Hakutulokset

  1. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    voi että, anteeks kun en lukenut näitä loppuun saakka :( :hug: onko sulla mikä dpo ja pitäskö vuodon alkaa ihan kohta? ei sitä kuule koskaan tiedä ennenkuin se vuoto on alkanut. virtsarakon täyttyneisyyskin vaikuttaa kohdunnapukan asentoon ja pehmeyteen. ja raskauden alkaessakin se vetäytyy...
  2. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Ihanaa mur-mur!!! et varmaan muista minua, mutta olet tsempannut minuakin testien kanssa kuumeillessa! esikoinen on 4v ja tämä kuopus 1v, vauvakuume vaivaa taas kun täällä pyörin.. :D sun testissä näkyy viiva!!! toivotaan sille vahvistumista, varmana täällä palstalla kaikki on sitä mieltä...
  3. K

    Poikkeavaa lasta odottavien/odottaneiden perheiden kokemuksia äitiysneuvolan tuesta -opinäytetyö

    POIKKEAVAA lasta odottavien kokemuksia..?! Sinuna miettisin ilmoituksesi kieliasua vähän uusiksi. Kenellekään ei myöskään voida taata tervettä lasta, ei ennen eikä myöskään jälkeen syntymän. Ja toisaalta esimerkiksi vammainen lapsi (vaikkapa downin syndrooma, kampurajalka) voi olla ihan...
  4. K

    Poikkeavaa lasta odottavan/odottaneiden perheiden kokemuksia äitiysneuvolan tuesta -opinäytetyö

    POIKKEAVAA lasta odottavien kokemuksia..?! Sinuna miettisin ilmoituksesi kieliasua vähän uusiksi. Kenellekään ei myöskään voida taata tervettä lasta, ei ennen eikä myöskään jälkeen syntymän. Ja toisaalta esimerkiksi vammainen lapsi (vaikkapa downin syndrooma, kampurajalka) voi olla ihan...
  5. K

    +++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

    Olen perustanut kuvani sinusta vain täällä palstalla lukemaani. Et sinä täällä ole kirjoittanut koko tarinaasi eikä tarvitsekaan. Se on ihan tarkoituskin että sinua hoitavat ammattilaiset tietävät parhaiten :) Enkä tosiaan ole ollut veskissä vahtaamassa testipuuhiasi, olen vain lukenut täällä...
  6. K

    +++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

    Niin ja vielä kerran, tsemppiä ihan kaikille vauvakuumeisille tässä ketjussa! :) Etenkin niille, jotka ovat joutuneet odottamaan ja toivomaan jo liian kauan. Kissendaal ja kirppu
  7. K

    +++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

    Nyt ei voi sanoa kuin ohhoh...! En minä ole sinulle tahallani ilkeillyt. Eikä se olisi minulta pois, jos raskaana olisit. Enkä muuten btw ole täällä kertonut että mitä nykyään opiskelen. Enkä aikaisempiakaan tutkintojani ole tietääkseni maininnut. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että...
  8. K

    +++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

    Moi kaikille! :) En vain malta olla täältä pois, väkisinkin käyn teidän kuulumisia lukemassa. Harmi ettei teille pitkään yrittäneille ole tässä kuussa plussia kuulunut. Toivotaan niitä pian. Ja yks kerta se vaan tulee plussa teille testiin!!! Macy Graylle erityistsempit. Mutta tuollaisella...
  9. K

    ***Toukokuun Toivotut***

    Moi kaikki :) Ehkäpä minäkin uskaltaudun nyt porukkaan mukaan, kun on jo tuttuja naamoja muitakin ilmaantunut? Raskaustestejä olen tehnyt jo lukuisia, että ehkä tämän voi alkaa jo uskoa :D Esikoinen on 2,5v :) Kissendaal 25v vielä hetken, 2. lapsi toivottavasti tulossa ja LA 22.5.12...
  10. K

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Moi kaikille! Ja tsemppiä yritykseen, onnea plussanneille ja voimahalit niille jotka ovat joutuneet pettymään.. :hug: Täällä tänään H 5+0 ja raskaustestissä testiviiva kontrollia vahvempi. Kieltämättä olen tosi innoissani, mutta pelkään silti siirtyä odottajiin. Meillä on se matka tässä...
  11. K

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Moi kaikki! :) Täällä ollaan vieläkin ihan pyörällä päästään. Kahdeksas testi tänä aamuna (:D) oli jälleen vahvistunut. Nyt on dpo 17, pregcheckillä testiviiva ei ole ihan kontrollin vahvuinen vielä. Täytyis penkoa noita kuvapinoja ja ettiä että millon muut on saaneet yhtä vahvat viivat 25mIU...
  12. K

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Minymom :hug: Toivon teille pikaista plussaa. Kuten tietysti kaikille, mutta erityisesti teille pitkään odotusta odottaneille. Onko kukaan kuullut Macy Graysta? :) Itseltä sitten taas tilannepäivitystä, tein clearbluen digin. Näyttöön pamahti heti teksti "RASKAANA" kun sen pöydälle laskin...
  13. K

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Moi taas kaikille! :) Ja onnea heti alkuun ensi kesän morsiamelle, Anskulle!!! <3 Omaa napaa taas, niinkuin varmaan arvasittekin... Tein nyt neljännen testin (nyt dpo13) ja 6h pidätyksellä mun mielestä viiva ei ole eiliseen verrattuna vahvistunut. Huoh.. :( Heti alkoi pelottaa ettei tää...
  14. K

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Moi taas. Tänään kolmas testipäivä, ja testi taas aavistuksen vahvempi. Mutta en ala vielä hillua innosta, dpo 12 vasta ja kyseessä herkkä testi. Aattelin että ostais tänään vielä pregcheckin ja jos siinäkin näkyy jotain niin vois ees vähän iloita jo etukäteen.. :) Oireita on tullut sen verran...
  15. K

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Ok marica! Tuuthan sit kertoon että mitä kävi! Ei sitä tiiä vaikka testi vilauttelis sitä ihteään! :) Mulla tänään dpo11. Tein aamulla uuden testin yövuoron jälkeen, reilut pari tuntia sain pidätettyä. Haamu oli vahvempi =) Oi kun siellä olis äitin toinen mussu kyydissä nyt... Toisaalta en...
  16. K

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Moi taas kaikille! :) Olen täällä ihan täpinöissäni, tänään on dpo10 ja äsken päiväpissasta testasin 2h pidätyksen jälkeen raskauskeijun david10-liuskalla. Siihen tuli haamujen haamu!!! Ei siis tarvitse käännellä tai väännellä testiä, sen verran selvästi näkyy. Aavistus vaaleanpunertavaa...
  17. K

    mikä on paras erittäin herkkä raskaustesti?

    Kiitos teille, Davidista tosiaan olen kuullut että se on aika hailu testi :) Lisääkin toki mielelläni kuulen ehdotuksia!
  18. K

    +++ SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat +++

    Moi kaikki! =) Ja suurenmoiset onnittelut Lepikon Hetalle!!! <3 Muistatkos miten vasta manasit ettet tule raskaaksi... :D Tervetuloa myös uusille! Itselläni tänään dpo6, jännästi vihlonut ja kirvellyt kohtua aamusta asti. Tuskin se meinaa mitään. Pakko hehkuttaa, saan synttärilahjaksi...
  19. K

    Ovulaatio oli, mutta menkkoja ei tullut ja raskaana en ole??

    Luultavasti on käynyt niin, että munarakkula ei ole puhjennut, eli munasolua ei ole irronnut. LH-huippu eli plussa ovistestissä ei takaa sitä, että munasolu irtoaa. Monesti imetyksen jälkeen hormonitoiminta on hieman hakusassa kun munasarjat vasta heräilevät tositoimiin. Odottele rauhassa...
  20. K

    mikä on paras erittäin herkkä raskaustesti?

    Olen aiemmin käyttänyt Pregcheckiä, mutta ajattelin että jospa nyt tilaisin erittäin herkkiä raskaustestejä netistä muutaman. Mikä olisi hyvä ja mistä olet tilannut? :):):)

Yhteistyössä