Hakutulokset

  1. K

    Mies ei auta vauvan hoidossa

    hoitaako mies sitte isompaa? Meillä on 3 lasta ja mies ottaa enemmän vastuuta isommista ja minä taas vauvasta.
  2. K

    Oon nyt muutaman kerran tehny kummallisen havainnon kirpparilla

    Siellä on ollu useammassa kojussa myynnissä vaatteita joissa lukee lapussa että se on uusi. KUitenkin vaatteesta selkeästi näkee, että se on käytetty. Esim. Yhdessä haalarissa on hienoista kulumaa polvissa ja silti lapussa luki "uusi". "Uudenveroinen", vois olla lähempänä totuutta, joskin mun...
  3. K

    Tienaako viemällä tavaraa kirpputorille?

    Oliko ne aikuisten vai lasten? Aikuisten vaatteet ei mee kaupaksi vaikka olis uusia ja puoli-ilmaisia.
  4. K

    Tienaako viemällä tavaraa kirpputorille?

    Kyllä mulla on ollu hyvä myynti aina. Viikkovuokra 26euroa ja rahaa on tullut keskimäärin 200-250 euroa joka kerta. 6 kertaa oon pöydän laittanu. Lastenvaatteet menee kaupaksi sekä lastentarvikkeet kun vaan hinnoittelee oikein. Viimeksi mulla oli pelkkää lastenvaatetta ja sain 290euroa viikossa...
  5. K

    Veljen vaimo motkotti vauvamme liian tarkasta päivärytmistä sekä vauvanhoidostamme yleensä!

    No mun mielestä teillä on oikein hyvä päivärytmi ja sun kannattaa pitää siitä kiinni kun se kerran teillä pelittää hyvin. Kyllä lapsi tarvitsee sellaset raamit päivään että mitä milloinkin tehdään. Ehkä sun veljen vaimosi naputtaa siksi että itse ei kykene samaan ja on kateellinen/ärsyyntynyt...
  6. K

    Tyttö sai kesätyöpaikan niin vähennetään sitten minun tuloistani

    Musta tuo on kans jotain käsittämätöntä. Mulla on vastaavia tuttuja myös. Yhden tuttavan poika meni kesätöihin säästääkseen opiskeluja ja mopoa varten nii eihän se mitään säästöön saanu kun vastaava summa evättiin toimeentulotuesta ja vanhempien oli pakko käyttää pojan kesätyörahoja että...
  7. K

    Oisko liikaa vaadittu juhlien järjestäjät? (ruokavalioista kyse)

    No en mä ainakaan mitään karppiruokia ala vääntämään sen takia että joku karppihihhuli tulee juhliin. Jos ei syö niin ei syö. En minäkään vaadi että juhlissa on mulle kasvisruoka vaan jätän sitte syömättä jos en pysty syömään. Monissa juhlissa oon syöny vaan kuivia pottuja ja salaattia kun...
  8. K

    Onko vauvoiilla 8kk maissa sellanen joku takertumisvaihe?

    meillä kuopus on nyt 8kk ja meillä on just tuollaista. vessaanki pitää ottaa matkaan ja eilen alkoi itkeä jopa isänsä kanssa kun lähdin, vaikka isä on hoitanu vauvaansa pienestä asti päivittäin.
  9. K

    Mitä te puette lapsillenne ulos kun on -1 ja tuulee?

    Toppaa vai kevyttoppaa, mitä alle?
  10. K

    minkäslaisissa ulkovaatteissa teidän muksut kulkee tulevan talven?

    Mulla sama juttu, vaadin vedenpitävyyttä kaikilta lasten ulkovaatteilta joita ostan. lisäksi inhoan kuriksia.
  11. K

    minkäslaisissa ulkovaatteissa teidän muksut kulkee tulevan talven?

    Urheiluliikkeestäkö saa ko merkkiä? mikä on hinta, kestääkö kulutusta. five season siis.
  12. K

    Vaunukopan verhoilu 1970, millä korvaan... kätkytkuolemariskistä...

    no ei se mitään kätkytuolemaa aiheuta. senkun käytät sellaisenaan. :attn:
  13. K

    Mammuttimarkkinoiden lassie-haalarit???

    ne on ihan perushalpishaalareita niinkuin hintaki sanoo. eivät pidä vettä, kulutuksen kestävyydestä en osaa sanoa. meillä eivät kestä ehjinä kuin muutaman viikon, muiden lapsista en tiedä.
  14. K

    Pitääkö mielestäsi siivoojan/laitosuoltajan hyväksyä alentuva kohtelu työpaikalla?

    peesaan tätä. ja musta laitoshuoltajan työ on ensiarvoisen tärkeää. esim sairaalassa heidän työnsä on perusta koko hommalle:vai moniko haluais olla työntekijänä tai potilaana sairaalassa jossa kukaan ei siivoais?
  15. K

    Onko muilla ollut vuotoa raskauden alussa?

    mulla oli. 2kk vauva on just tässä tissillä, eli kaikki meni kuitenki hyvin.
  16. K

    Miten törkeä mielestänne olen? Kyläkäyttäytymisestä... ;)

    :whistle: meillä itsetuntosi kohoaisi nopeaan korkeuksiin. pölyä ja sotkua riittää
  17. K

    Pitääkö mielestäsi siivoojan/laitosuoltajan hyväksyä alentuva kohtelu työpaikalla?

    sama kohtelu kaikille. laitoshuoltaja tekee yhtä arvokasta työtä omalla sarallaan kuin kuka tahansa muu. sairaaloissa valitettavasti on tuo hierarkia vähä vanhanaikaista. itse oon hoitoalalla, en sairaalassa töissä kuitenkaa, ja meillä laitoshuoltajat on tasa-arvoisia suhteessa muihin ja heitä...
  18. K

    Onko jonkun vauva ottanu leluja käteen jo 2kk iässä?

    siis silleen oikein tarkoituksella, ei vahingossa? meillä viikko sitte 2kk täyttäny kuopus on muutamana päivänä ottanu leluja käteen ja yrittäny tunkea niitä suuhunsa. ihmwtyttää vaan kun ei meillä nuo toiset oo noin pieninä osannu vielä, vasta 3-4kk vanhana. että onko tuo tavallista?
  19. K

    Hukassa (lapsen pukemisesta)

    kertokaas, miten paljon sellainen plain rain asu maksaa? Kun itseki aina pähkäilen tota samaa ongelmaa. itse oon laittanu remun tms kosteussuojatun puvun housut ku on märkää ja alle 20 astetta, mutta neki on aika paksut kuitenki. Pitäiskö hakee sellaset plain rainit

Yhteistyössä