä tietoa :whistle: Mä oon tänään ravannu sokoksen läpi pariin kertaan kun oli noi asiakasomistajapäivät, mut eipä sieltä sen kummempaa mukaan tarttunu, jokunen lahjaksi menevä juttu. Väliin...
  4. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Oih! Onnea :heart:Garden hirmuisesti!!! Täälä jo hieman parempi mieli. Eilen puhuin oman äitini kanssa asista ja sen jälkeen tuli parempi mieli. Tajusin itsekin että asiat voisivat olla myös paljon huonommin, vaikkei se sinänsä yhtään lievennä omaa huolta. Mutta on jotenkin turhaa murehtia...
  5. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Heip! Ihan pikapikaa kattomassa mahdolliset vauvauutiset ja sit yks kysymys: Oma olo ei ole juuri kohentunut eilisestä, yön märehdin koko eilistä ultraa ja tänäänkin jo itkut tirauttanut. Ottaa aivoon kun en kertakaikkiaan osannut kysyä siltä lääkäriltä eilen siis YHTÄÄN MITÄÄN. Mä olin niin...
  6. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Nyt vain omaa napaa ja sen yritän mahdollisimman lyhyeks laittaa ku ei vaan jaksa... Polikäynti takana. Paska fiilis. Aivojen tilanne muuttunut merkittävästi. Tähän asti menty siis joka kontrollissa sillä samalla arvolla eli ei muutosta, nyt laajentuma tuplaantunut eli todella suuri...
  7. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Ai niin, tuli vielä mieleen... Eilen yritin vähän siistiä tuota rehevöitynyttä alapäätäni kun kerran tänään on se lääkärintarkastus, mutta siitä ei kyllä meinannu tulla mitään!!! Siis miten te muut onnistutte vai yritättekö edes?? :confused: Mä oon karvanen kuin apina :D ja mua kyllä vähän...
  8. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Voi adalmina !! Tsempit ja jaksuja hirmuisesti. Toivotaan ettet nyt kauaa enää joutuisi pikkuista odottelemaan. Se on niin kurjaa just se odottaminen!! : / Millis Mulla oli ainakin tokasta aika kovat jälkisupparit, mut eihän ne tietty ollu mitään niihin oikeisiin verrattuna. Mut siis ihan...
  9. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Huomenet! Höyhen mullakin molemmista meni limatulppa noin paria päivää ennen synnytystä joten kyllä se nyt sullakin on lähellä. Hyvä että oot saanut nukuttua, taitaa olla "tyyntä myrskyn edellä" nyt sulla sielä. Meidän muksut oli viime yön mummulassa ja en tajua kyllä itteeni kun en osaa...
  10. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Kairille teretulemasta!! Pakko heti aamusta tulla katsomaan onko mitään uutta esim. höyhenen suunnalta :whistle: Tai onhan täälä jo monta muutakin joilla alkaa lähtö läheneen. Kateellisena vaan luen teidän juttuja kun itekin haluisin kohta jo päästä kyllä nuuhkutteleen vauvantuoksua ja...
  11. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    New York Voi kun ikäviä uutisia :( toivotaan että isäsi pääsee vielä nauttimaan seuraavastakin lapselapsesta. Susimieli Mullaki väliin tuntuu tuleva ihan kauheesti painoo/vko ja sit väliin vähemmän mut mä luulen et se johtuu osin myös siitä moneltako neuvola aina on ku muuteki ihan...
  12. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Hillamalle tervetuloa mukaan! tirppa Musta tosi inhottavaa jos joku suku oikeen toivoo jotain tiettyä pappia ja sitten joku sanoo ettei tule koko ristiäisiin jos on se ja se kastamassa...ettei ite voi vapaasti valita. Mua ainakin niin risoo kun joskus joku miehen sukulainen esittää vastaavia...
  13. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Eipä ollut kummemaa neuvolassa. Ainoo mikä taas hirvittää on tuo paino...nyt tullut alusta +17kg. Ja sf-mitta pompsahti taas yläkäyrille kun 2.5vko sitten oli 29.5 niin nyt sit 32. Tai oikeestaan se terkka mittas eka 32.5 ja sit sano että vauva on jotenkin vähän viistossa ja alko mittaileen...
  14. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Heips! Vielä pari päivää töitä ja sit pääsis tääkin mamma lomalle. Meillä kans muksut jatkaa tarhassa parina päivänä viikossa. Hyvä oman jaksamisen kannalta mut myös tietty se et saavat ees vähän jotain aktiviteettia, minä kun en kuitenkaan heille mitään kotona keksis. Varsinkin esikko kaipaa...
  15. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    PrinsessaV Ok! Luulis niitten palkoissa tietävän tarviiko ne jotain todistusta. Eikös sun pomos oo mitään kyselly? Meil täytettiin töissä sellanen lomake jolla ilmoitettiin perhevapaiden käytöstä, muuta todistusta raskaudesta ei tarvittu. Mut mun työpaikka on kyllä aika suuri yritys ja sielä...
  16. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    PrinsessaV Joo ihme tosiaan ettei ne voi ite kelan sivuilta lomaketta tulostaa sielä palkoissa, kyllä meillä ainakin niin toimittiin...sitten kun vihdoin toimittiin. Ja sillä lomakkeella kai ilmoitetaan siis se kun yleensä työnantaja maksaa äitiysloman alkuun palkkaa, siis esim. mä saan ekat 3kk...
  17. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Huomenta! Täälä kotoillaan tää päivä kun lapset kipeinä, flunssassa ja silmätulehdus toisella. Muuten oisin enää tämä ja ens viikko töitä, sit alkaa äippäloma. Ihan hyvin oon jaksellu töissä ja meidän "pikkupomo" kävi eilen sanomassakin mulle että oikein ihmettelee miten reippaasti jaksan olla...
  18. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Vitsit kun viikonloppu taas vilahti ohi äkkiä. Väliin tuntuu et aika rientää kauheeta vauhtia ja sit väliin taas että siihen h-hetkeenkin ois muka vielä ihan liian kauan aikaa...varsinkin kun miettii kauanko tuota jättimahaa vielä joutuu tuossa kanniskelemaan. Fantaihana Ymmärrän kyllä hyvin...
  19. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Siis kylläpä täälä on monilla noita supistuksia ja kipeitä sellasia!! Itelläkin kyllä aika paljon supistelee, mut ei mitään kipeetä oo oikeestaan ollu, muutakun sillon yhtenä päivänä töissä. Toivotaan että ihan vielä tässä kuussa ei vauvelit kiiruhtais maailmaan. Mulla oli kans viikolla...
  20. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Mä kans tota ponnistamista mietin et suurinpiirtein samanlaista se oli kuin ois isolla hädällä. Mulla ei oo kummastakaan lapsesta ollut synnytyksissä sitä ponnistamisen tarvetta. Ihan oon ollu pihalla kun kätilö on sanonu et nyt pitäs sit alkaa ponnistaan...siis kun olo on sellanen et joku...

Yhteistyössä