Hakutulokset

  1. K

    pehmojen pesu

    Ehkä tyhmä kysymys, mutta voiko isoja pehmoleluja pestä ihan pesukoneessa ja millaisessa pesuohjelmassa? Mites kuivatuksen kanssa, olisiko hyvä kuivata kuivausrummussa tai kuivaushuoneessa (nopeasti)? Sain käytettynä ison ja muhkean pehmokäärmeen, joka vaatisi kyllä pesua. Kiitos neuvoista.
  2. K

    Miten voisin auttaa meidän teiniä. Ei ulkoile

    Meillä teinityttö kännykkä kourassa koko aika, Facebookissa, instassa, what`upissa jne. Ollaan sovittu, että nyt kun koulut alkoi, niin klo 22 jälkeen ei enää roikuta netissä. Mene aika aikasin nukkumaankin, omasta halustaan, väsynyt on illalla. Voittehan sopia hiukka myöhemmänkin deadlinen? Ole...
  3. K

    Leffakorkkeja

    Perheen teini on innostunut keräämään noita leffakorkkikoodeja. Sattuisikohan kenelläkään löytymään ylimääräisiä, kun muutama vielä puuttuisi ja huomenna loppuu keräilyaika. Voi laittaa vaikka y-viestinä tai sähköpostitse: ainmari@gmail.com Kiitos paljon :)!
  4. K

    Haetteko kyseistä työpaikkaa vaikkei mitään mahista päästä sinne?

    Olen ollut nyt työttömänä about 9kk. Tekevällekään ei tunnu löytyvän töitä. Ongelmana ainakin minulla, että olen joidenkin työnantajien mielestä yikoulutettu ihan tavallisiin työtehtäviin (jotka kelpaisivat minulle hyvin!) ja joita olen hakenut. Oman alani töitä en taas tunnu saavan mm. iän...
  5. K

    Tuettu loma, mistä ja miten haetaan?

    Googlaa "tuetut lomat", saat tiedon yhdistyksistä/firmoista, joista niitä voi hakea. Kannattaa hakea useasta eri paikasta. Kohteet ympäri Suomea: kylpylähotelleja, urheilukeskushotelleja ym. Joka toinen vuosi voi saada tuettua lomaa. Suosittelen lämpimästi, meille ne on olleet todella mahtavia...
  6. K

    Joululahjojen 2013 valitusketju

    :laugh: Tää on tosiaan aika paha! Hohhoijaa, mikä lahja :xmas:!
  7. K

    Elämän kevät konsertti, mitä mieltä?

    Mun tytär oli siellä ja näkyi eturivissä muutamaan otteeseen :). Kiva konsertti!
  8. K

    Köyhät mitä teette kesällä?

    Mennään tuetulle lomalle :). Muuten puistoilua ja kotiseutupäiväretkiä.
  9. K

    Pikkuveljeni täyttävät tänään 30 vuotta.

    Onnea heille :). Mun pikkuveljeni (kaksoset) täyttävät kesällä 35v. Toinen heistäkin kovin pieni oli syntyessään.
  10. K

    Missä asuit suurimman osan lapsuudestasi?

    Laajasalossa, Helsingissä.
  11. K

    gallup:Suurperheet kasvaneet

    Hep :), viisi lasta on!
  12. K

    Muumiläppäri

    Mietin 5v:lle "paremmaksi joululahjaksi" muumiläppäriä. Onko kellään vinkkejä, mistä saisi sen edullisesti juuri nyt? Mitä olette mieltä muumiläppäristä, te joilla sellainen on? Kiitos :).
  13. K

    Ostaiskohan kukaan kirpparilta...

    Missäpäin oot myymässä? Mä voisin ostaakin kun niitä just tarvitsen! Yv:llä tavoitat :).
  14. K

    Tykkäätkö mämmistä?

    Rakastan sitä :heart: !
  15. K

    valitin muutama päivä sitten,kun lapsen hanska hävisi kauppareissulla..

    hurjaa tää kotiäiteen elämä :D :D :D näin on!
  16. K

    Minne voi lahjoittaa pehmoleluja?

    Juu ei roskiin missään nimessä, aina löytyy tarvitsevia! Paikalliset sairaalat (lastenosastot), päiväkodit, terveysasema, hyväntekeväisyyskirpparit, Karjalan lasten keräys Vita Karla jne.
  17. K

    Hyvää joulua pikkuveljenikin.

    :hug: voimia sinulle :'(
  18. K

    miten joku lapsiperheellinen jaksaa hoitaa kukkia?

    :laugh: :laugh: :laugh: mullakin on ollut joskus sama näky kotona!
  19. K

    Voi elämä että lähti taas mopo käsistä myyjäisten kanssa :D

    Toiset ne todellakin osaa, wau =) ! Tosi taitava olet.

Yhteistyössä