Hakutulokset

  1. T

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Illalla Hoksasin etten ole antanut niitä perkuleen D-TIPPOJA kahteen päivään. Liekkö ne noilla yhteys siihen!? Olen antanut neljän viikon iästä lähtien 1-8 tippaa päivässä. (pitäisi antaa 20) Nyt siis saanut niitä kolme viikkoa ja viikon verran antanut 8 tippaa. Luulis ettei noin pienestä...
  2. T

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    elikkäs pieni prinsessa tuli 17.06 rv 40+3 :heart: painoa oli kokonaista 3460 ja pituutta 50cm B) maanantaina 16.6 käytiin laitoksella kun oli pieniä suppareita ollut jo pidemmän aikaa ja oli 4cm auki kätilö pisti lenkille, mutta ei auttanut joten halusin kotiin..tiistaina sitten tuli...
  3. T

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    terve!kirjottelen taas pitkästä aikaa kun on ruvennut toi synnytys lähestymään :o te jotka ootte ottanut sen epiduraalin, niin tuntuuko sen laittaminen miltään?onko se sama kuin selkäydin puudutus?ittellä ei ole kokemusta kuin kohdunkaulan puudutuksesta ja aquarakkuloista joita en suosittele...
  4. T

    *** KESÄKUUN KULLANKERÄT *** huhtikuussa

    ei ole turvotusta ja paineetkin oli 109/59 =) eikai se mitään raskausmyrkytystä ole, kun ei oo muita oireita toivottavasti..no tänään vein aamupissan neuvolaan, niin selviää ainakin mikä on :/ aina ennen on ollut puhdas näyte..noi nitrolaastarit poistaa supistelut, on tuola alamahalla..kyllä...
  5. T

    *** KESÄKUUN KULLANKERÄT *** huhtikuussa

    morjens! ekaa kertaa ajattelin kirjootella kans tänne, kun on näköjään muitakin vaikeita raskauksia :( noh minä oon ollu jo vkolta 22 saikkulilla kun on ollut suppareita ja verenvuotoa :'( tällä viikolla taas jouduin käydä synnärillä kun oli paha supparit..no sain sitte sielä kortisooni piikit...
  6. T

    Muita ketkä tehneet lapsen tarkoituksella ennen kun on oltu kauvan yhdessä?

    me oltiin 5 kk sitte muutettiin yhteen ja 6kk kun ruvettiin yrittämään vaavia B)
  7. T

    onko pohjanmaalta mammoja?

    täälä kans :attn:
  8. T

    -81 syntyneet äidit!!!

    minä -81 tytsyt -01,-03 ja la olis 06,08 ukkeli olis vm -75 B)
  9. T

    onko seinäjojella..

    onko hyvä ruoka :p ruuan perässä täs juostaan kun on toi raskaus päällänsä :D
  10. T

    onko seinäjojella..

    eikös se vaakuna oo siinä halapahallia vasta päätä :(
  11. T

    onko seinäjojella..

    tartteekohan sinne varata pöytä?rosson muistan missä se on mutta fransmannista ei hajuakaan :headwall:
  12. T

    onko seinäjojella..

    hyvää ruokaravintolaa johonka vois noin niinku illalla mennä =) on tullu vaan käytyä tuola vaasan amarillos yleensä, mutta vaihtelu vois virkistää B)
  13. T

    Taisi olla tähän astisen elämäni (= 46 vuotta) kallein naudanlihaostos

    siis oikeesti olisitko maksanut markka aikoina yli 240 mk liha kilolta :o
  14. T

    Saako/voiko kummiudesta kieltäytyä?

    oikiastihan siitä ei saa kieltäytyä, mutta toivoin itte että olis yks "kaveri" kieltäytynyt kun pyydettiin kummiksi silloin aikoinaan..katkesi välit täysin kun sai oman lapsen, ei pitänyt enää mitään yhteyttä vaikka itse yritin pitää :| joulu yms lahjat rupes jättään postilaatikkoon, niin sanoin...
  15. T

    pinoon kaikki 06 alueen äidit ja odottajat

    täälä vähäkyrö kuittaa :wave:
  16. T

    pohojanmaalaiset äidit tänne!

    täälä kans maailman parhaasta paikasta parin tytsyn äippä B)
  17. T

    Mikähän ois hyvää ruokaa sairaille lapsille?

    meillä on pastaa ja marinoitua lihaa kermakastikkeessa..se maistuu kyllä kipeenäkin :D
  18. T

    kuuluuko nää unet raskauteen..?

    orotusaikana on aivan sairaat unet ainakin ollut mulla joka raskaudessa :x ja just jos pelkää keskenmenoa ne tulee uniin :o
  19. T

    ketokaahan..

    hiiop :)

Yhteistyössä