Hakutulokset

  1. P

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    voi että, ihanan hyvin nukuttu yö takana. Nukuin niiiiin siki,et en muista millon oisin viimeksi. ei tarvinnu vessassakaan käydä. nyt on sit ihanan pirtee olo. Tatjanalla kovasti voimia :hug: samoin myös Marikille, onpa paha tilanne,koita olla liikaa stressaamatta,vaikka ei varmasti oo...
  2. P

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Mä oon niiiin pahalla päällä ja tympääntyny heti aamusta. Liekkö osasyy se et tyttö teki äitille ihanan herätyksen ja hivautti kengällä päähän :kieh: Taitaa muutenki tietää et äiti on herkällä päällä,ku tahallaan tekee niitä asioita mistä tietää mun ärsyyntyvän :( Mä en oo ite ollu hereillä ku...
  3. P

    <3<3 ELOMASSUT huhtikuussa <3<3

    Piiiiitkästä aikaa. en oo jaksanu enkä joutanu kirjotteleen, sit oon koittanu saada juttujanne kiinni....huonolla menestyksellä ni vähä venähti et pääsin tänne asti. Mitäs kaikkee sitä olikaan... Mairo: kiva et saitte hyviä uutisia! Kiia: pahoittelut pappasi poismenosta :hug...
  4. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Mä lopetin tupakanpolton uutena vuotena 2006 ja siitä pari viikko sit plussasin :) .Oon poltellu sillon tällön jos oon ollu ottamassa ja viime kesänä meinasin ratketa,mut sain pidettyä jären päässä. Alokoholia en minäkään edes maista raskausaikana ihan periaattesta,mutta en tuomitse niitä jotka...
  5. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Tervetuloa Vimppa73!! Pieniananas:Voi että,onpas miehesi ollu ajattelematon,mut tuskin se sitä tarkottaa.siitä nyt vaan äkkiseltään tuntuu, et ei osais työn kans olla. Eiköhän se tyttöäkin rakastasi. minun mies oli ainaki ihan myyty,ku sai tytön ensi kertaa syliin, vaikka aluksi poikaa vähä...
  6. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Salah: tervetuloa mukaan. Tänne kuuluu hyvää.Oon ollu tosi virkee koko päivän,ainut vaan,et tyttö on koitellu hermoja,ku ollu niin kiukkunen. Tavattiin tossa pihalla naapurit,3 ja 5-vuotiaat tytöt ja tietysti niiden äiti. Aiko lähtee meille jokupäivä "näyttämään" tota lähipuistoa,kiva! Oonki...
  7. P

    Oululaisia kesävauvan odottajia?

    Meillä oli kans muutto tossa kuun vaihteessa, Taskilassa nyt asustellaan. mäki kävin tutustumassa uuteen neuvolaan viikko sitte, oikein mukavia ihmisiä siellä oli ja oli tytöllekki siks aikaa puhaa,kun oli leluja. Liikeitä oon tuntenu ehkä reilun kuukauden ja mieski pääsi yhen muksahduksen...
  8. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Kotiäiti32:voimia tulosten odotteluun,toivottavasti kaikki on hyvin . Katham:mulla piti ihan ääneen nauraa,ku luin noista sun itkukohtauksista.Mut se on kyllä tosi,et kyllähän sitä rakastaa oli se sit mikä hyvänsä.Ei kannata huolestua tosta ajatusmaailmasta näin raskausaikaan ;) Taas oli...
  9. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    :headwall: :headwall: Kirjotin viestin ja just ku olin sitä lähettämässä ni nettiyhteys katkesi,että mulla menee hermo näitten vehkeitten kanssa!!!! Siispä.. paino on mulla noussu 4,5 kiloa, mikä on musta aika vähä, ku syön niin paljo herkkuja ja liikunki nii vähän :ashamed: ehkä pääsen...
  10. P

    Oululaisia kesävauvan odottajia?

    Täällä ois kans yks oululainen odottaja, viikkoja nyt 20+4 ja la 1.8. Triine onkin tuttu tuolta elomammoista :wave: rakenneultra ois 1.4, sitä kovasti oottelen.... Nii ja toinen lapsi on siis tulossa. t.Piua ja tipu
  11. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Että mua väsyttää!! |O Mä nukun nykysin tosi huonosti,vessassa pitää ravata ja sit nään hirveesti erilaisia unia?!? Olin mä aamulla ihan virkee ja päivällä, mut nyt iltapäivästä väsähdin täysin. silmät tuntuu raskailta ja olo on niinku ois jotain unilääkettä ottanu. mut pakko vielä sinnitellä...
  12. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    VIB:Ostitko käytettynä ne tuplat ja mistä? Minkä hintaset oli. Me on kans mietitty noita peräkkäin istuttavia, kun ajattelin juuri saamaa,et vierekkäin istuttavat saattaa olla liian leveät esim. parvekkeelle vietäväksi. minkä merkkiset ja oliko niissä kantokoppa? Kauheesti kysymyksiä,ite en oo...
  13. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Ainii. se piti vielä sanoa,et mieski tunsi eilen illalla pikku muksun mahan läpi :heart: :heart:
  14. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Mäkin varasin kaapin täyteen munia, jos vaikka kävis virpojia.mut eipä oo näkyny. Tosin me oltiin kotoa pois 10.30-14.30 välisenä aikana,et johtusko vaikka siitä :laugh: harmi...joutuu ite syömään kaikki :D . ootte varmaan sillon meijän muuton aikaan puhunu tosta yhteisöstä, kun en muista...
  15. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Tulinpahan käymään, ku ei näy telkkaristakaan mitään mielenkiintoista... Noista vaipoista puhetta. Mä en oikein koskaan oo tarkemmin ees miettiny noita kestovaippoja, ku se on nii helppoo vaan hakee kaupasta oikee paketti. hieman mielenkiintoni on nyt siis herännyt ;) voiko niitä siis...
  16. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    Kirjotin eilen kauheen pitkän tarinan ja sit taas kuinka ollakkaan onnistuin sen hävittämään :headwall: sit meni hermot enkä jaksanu alottaa alusta. Muakaan ei toi synnytys pahemmin pelota, mitä nyt se kipu, jos ei kerkee lääkettä saamaan.... Mut sitä rupesin kans miettimään, et mihin...
  17. P

    ¤¤¤ELOMASSUT MAALISKUUSSA¤¤¤

    pitkästä aikaa kirjottelen, kun tässä alkaa selvitä takas arkeen ton muuton jäliltä :D En jaksa alkaa lukemaan kaikkia juttujannne alusta,ku en oo kertaakaan käyny lukemassa tässä välissä ni toivottavasti en nyt mistään hirmu tärkeestä asiasta jää paitsi. uusille onnea ja onnea myös...
  18. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    tänne ei oikeestaan ihmeempii. Miehen kans ollu taas vähä kiree tunnelma enkä tiiä mistä se johtuu,liekkö muuttostressiä tai jotain. Eilen illallla koitin sen kens keskustella,mut ei oikein tiedä mistä pitäs puhua ja se ei taas osannu sanoo mitään eikä muutenkaan osottanu mielenkiinnon merkkejä...
  19. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Huoh :whistle: Jonkin verran oli tullu viikon aikana luettavaa =) koitin vilkuilla kaikki läpi Onnea uusille!! Tatjaanalle paljon voimia,toivottavasti asia pian selviää. :hug: Meillä täällä ankarat muuttopuuhat,enkä siks oo koneelle joutanu/jaksanu. Aika menee mukavasti tavaroita...
  20. P

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    Tulin vaan pikaseen toivottamaan uudet Spip80 ja Kiia08 tervetulleiksi. Sain uuden ajan neuvolaan ja se on 11.3, tosi mukavan kuulonen täti oli ja toivotti tervetulleeksi. Tänään kävin tytön kans potkurilla ekaa kertaa sitten oman lapsuuden. en muistanukkaan et sillä pääsee niin kovaa :D...

Yhteistyössä