Hakutulokset

  1. P

    millaisesta imemisestä teidän miehet tykkää?

    Miehissä on eroja, eli kannattaa ottaa selvää siitä, mistä oma kumppani tykkää.
  2. P

    Ollaanko Suomessa auringon suhteen ylivarovaisia?

    Mä palan etelän auringossa ilman rasvoja 15 minuutissa. Samoin käy vaaleimmalle lapselleni. Esikoinen ei pala helposti vaan ruskettuu. Kuopus on outo yhdistelmä, hänellä on punatukkaisten pigmenttiä, esim. tukka ollut pienenä vähän punertava, ja pisamia. Silti hän ei pala niin herkästi kuin...
  3. P

    Menisitkö töihin jo vanhenpainvapaalla jos tienaisit enemmän kuin miehesi?

    Ap, jos miehesi on ilmaissut tahtonsa jäädä kotiin noin selvästi, niin minusta ratkaisu teidän tilanteessanne on aivan selvä. Äiti ei saa yksin päättää pitävänsä koko vanhempainvapaata, kyllä siihen on isälläkin sanansa sanottavana. Ja jos tosiaan on työtarjous uudesta työstä, niin sitä...
  4. P

    IL: "Näistä piinaavista raskausvaivoista ei puhuta"

    Mulla on kyllä ollut miltei ympärivuorokautista pahoinvointia. Montaa kertaa en ole oksettanut, mutta jatkuva etova olo ei ole kiva. Eikä siihen oikein auttanut, kuin jatkuva napostelu. Turvotuksesta olen kärsinyt myös. Närästys oli myös ikävä vaiva, kun lopulta joutui nukkumaankin...
  5. P

    Tietääkö kukaan millainen harrastus uinti on?

    Maksut riippuvat siitä, kuinka monta kertaa viikossa ui. 7-vuotiaasi joutuu aivan varmasti aloittamaan vesiralliryhmistä. Kun näkee, mitä asioita noissa harjoitellaan, näkee aika nopeasti, onko mahdollista ohittaa jotain vesiralleja. Kovin todennäköistä se ei ole. Lapsen pitää osata uida esim...
  6. P

    Saako eskarilaisesta hoitorahaa?

    joku sotki tähän nyt osittaisen hoitorahan. Kotihoidon tukea saa myös eskarilaisesta, joka ei ole muussa hoidossa, kun perheessä on alle 3-vuotias kotihoidossa.
  7. P

    Tietääkö kukaan millainen harrastus uinti on?

    Lisään vielä, että kaikissa seuroissa ei kilpauintiryhmiin noin vain pääse. Tämäkin on seurakohtaista. Espoossa järjestetään testit, ja kaikille ei paikkoja löydy. Lisäksi täällä suositellaan, että on uituna kaikki 4 vesirallia ja lisäksi lasten uimatekniikka. Joissain seuroissa noita...
  8. P

    Tietääkö kukaan millainen harrastus uinti on?

    Minkä ikäisestä tytöstä on kyse? On hyvinkin paljon kiinni siitä. Esim. meidän 11 v ui Espoossa, hänellä treenit kolmesti viikossa, arkisin alkavat jo viideltä tai kuudelta, yksi treeni on viikonloppuna. Treeneissä on meillä aina 1,5 tuntia uintia, ja lisäksi tunnin tai puolen tunnin jumppa...
  9. P

    Onko mitään tiettyä määrää, paljonko erorahaa irtisanomistilanteessa maksetaan?

    Erorahaa tavalliset työtekijät saavat vain jos on jokin paketti. Johtajien kohdalla erorahasta on sovittu työsopimuksissa. Irtisanottu työntekijä saa irtisanomisajan palkan, ja ansaitut lomat, jotka toisinaan pitää pitää lomana. Ja työpaikasta riippuen on joko työvelvoite tai sitä ei ole.
  10. P

    Kauppakassin sisältö

    4 maitoa 1,5 l 5 limua 2 kiloa tomaatteja 5 kurkkua 0,5 kiloa nektariineja viinirypälerasia 2 kiloa perunoita 3 * juotavat jogurtit kanasuikaleita kinkkusuikaleita lapsille huomiseksi karkkipäivän karkit
  11. P

    Kun nyt lahjotte niitä opettajia, kerhotätetejä yms niin...

    Mulle ei tullut mieleenikään, että jonkun olisi pitänyt mua muistaa MLL:n perhekahvilaa pyörittäessäni. Eipä ole tullut myöskään mieleen, että jonkun pitäisi minua jotenkin muistaa nyt kun toimin koulun vanhempainyhdistyksen hallituksesta. Kiitosta toki saadaan järjestämistämme tapahtumista, ja...
  12. P

    mitä loppuviikon ruokina teillä?

    Meillä syödään ainakin oma tekemiä lihapullia - pakkasessa on satsi ja possun sisäfileestä meinaan tehdä leikkeitä, niiden kanssa aurajuustoperunoita. Muista ruuista ei vielä havaintoa, enkä tiedä minä päivinä noi ruuat syödään.
  13. P

    G: Lapsesi viimeinen etunimi

    Meillä on Mikael, Alexander ja Johannes
  14. P

    Oletko kateellinen maksullisille naisille?

    Jaa-a, minä en ole koskaan milloinkaan vain harmaa hiirulainen. Ja kateellinenko maksulliselle naiselle? Mistä ihmeestä? Siitäkö, että hän joutuu panemaan monen miehen kanssa maksusta, osa niistä on vielä todella vastenmielisiä tapauksia. Mitä omaan mieheeni tulee, hänelle on noita...
  15. P

    Huhtikuun budjettihaaste

    Pitää vielä lisätä, että meillä on nyt vessapaperia miltei kahdeksi kuukaudeksi. Talouspaperia ainakin yhtä pitkäksi aikaa. Kun nekin hamstrasin tarjouksista. Eli tässä kuussa on mennyt normaalia suurempi summa hygieniatuotteisiin.
  16. P

    Huhtikuun budjettihaaste

    Mulla on ollut painajaismaiset pari viikkoa. Olen ollut järjestämässä erilaisia tapahtumia ja hankkinut niihin tavaroita ja olen käynyt kaupassa tosi monta kertaa. Alkusaldo oli siis 241,65. Jäljellä on siis 208,35. Katsotaan minkä verran on jäljellä. Viikko sitten maanantaina lähdin...
  17. P

    Naisen ikä ja hiusten pituus

    Oikea kampaus nuorentaa varmasti joka ikistä. Mutta se, mikä on kellekin oikea kampaus, on ihan ihmisestä kiinni. Vasta oli jossain iltapäivälehdessäkin juttu julkisuuden ihmisistä ja kampauksien vaikutuksesta. Mulla on ollut sellainen kananpersetukka, sopi minulle, ja mieheni haluaisi että...
  18. P

    Pelleileeköhän tämä mies nyt vain mun kanssa ? Olenko sittenkin vain joku seksilelu?

    Tässä tulee sulle kolmas. Olen ihan samaa mieltä siinä, että 'tosimiehet' osaavat arvostaa tasa-arvoista kumppania, myös seksuaalisessa mielessä. Nimimerkki ensitapaamisella sänkyyn, pian 11 vuotta naimisissa ko. miehen kanssa.
  19. P

    Parhaimmat kirpparilöytösi

    Kesäkukka on astiaston nimi.
  20. P

    Parhaimmat kirpparilöytösi

    Keittis, aivan ihana tuo sinun kastikekannusi. Minä ostelen yhtä tiettyä vanhaa arabian sarjaa. Toivon periväni ko. sarjan sitten vanhemmiltani. Kyseessä on siis astiasto, jonka isäni vanhemmat ovat saaneet häälahjaksi 30-luvun lopulla. Isoäitini on kuollut kun isäni oli 12-vuotias ja...

Yhteistyössä